آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو
آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزشی خدمات مو?‍♀️آرایش عروس?پوست گریم و میکاپ?کاشت و طراحی ناخن?اکستنشن

آموزش آرایش و پیرایش زنانه

آموزش آرایش و پیرایش زنانه
آموزش آرایش و پیرایش زنانه

دوره های آموزش آرایش و پیرایش زنانه در کلبه آرزو هر ساله بصورت فصلی و ماهیانه و هفتگی برگزار می گردد. آرایش و پیرایش بانوان یکی از پرکاربردترین مهارت های آرایشی تلقی می شود.

مجوز آرایشگاه زنانه 

آموزش آرایش و پیرایش زنانه با مدرک فنی در کلبه آرزو

دوره آرایش و پیرایش در واقع زیرمجموعه ای از خدمات گریم و میکاپ محسوب می شود. بیشترین کاربرد آن در سالن های زیبایی و آرایشی است .برای همین آرایشگران هر ساله در ایام محرم و صفر که بنوعی فرصت بیشتری برای بروز شدن و اپدیت کردن خود دارند در کلاس های آموزش آرایش پیرایش زنانه ، شرکت می کنند تا از جزیی ترین تغییرات اگاه باشند. بخصوص این امر برای آرایشگرانی که مشتری های خارجی و بین المللی از کشورهای مختلف دارند توصیه می شود. البته ناگفته نماند این رشته از پرطرفدارترین رشته های آموزش آرایشی آموزشگاه های آرایشگری تلقی می شود که بیشترین علت آن مربوط به بازار کار آن در جامعه می باشد.دوره آرایش پیرایش زنانه در آموزشگاه کلبه آرزو ، تحت نظر یکی از بهترین اساتید سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود و بنا بر درخواست هنرجو ، اقدامات لازم برای دریافت مدرک فنی حرفه ای هنرجو هم انجام می شود.

سرفصل های کلی آموزشی این رشته

این سرفصل های در حالت کلی در سه اصل مهم آموزش داده می شوند :

  • تشریح کلی اصول آرایش و پیرایش
  • معرفی و انجام  اقدامات آرایشی و پیرایشی (رنگ کردن، مش کردن، مانیکور، پدیکور، فر زدن مو، میزانپلی و …)
  • آموزش مراحل انجام اقدامات آرایشی و پیرایشی

آموزش آرایش و پیرایش زنانه مبتدی

دوره مبتدی آرایش و پیرایش همانطور که از نامش پیداست هیچگونه پیش نیازی ندارد و افراد از صفر تا صد کار را آموزش می بینند. این اموزش توسط مدرس مجرب و کارآزموده آموزشگاه انجام می شود.پس از تکمیل اموزش ها ، هنرجو می تواند وارد بازار کار شود. در این دوره بصورت کامل هنرجو با تمام اصول آرایش و پیرایش زنانه ، آشنا می شود و بصورت عملی این اصلها را فرا می گیرد. اصولی که شامل چهره شناسی ، رنگ شناسی و پوست شناسی هستند و بسیار مهم می باشند و هنرجو بخوبی اموزش می بیند که کدام رنگ مناسب کدام پوست می باشد و کدام نوع ارایش متناسب با کدام چهره و الی آخر ……..البته هنرجو با مفاهیم کاربردی دیگری در این دوره مبتدی کاملا بصورت عملی ارتباط برقرار می کند و آموزش می بییند مانند : بند انداختن، رنگ کردن مو، مش کردن، مانیکور کردن، فر کردن مو، رژ زدن، خط چشم کشیدن و …
پس از آموزش های موارد بالا ، هنرجو تمام آنها را بصورت چز به چز و زیر نظر مربی تمرین می کند. زیرا که تمرین کردن یکی از اصول مهم آموزش آرایشی است و با تمرین کردن است که هنر به مهارت تبدیل می شود و مهمترین مشکل امروز در آموزشگاه های دیگر همین است که آموزش فقط صرفا گفتن نکات آموزشی نیست و مهمترین وظیفه اموزشگاه همزمان با آموزش اصولی ، کسب مهارت برای هنرجوست که بتواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد و درامدی در این بازار کار داشته باشد .

