اموزش رنگ مو با مدرک فنی حرفه ای

اموزش رنگ مو با مدرک در آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو مرجع و راهنمای آموزش رشته های آرایش و پیرایش بانوان در غرب تهران با مدیریت خانم قهرمانی .

اموزش رنگ مو با مدرک
اموزش رنگ مو با مدرک

آنچه در این نوشته به بررسی کامل آنها خواهیم پرداخت :

اموزش رنگ مو با مدرک بدین گونه می باشد که ما برای اکثر رشته های آرایشی حدود 22 رشته آرایش پیرایش که توسط آموزشگاه های مجوز دار آرایشگری ارایه می شود مدرک فنی حرفه ای داریم . بدینگونه هنرجور پس از شرکت در کلاس های تئوری و عملی آموزشگاه  برای امتحان سازمان فنی حرفه ای اماده می شود و پس از قبولی در امتحان به او مدرک معتبر ارایه می شد.

آرایشگاه رنگ و مش غرب تهران

| برخی از آیتمهای آموزشی رنگ مو :

کلاس های فوق تخصصی رنگ و مش
آموزش آمبره
سامبره
بالیاژ
انواع لایت ها
رنگهای بهاری و 2020
کاتولوگ خوانی
ترکیب رنگ
نکات مهم و طلایی دکلره بدون کمترین آسیب
روش صحیح روشن کردن موهای سفید
اکسیژن تراپی
پیگمنت تراپی
کراتین
ریباندینگ
صافی و …
آموزش تمامی مباحث رنگ با تمرین و رفع اشکال
تمامی آموزش ها با ارائه مدرک داخلی میباشد .

مدرک بین المللی رنگ مو

وقتی مدرک فنی حرفه ای رنگ مو صاد شد این مدرک شما می تونید بدین ترجمه رسمی بشه و این مدرک چون سازمانی هست در بسیاری از کشورهای دیگه دارای ارزش و اعتبار است .

[elfsight_instagram_feed id=”10″]

هزینه گرفتن مدرک رنگ مو  جقدره؟

آموزشگاهها معمولا در لول های و درجه های مختلفی از نظر سطح بندی هستند و آموزش هاشون از مبتدی تا حرفه ای دارای کلاس ها و آیتم های متفاوتی هست.

البته برای دوره های مبتدی معمولا خود سازمان فنی حرفه ای برای آموزش ها هزینه ای روتین رو در نظر و سالانه اعلام می کنه که می تونید از طریق پرتال خود سازمانی فنی حرفه ای پی به این هزینه ها ببرید و یا از طریق 09127009256 تماس بگیرید و جویای قیمتها شوید.

اینرا هم بخوان :  ثبت نام دوره آموزش کاشت ناخن فنی حرفه ای 2023

اما برای دوره های حرفه ای و تخصصی معمولا قیمتهای آموزش رنگ مو کلا متغیر و متفاوت خواهد شد و بیشتر بستگی به سطح و لول و ایتمهای اموزشی که استاد رنگ کار حرفه ای خواهد داد دارد.

برای اطلاعات تکمیلی تر دوره آموزش رنگ و مش کلبه آرزو را مطالعه کنید .

برخی سوالات شما

بعد از اتمام این دوره چه توانایی هایی کسب می کنم ؟

پس از اتمام این دوره شما می توانید با تسلط کامل رنگ و مش شامل آموزش رنگ مو حرفه ای ، مش با فویل، ترمیم مش، مش شعاعی، دکوپاژ، دکلره کامل، ، ترمیم دکلره، مردانساژ،هایلایت های فانتزی، آمبره، سامبره، انواع لایت، بالیاژ، کهکشانی را انجام دهید. این آموزش تا تسلط کامل شما ادامه پیدا می کند. ما امیدواریم که شما پس از گذراندن این دوره شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهتر کنید.

بازار کارش چطوره!؟

رنگ و مش یکی از پرکاربردترین خدمات سالن های زیبایی بانوان می باشد . نه در ایران بلکه در سرتاسر جهان. هر چقدر در مهارتهای رنگ و مش بروز و حرفه ای عمل کنید به تناسب درامد و مشتری زیادی هم خواهید داشت.

