مشکل قرمزی مو چگونه حل کنیم؟

مشکل قرمزی مو در رنگ کردن موها مورد سوال یکی از هنرجویان دوره رنگ و مش آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو ،بود که در این وبلاگ به توضحیاتی در خصوص این مشکل می دهم :

یکی از هنرجوها سر کلاس آموزش رنگ و مش در دوره ی اخیر ، سوالی کرد که شاید سوال خیلی از دوستان و هنرجویان عزیز باشد . سوالش درباره مشکل قرمزی مو بعد از رنگ کردن مو هاست که در این بخش توضیحی راجیش می دهم.

قرمزی موها را چطور بگیریم ؟

مشکل قرمزی مو
مشکل قرمزی مو

در این نوشته آموزش رنگ مو به نکته مهمی درباره برطرف کردی قرمزی موها اشاره می کنم . البته این نکات در کلاس های آموزش رنگ و مش مو گفته می شود.

گاهی پیش می‌آید بعد از رنگ کردن مو با هاله قرمزی که در رنگ وجود دارد مشکل دارید و می‌خواهید این قرمزی را به طریقی از بین ببرید؛ در این حالت باید موها را رنگساژ کنید، رنگساژ یعنی رنگ ضعیفی که با آب رقیق شده‌است. باید یک پایه رنگ نرمال(بین 5 تا 7) یا دودی یا زیتونی را انتخاب کنید بعد آن را با آب و اکسیدان مخلوط کنید تا رنگ حالت ماست رقیقی را پیدا کند، پس آن را به موها بزنید و حدود 10 تا 20 دقیقه صبر کنید و بعد موها را بشویید.

مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی رنگ مو از وبلاگ کلبه ارزو بود. در صورتی که تمایل دارید آرایشگری مو رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش رنگ و مش آموزشگاه کلبه آرزو شرکت کنید.

اینرا هم بخوان :  ترکیب رنگ مو های دوست داشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *