آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو
آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزشی خدمات مو?‍♀️آرایش عروس?پوست گریم و میکاپ?کاشت و طراحی ناخن?اکستنشن

هاشور ابرو چیست و چه تکنیکهایی دارد ؟

هاشور ابرو
هاشور ابرو

هاشور ابرو جایگاه ویژه ای در خدمات آرایشی بانوان امروزی دارد در واقع یک روش آرایش نیمه دائم محسوب می شود که خانمهای زیادی را برای زیبایی ابروها و ارایش دایمی انها به سمت خود جذب می کند. در لاین زیبایی کلبه آرزو نیز این خدمات در متدهای پیشرفته انجام می گیرد. در این نوشتار به این متدها و تکنیکها و خواص و مزیتها و معایب آنها بیشتر می پدازیم.

پاک کردن تاتو ابرو

هاشور ابرو (آرایش نیمه دائم) را بیشتر بشناسیم.

آموزش هاشور ابرو
آموزش هاشور ابرو

هاشور ابرو چیست ؟

ایجاد خطوط رنگی همانند تارهای موی طبیعی در ناحیه پوست ابرو را هاشور ابرو می گویند. در واقع انتقال جوهر با ایجاد برشهای کاغذی در ناحیه ابرو و پر کردن نوقص و جاهای خالی ابروها می باشد . که توسط دو متد برتر انجام می شود.

در حال حاضر به روشهای مدرنترین در حال انجام می باشد که حاصل آن ظرافت و زیبایی است . روشهای مدرنی چون میکروبلیدینگ و فیبروز این ظرافتها را به اوج طیعی بودن و نچرال بودن ابرو برده اند.

هاشور ابرو با تکنیک میکروپیگمنتیشن

در حال حاضر میکروپیگمنتیشن به عنوان تکنیکی جدید و منحصر به فرد در دنیا مطرح است.

“کلبه آرزو” با سالها تجربه در زمینه گریم و گذراندن دوره های تخصصی ، میکروپیگمنتیشن را به صورت تخصصی اجرا میکند

واژه میکروپیگمنتیشن در واژه نامه ی زیبایی پزشکی به معنای استفاده از پیگمنت به منظور رفع نیاز پزشکی میباشد.استفاده از میکروپیگمنتیشن در آرایش، گریم دائم و در مواردی زیر نظر پزشک متخصص برای برطرف کردن برخی مشکلات پزشکی است.متخصصین و مهندسین آلمانی پس از سالها تلاش دریافتند که راه حل بیشتر ناهنجاری های مربوط به پوست و مو میکروپیگمنتیشن است.

اینرا هم بخوان :  مراقبت های بعد میکروپیگمنتیشن را بشناسید

برای افرادی که علاقه ای به تاتو های قدیمی ندارند این مدل از آرایش دائم توصیه میشود.

ابرو های خوش حالت و پر پشت و قرینه و با رنگ دلخواه را میتوانید با هاشور اـــــرو داشته باشید.پیگمنت چشم یکی از راه حل های تقویت مژه است. پر پشت به نظر رسیدن مژه های شما باعث زیبا و جذاب تر شدن چشمان شما میشود.

با این نوع پیگمنت شما چند قدم تا شگفت انگیز کردن مژه ها با استفاده از تقویت مژه ، فاصله دارید.این روش یک روش کارآمد برای تقویت مژه است.

کابردهای میکروپیگمنتیشن در صورت

هاشور ابرو

بله، پیگمنت لب همان رژ لب دائم است که با سیزده رنگ مختلف، شما را در داشتن لب های زیبا ، جذاب و قرینه یاری میکند.اگر به دنبال لب هایی با حجم مناسب و با قرینگی زیبا و نیز با خط لب ثابت هستید، پیشنهاد ما به شما رژ لب دائم است.در مرکز آرایش دائم کلبه ارزو می توانید بهترین خدمات هاشور مویی ابرو را از نزدیک نمایید.

هاشور ابرو با تکنیک میکروبلیدینگ

هاشور ابرو

میکروبلیدینگ متدی است بسیار ظریفتر از میکروپیگمنتیشن. در واقع اصل عمل مانند میکروپیگمنتیشن است اما در در عمق کمتری از سطح پوست این انتقال رنگدانه ها انجام می شود .

میکروبلیدینگ بر خلاف میکروپیگمنتیشن که با دستگاه برقی انجام می شود با قلم دستی انجام می گیرد و مهارت متخصص کار بسیار مهم و حیاتی است .

فیبروز و پی آر بچه های از نسل میکروبلیدینگ

هاشور ابرو

میکروبلیدینگ خود با روشهای مختلفی انجام می شود . در واقع طراحی ابرو در میکروبلیدینگ مهم است . اکادمی فی یکی از مشهورترین متدهای طراحی در میکروبلیدینگ را ابداع کرد که در سراسر دنیا علاقمندان زیادی را ایجاد کرده است .

اینرا هم بخوان :  آموزش تاتو با مدرک چگونه است ؟

روش پی آر هم یکی دیگر از مشهورترین متدهای طراحی و انجام میکروبلیدینگ است .

در واقع آنچه که هاشور ابرو را طبیعی و زنده نگه داشته است نتایج حاصل آن از میکروبلیدینگ است که آنقدر ظریف و طبیعی است که علاوه بر پر کردن نواقص ابرو ، ابروها را به فرم دلخواه مشتری با رنگهای دلخواه می رساند و این یعنی اوج هنر زیبایی .

