آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو
آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزشی خدمات مو?‍♀️آرایش عروس?پوست گریم و میکاپ?کاشت و طراحی ناخن?اکستنشن

آموزش آرایشگری زنانه را بهتر بشناسیم

آموزش آرایشگری زنانه

آموزش آرایشگری زنانه اگر بصورت اصولی و بنیادی انجام شود می تواند به عنوان یک سکوی پرش یک خانم آرایشگر تلقی شود. در واقع بررسی زندگی نامه آرایشگران حرفه ای نشان می دهد که آموزش هایی که کسب کرده اند بسیار بنیادی و اصولی بوده است . این آموزش ها مقداری از تجربه های خود ارایشگر است و بخش اعظم آن از استادکاران آموزش دهنده که در آموزشگاه های آرایشگری مشغول به قعالیت هستند .بانوان زیادی بنا بر شرایطی که دارند دنبال درامد هستند و در این راستا شاید اولین شغلی که بنظرشان می رسد آرایشگری است . عده ای موفق می شوند و عده ای هم پس از دیدن دوره های آموزشی توفیق چندانی کسب نمی کنند؟ اما دلیل موفقیت و عدم موفقیت چیست ؟

دلایل متفاوت زیاد ممکن است باشند اما آنچه در این نوشتار اهمیت دارد آموزش اصولی است که می تواند به علاقه هنر جو ، سو و سمت بهتر و دقیق تری بدهد . در ادامه رشته های آرایشگری بانوان را بیشتر مورد کنگاش قرار می دهیم.

قیمت آموزش آرایشگری زنانه

بررسی دوره های آرایشگری بانوان

هنر آرایشی یکی از هنر های معاصر دنیاست که در دانشگاه های مدرن دنیا تدریس می شود . امروز فرا گرفتن این هنر شاید دغددغه بسیاری از شما بانوان عزیز باشد.

آموزشگاه آرایشگری زنانه کلبه آرزو با یک دهه آموزش کلیه خدمات آموزشی آرایشی و معرفی آرایشگران  حرفه ای به جامعه و ایجاد اشتغال برای بسیاری از عزیزان با مدیریت سرکار خام آرزو قهرمانی ، با دریافت لوح و جوایز بسیار در سالهای متمالی ، 
امیدوار است به مثان سالهای گذشته بهترین خدمات آرایشی و آموزشی آرایشی را برای بانوان عزیز به ارمغان بیاورد.

اینرا هم بخوان :  آموزش طراحی حنا با مدرک فنی حرفه ای

اشتباهات در آرایش عروس را بشناسید.

آرایشگری زنانه را در آموزشگاه کلبه ارزو به مهارتی بی بدیل تبدیل کنید تا بوسیله آن به درامد خوبی برسید .

آموزش آرایشگری بانوان رایگان به چه معناست؟

همانطور که از اسمش پیداست اموزش رایگان! ایا اموزشگاهی هست که آموزش رایگان بدهد؟ بالطبع چنین چیزی نمی تواند درست باشد. خود آموزش نیازمند بسیاری از هزینه هاست . از هزینه استاد گرفته تا هزینه مکان و مواد آرایشی که برای اموزش استفاده می شود.

مزایای کلاسهای آرایشگری کلبه آرزو

از مزایای آموزش دوره های آرایشگری در این آموزشگاه آرایشی زنانه می توان به نکات زیر اشاره کرد:
1- در طول دوره های آموزشی ، هنرجو بطور تئوری و عملی با مهارتها بصورت کاملا تخصصی آشنا می شود.
2- آموزش هایی که داده می شود مستقیما تقسیم خانم قهرمانی نظارت می شوند تا همه مهارتها بصورت کامل و حرفه ای آموزش داده شود.


3- هنرجو پس از اتمام دوره های آموزشی اگر احساس کند که در آموزش مهارتی هنوز به درجه استادی کامل نرسیده و یا در مهارتی دچار ایراد هست بدون پرداخت هزینه ای می تواند در آموزشگاه پس از اتمام دوره حضور یابد تا بطور کامل ایرادهایش برطرف گردد.


4- هنرجو پس از اتمام دوره کاراموزی برای آشنایی بیشتر و عملی تر می تواند در آموزشگاه حضور یابد و از نزدیک تمام فعالیتهای خدمات آرایشی را که توسط آرایشگران حرفه ای این مجموعه در سال انجام می شود مشاهده کند تا تجربه کافی را برای بازار کار بدست آورد.

اینرا هم بخوان :  بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران را معرفی می کنید؟


5- دوره های آموزشی آموزشگاه کلبه آرزو کاملا بصورت کامل می باشد و ا گر هنرجویی خواهان اتمام تمام دوره ها شود به وی مدرک تخصصی آموزشگاه اعطا خواهد شد. هنرجو پس از دریافت مدرک تخصصی برای دریافت مدرک فنی آرایشگری زنانه به سارمان فنی معرفی می شود.


6-  با توجه به ارایه اکثر خدمات آموزشی آرایشی هنرجو می تواند با خیال راحت همه دوره های را یکی پس از دیگری تکمیل نماید این امر باعث می شود که اگر در دوره کاشت ناخن مشکلی داشت با حضور مستمر در سال و در طی دوره ی دیگر مثل آموزش هاشور ، نواقص دوره کاشت ناخن را هم برطرف کند و هم به تجربه عالی در این زمینه برسد.

دوره های تخصصی آموزشگاه کلبه آرزو شامل:

[pci-cat-grid]

شهریه کلاسهای آرایشگری زنانه در سال 99 چقدر است؟

شهریهدوره های آرایشی زنانه در سال 99 در کلبه ارزو طبق شهریه آموزش سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود . البته در یک سری اموزش ها لول آموزش ها در سطوح مختلفی برگزار می شود که شهریه انها نیز متفاوت خواهد بود . بالطبع به دلیل زیاد بودن رشته های آرایشگری زنانه ، و اینکه هر رشته در سطوح و ولول های مختلفی برگزار می شود قیمت کلی گفتن کار بسیار مشکلی است . برای اگاهی شهریه هر کلاس با 09127007256 تماس بگیرید.

آدرس آموزشگاه آرایشگری زنانه کلبه ارزو در کجاست؟

فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بین خ ولیعصر و قبادی، روبروی بانك قوامين،پلاک 86 طبقه دوم، واحد 5 کلبه آرزو

برای بهترین شدن باید بهترین مهارتها را کسب کنید و بهترین مهارتها حاصل تجربه ما و همت و پشتکار شماست . ما اگاهانه  شما را در این امر یاری می رسانیم

اینرا هم بخوان :  آموزشگاه آرایشگری زنانه تحت نظارت سازمان فنی حرفه ای

برخی سوالات شما

امتحانات فنی حرفه ای در شرایط کرونا چگونه است ؟

برای مدرک و آزمون باید دایما با ما در تماس باشید . شرایط خاصی است که همه تابع تصمیمات دولت هستیم .

آدرس شما کجاست ؟

ما در غرب تهران هتسیم . فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بین خ ولیعصر و قبادی، روبروی بانك قوامين،پلاک 86 طبقه دوم، واحد 5 کلبه آرزو

آیا مدرک فنی حرفه ای هم می دین؟

بلی

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.