در دوره مبتدی شرکت کنم یا حرفه ای؟

اگر قبلا دوره های مبتدی را گذرانده اید و مهارتهای لازم را دارید دوره حرفه ای را پیشنهاد می کنیم. اگر هم هیچ سابقه ی آموزشی ندارید دوره های مبتدی مناسب شماست.

من از شهرستان چگونه ثبت نام کنم؟

کلبه آرزو هنرجوهای مختلفی را از شهرهای دیگر دارد حتی این مختص هنرجوهای خارج کشور نیز می شود. دوستان شهرستانی برای ثبت نام می توانند با تلفن 09127009256 تماس بگیرند و شرایط خود را نظیر اسکانشان در تهران شرح دهند تا هماهنگی های لازم جهت حضورشان در کلاسهای طبق شرایطشان انجام شود.

اینرا هم بخوان :  آموزش آرایش عروس
من کارمند هستم می تونم در دوره هاتون شرکت کنم؟

بله. کلبه آرزو کارمندان زیادی را آرایشگر تحویل داده است که خیلی هاشون الان در رشته های آرایشی مشغول بکار هستند.

کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس های دورهای آموزشی کلبه آرزو به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا 5 نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساهت های عصر نیز وجود دارد.

مدت زمان آموزش چقدر است ؟

در کلبه آرزو محدودیت زمانی برای هنرجو برداشته شده است و تا هنرجو برای رسید به مهارت کامل می تواند در آموزشگاه تردد داشته باشد.

در این دوره مش با کلاه و مش با فویل هر دو آموزش داده می شود؟

بله هر دو به شما آموزش داده می شود.

چرا هر چه موها از پایه تیره و پایین به پایه بالا و روشن میروند زردی مشاهده شده در آن بیشتر است؟

جواب فقط در حجم و اندازه پیگمنت های زرد در ساقه مو است یعنی اینکه ابتدا رنگدانه های آبی و سپس قرمز در پایه های متوسط از مو خارج میشوند چون دارای سایز های بزرگتری هستند و در سطح قرار دارند و در آخر کار مقدار زیادی پیگمنت زرد در ساقه مو باقی می ماند چون دارای اندازه های ریزتری هستند و دیرتر از مو خارج میشوند و با خروج کامل آنها که اصلا به صلاح نیست و کار راحتی هم نیست میشود به رنگ سفید در ساقه مو رسید که همان رنگ ذاتی ساقه مو است.

اینرا هم بخوان :  بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران کجاست ؟
اکسیدان ها رو می تونم یاد بگیرم؟

بله. چرا که نه. هدف ما همین است . قبل از خرید اکسیدان رنگ مو توجه کنید. درصد آن تاثیر زیادی در نتیجه نهایی کار آرایشگران مو دارد. لذا اکسیدان نقش مهمی در رنگ پذیری و حتی ترکیبات ایجاد شده در رنگها دارد. زیرا انواع اکسیدان رنگ مو در واقع فعال کننده رنگ مو است. البته همه چیز به اینجا ختم نمی شود. سلامتی و جلوگیری از آسیب موها هم در گرو انتخاب صحیح اکسیدان است. لذا توجه به تفاوت درصد اکسیدان بسیار کلیدی است.

توی دوره رنگ و مش به رنگ طلایی هم می پردازید؟

بله . بررسى رنگ هاى طلايى هم براتون انجام میشه . در كاتالوگ ها داراى پيگمنت غالب زرد هستن??? و پيگمنت فعال هم بستگى به برندتون داره، بشدت براق هستن و ميتونن تناژ خيلى زيبايى به تركيب رنگ هاتون بدن???، از رنگ هاى طلايى ميشه تو تركيب هاى نسكافه اى، كاراملى، بيسكوييتى ، كرم و … استفاده كرد، اكثر برندهاى ايرانى طلايى هاشون به سمت سبز ميره و اونم بخاطر اين هست كه پيگمنت فعال اون برند يا در واقع بيس اون برند آبى هست???، زيباترين طلايى ها در برندهايى هست كه بيس بنفش يا بنفش آبى دارند

آیا دوره رنگ و مش کاتالوگ خوانی هم یاد می گیرم؟

بله. یکی از اهداف دوره آموزش رنگ و مش آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو این است که شما بعد از اتمام دوره براحتی بتوانید کاتالوگ خوانی انجام بدید و وارد بازار کار رنگ و مش شوید.

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.