اینرا هم بخوان :  هزینه دوره های آرایشگری

ابزار و وسایل مورد نیاز جهت دوره مبتدی

این ابزار وسایل کار در آموزشگاه برای هنرجوها آماده و مهیاست و به هنرجو توصیه می شود که همیشه این لیست را داشته باشد . برخی از این وسایل و ابزار عبارتند از : كلاه مش و قلاب، ابزار مش، انواع شانه، کاسه و قلم رنگ، آب فشان، كلیپس فلزي و پلاستیکي متناسب با حجم و اندازه مو، دستکش پلاستیکي ، نخي، پیش بند رنگ شمعي،پلاستیکي، بیگودي فر در سایزهاي مختلف متناسب باحجم مودر هر مدل، كلاه رنگ پلاستیکي،فویلي، قیچي و شانه كوپ پلاستیکي،فلزي، پیش بند و محافظ كوپ شمعي،پلاستیکي،پارچه اي،ضدآب، تیغ پیتاژ، ماشین موزني، تیغ پشت گردن، كاردک، وسایل موزدایي، گرم كننده موم، برس پهن و گرد، بیگودي میزامپیلي، برس پوش، پو صاف كن، وسایل مانیکور، تور بیگودی، محافظ گوش، محافظ گردن، سوزن بیگودي، بابلیس، اتوي مو، برس سیمي تخت، انواع قلم)سایه،رژگونه،رژلب(، پد و اسفنج، آینه كوچک )براي مشتري(، موچین، برس ابرو، تیغ ابرو، دسته تیغ، پیش بند و هد بند اصلاح، دستکش نخی

نحوه برگزاری کلاس

کلاس های آموزشگاه در سه حالت برگزار می گردد. 1- خصوصی 2- نیمه گروهی – 3 – گروهی
این دوره ها بصورت هفتگی و ماهیانه در آموزشگاه ثبتنام می شوند که با هماهنگی با آموزشگاه و زمانی که در اختیار دارید می توانید یکی از حالات را برای ثبت نام گزینش کنید.

شهریه و هزینه ها

نام حرفهآرایش و پیرایش (نام سرفصل فنی حرفه ای: آرایش و پیرایش زنانه)
پیش نیازندارد
مدت زمان آموزشمحدودیت زمانی نداریم.
شهریه کلاس گروهی1800000 تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی2300000 تومان
شهریه کلاس خصوصی2800000تومان
تاریخ شروع دورههماهنگی با آموزشگاه = 09127009256

مزیت های شرکت دردوره های آرایشی کلبه آرزو

  • نام و برند کلبه ارزو که خود موید اعتبار و ارزشمندی آموزشگاه می باشد. کلبه ارزو آموزشگاه یک ساله و دوساله نیست . بانو قهرمانی مدیریت آموزشگاه ، نامی است اشنا برای اکثر سالنداران و ارایشگران حرفه ای.
  • عدم داشتن محدودیت زمانی برای هنرجو. یعنی هنر جو تا هر زمانی که بخواهد می تواند در آموزشگاه تردد کند و مهارتهای خود را تکمیل کند.
اینرا هم بخوان :  آموزش کراتینه مو با مدرک

برخی از سوالات شما

آیا به وسایل خاصی برای آرایش و پیرایش نیاز است؟

بله. دوره آرایش و پیرایش یکی از جامع ترین دوره های تدریس شده در آموزشگاه بوده و برای آن باید تمامی وسایل آرایشی مثل رژ لب، خط چشم، ریمل و … را در اختیار داشته باشید. در دوره آموزشی، تمامی این وسایل در اختیار هنرجو قرار داده می شود.

وسایل آرایش و پیرایش رو از کجا باید تهیه کرد؟

کبه آرزو می تونه وسایل مورد نیاز رو به صورت یک پکیج در اختیار هنرجو قرار بده و یا برای خرید این وسایل مشاوره بده.

من از شهرستان چگونه ثبت نام کنم؟

کلبه آرزو هنرجوهای مختلفی را از شهرهای دیگر دارد حتی این مختص هنرجوهای خارج کشور نیز می شود. دوستان شهرستانی برای ثبت نام می توانند با تلفن 09127009256 تماس بگیرند و شرایط خود را نظیر اسکانشان در تهران شرح دهند تا هماهنگی های لازم جهت حضورشان در کلاسهای طبق شرایطشان انجام شود.

من کارمند هستم می تونم در دوره هاتون شرکت کنم؟

بله. کلبه آرزو کارمندان زیادی را آرایشگر تحویل داده است که خیلی هاشون الان در رشته های آرایشی مشغول بکار هستند.

مدت زمان آموزش چقدر است ؟

در کلبه آرزو محدودیت زمانی برای هنرجو برداشته شده است و تا هنرجو برای رسید به مهارت کامل می تواند در آموزشگاه تردد داشته باشد.

کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس های دورهای آموزشی کلبه آرزو به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا 5 نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساهت های عصر نیز وجود دارد.

اینرا هم بخوان :  آموزش آرایشگری موی زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.