برخی سوالات شما

✅ هاشور ابروی سه یعدی چیست ؟

هاشور ابرو سه بعدی حاصل خطوطی است که بسیار ظریف اما در جهتی که بیننده مشاهده می کند این حطوط بسیار طبیعی و پررنگ هستند .

✅ میکروبلیدینگ بهتر است یا میکروپیگمنتیشن ؟

از چه نظر ؟ هر کدام خواص و برترهای نسبت به همدیگر دارند که جواب دادن به این سوال فقط باید طبق انتظارات خودتان جواب داد. اما میکروبلیدینگ بسیار ظریف و طبیعی است و دوام کمتری دارد و میکروپیگمنتیشن به ظرافت میکروبلیدینگ نیست و دوام و ماندگاری بیشتری دارد.

✅ هاشور ابرو تا چه مدت می ماند ؟

بستگی به تیرگی و روشنی و اینکه میکروبلیدینگ انجام شود با میکروپیگمنتیشن . در هر صورت بین یک سال تا دو سال دوام خواهد داشت.

✅ آیا درد دارد ؟

بله درد دارد. اما نه دردی که نشود تحملش کرد. در واقع استفاده از پمادهای بی حسی این درد را انقدر کم می کند که شاید اگر تمرکز روی آن نکنید هیچوقت احساسش نکنید. اما در حالت عادی درد دارد.

✅ مراقبت های قبل و بعد از انجام هاشور ابرو کدامند ؟

قبل از انجام این کار از خوردن چای و قهوه و مشتقات آنها که دارای کافئین هستند بپرهیزید. قبل از انجام این کار به هیچ عنوان کارهای زیبایی همچون لایه برداری و یا میکرودرم انجام ندهید. داروهایی که منجر به تحریک پوستی می شوند استفاده نکنید، مثل روآکوتان اگر سابقه حساسیت به هاشور را دارید قبل از انجام از قرص های ضد حساسیت استفاده کنید. از سه روز قبل انجام هاشور در معرض اشعه UV نباشید.

اینرا هم بخوان :  میکروپیگمنتیشن چیست و چه مزایایی دارد؟
✅ آیا هاشور ابرو باعث ریزش ابرو می شود ؟

نه. اگر کار را به کاردان و متخصصش بسپارید هیچ عارضه و ریزشی را نخواهید داشت.

خواستن توانستنه.نمیتونم یاد بگیرم و من استعداد ندارم و نمیشه و دیره همش فرار از زیر یادگیریه .ما به شما قول میدیم اگر همت کنید میتونید به درآمد زایی خوبی برسید .فقط کافیه بخوایید .پشتیبانی میکنیم تا زمان یادگیری مدرک معتبر میدیم و بعد اینکه وهرد بازار کار شدید پشتیبانی از آموزشگاه قوی و فعال ما .
#تاتو
#تاتو_ابرو_هاشور_ابرو_فیبروز_شیدینگ
#میکروبلیدینگ_ابرو
#میکروپیگمنتیشن_ابرو
#هاشور_طبیعی
#هاشور_مویی
#خط_چشم_دائم
#خط_لب
#آموزشگاه_تتو_تهران
_بهترین_آموزشگاه_تاتو
قهرمانی
#کلبه_آرزو#
Kolbeharezoo_tato#
#kolbeharezoo_micro
...

81 5

بن مژه زیبا همراه با شیدینگ طبیعی در مجموعه زیبایی کلبه آرزو
#شیدینگ_چشم
#شیدینگ_لب
#شیدینگ_ابرو
#هاشور_ابرو
#فیبروز_ابرو
#بن_مژه
#پاک_کردن_تاتو_بدون_چال_گودی_لک_ریموال_ریمو_
#آموزشگاه_تاتو_بامدرک_بین_المللی_بامجوز_رسمی_بابهترین_اساتید_مجرب_
#kolbeharezoo_tato
#kolbeharezoo_micro
#kolbeharezoo_rimov
#09121203716
...

88 8
برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به هایلاتها مراجعه کنید.
 مدل ابروها مختص دوستانی هست که موی ابرو دارن ولی یه جاهاییش خالی داره و برای رفع نواقص اقدهم به این کار میکنن😉
در این روش به هیچ عنوان به جوی ابرو صدمه ایی وارد نمیشه و فوق العاده حالت طبیعی داره 🤩🤩🤩
#میکروبلیدینگ_ابرو#بلدبروز_آرتیست_#بلد_بروز# آرتیست_#آرایش_فشن#میکاپ#kolbeharezoo_micro
Kolbeharezoo_rimov
Kolbeharezoo_tato
09121203716
ا

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به هایلاتها مراجعه کنید.
مدل ابروها مختص دوستانی هست که موی ابرو دارن ولی یه جاهاییش خالی داره و برای رفع نواقص اقدهم به این کار میکنن😉
در این روش به هیچ عنوان به جوی ابرو صدمه ایی وارد نمیشه و فوق العاده حالت طبیعی داره 🤩🤩🤩
#میکروبلیدینگ_ابرو#بلدبروز_آرتیست_#بلد_بروز# آرتیست_#آرایش_فشن#میکاپ#kolbeharezoo_micro
Kolbeharezoo_rimov
Kolbeharezoo_tato
09121203716
ا
...

83 3
This error message is only visible to WordPress admins
There has been a problem with your Instagram Feed.

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.