آرایش دائم صورت زنانه

آرایش دائم صورت زنانه
آرایش دائم صورت زنانه

آرایش دائم صورت زنانه یکی از پرکاربردترین خدمات آرایشی سالنهای زیبایی است که در سالن زیبایی کلبه آرزو در این عرصه در غرب تهران پیشتاز می باشد در صورتی که تمایل دارید آرایش دائم رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش آرایش دائم آموزشگاه ارایشگری کلبه ارزو شرکت کنید.

آموزش تاتو

آرایش دائم صورت زنانه براساس فرم صورت

آرایش دائم صورت زنانه بر اساس فرم صورت انجام می شود بدبن گونه که ابتدا باید فرم چهره را شناسایی کنید.در واقع حتی در مبحث آموزش گریم و میکاپ صورت نیز یکی از مباحث پایه همین تشخیص فرم صورت است . برای تشخیص نوع چهره موها
را از اطراف چهره کنار زده و حتی الامکان در آیینه به تمام چهره نگاه کنید. به حجم استخوان بندی و بافت ماهیچه های چهره کاملاً دقت نمایید.

شکل های هندسی چهره

  • چهره ی بیضی
  • چهره ی مربع
  • چهره ی مستطیل
  • چهره ی گرد
  • چهره ی مثلث

اشکال هندسی را در ذهن خود مجسم کرده، چنان چه چهره به فرم هر کدام از
اشکال هندسی نزدیک تر باشد،به همان فرم نام گذاری می شود و باید آرایش دائم صورت را
بر اساس همان فرم داشته باشیدتا به نتیجه ای دلخواه برسید.
البته اگر می خواهید بعد از آرایش دائم به نتیجه ای دلخواه برسید
مراقبت بعد از آرایش دائم نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود، مثلا اگر بعد از آرایش دائم بلافاصله
در معرض نور خورشید قرار بگیرید ممکن است آن نتیجه ای که انتظارش را دارید حاصل نشود.

انواع ارایش دایم صورت زنانه

  • آرایش دایم لب
  • آرایش دایم ابرو
  • آرایش دائم چشم(تاتو چشم)
اینرا هم بخوان :  مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن

نکات مهم آرایش دایم لب

آشنایی با خطوط مختلف انواع لب، خطوط مختلف هاشور لب، زدن سایه و روشن های مختلف لب، مواد مصرفی مناسب و ابزار کار ، انتخاب مناسب مواد مصرفی و کاربرد صحیح ابزار کار، ایجاد طراحی مناسب لب، ترسیم خط لب مناسب، سایه زدن صحیح لب، کشیدن خط لب با دستگاه روی پوست مصنوعی، زدن سایه با دستگاه روی پوست مصنوعی و … همه اینها نکات مهمی است که یک آرایشگر و پیگمنتر تخصصی در حین انجام کار بر روی لبها باید به آنها اشراف کامل داشته باشد که در دروه های آموزشی به آنها آموزش داده می شود.

نکات مهم آرایش دایم ابرو(هاشور ابرو)

آشنایی با خطوط مختلف ابرو روی پوست طبیعی و مصنوعی، خطوط مختلف هاشور ابرو، سایه زدن های مختلف ، مواد مصرفی و ابزار کار مناسب ، چگونگی هاشور زدن با دستگاه روی پوست مصنوعی، نحوه سایه زدن با دستگاه روی پوست مصنوعی، نحوه سایه زدن با دستگاه روی پوست طبیعی، چگونگی سایه زدن با دستگاه روی صورت مصنوعی، نحوه هاشور زدن با دستگاه روی پوست طبیعی، چگونگی هاشور زدن با دستگاه و /.. همه اینها نکات مهمی است که یک آرایشگر و پیگمنتر تخصصی در حین انجام کار بر روی ابرو ها باید به آنها اشراف کامل داشته باشد که در دروه های آموزشی هاشور به آنها آموزش داده می شود.

نکات مهم در آرایش تاتو چشم

 آشنایی با فرم های مختلف چشم، خط چشم های مختلف، مواد مصرفی مناسب و ابزار کار، ترسیم اولیه خط چشم متناسب با فرم چشم، ترسیم مناسب خط چشم با دستگاه، توجه به حساسیت چشم، کشیدن خط چشم با دستگاه بر روی پوست مصنوعی، استفاده صحیح از بی حس کننده در خصوص خط چشم، کشیدن خط چشم مناسب با دستگاه روی پوست طبیعی و … همه اینها نکات مهمی است که یک آرایشگر و پیگمنتر تخصصی در حین انجام کار بر روی خط چشم باید به آنها اشراف کامل داشته باشد که در دروه های آموزشی به آنها آموزش داده می شود.

اینرا هم بخوان :  تاتو بدن در طرحهای دخترونه و زنانه -مدلهای جدید 2022

[elfsight_instagram_feed id=”3″]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.