کشیدن خط چشم

کشیدن خط چشم یکی از خدمات آرایش صورت محسوب می شود که دارای ظرافتهای خاص خودش می باشد که ما در این بخش از سایت آموزشگاه کلبه آرزو بطور کامل به چگونگی انجام آن می پردازیم :

کشیدن خط چشم

چگونه خط چشم حرفه ای بکشیم؟

کشیدن خط چشم

مداد مخصوص خط چشم به رنگ سیاه، کمی خط چشم مایع و مژه مصنوعی و داشتن صورت آماده و مهیا همراه با توانایی و مهارت شما ، تمام آن چیزهایی است که برای کشیدن خط چشم حرفه ای به آن نیازمند هستید در ابتدا این امر برایتان مشکل و دشوار خواهد بود اما آنچه که شما را تواناتر می کند تمرین و پشتکار است البته تمرینی بر پایه آموزش های صحیح و اصولی . برای آنکه خود و دوستانتان را با آرایش خط چشم خود تحت تاثیر قرار دهید باید تمام نکاتی که گفته می شود را بخوبی انجام دهید.

[elfsight_instagram_feed id=”44″]

بخش اول : مهیا کردن صورت برای کشیدن خط چشم حرفه ای

همیشه در مباحث آموزش آرایش و خودآرایی به زمینه سازی پرداخته می شود این هم در واقع جزی از همان محسوب می شود .

1.شست و شوی صورت : با آب ولرم صورت خود را بشویید و با حوله آنرا خشک کنید.
2. برای آنکه لکه، حقله های سیاه زیر چشم یا جوش ها را پنهان کنید کانسیلر بزنید. یادتان نرود که با برس کانسیلر را همپوشانی کنید.
3. بعد از آنکه فوندانسیون شما خشک شد از یک پودر سبک برای ارایش صورتتان استفاده کنید.  پودر مانع از مالیده شدن سایه ها بر روی چشم می شود و آن را در جای خود ثابت نگه می دارد.  شما برای استفاده از پودر سبک به نوع رنگی آن احتیاج دارید.

اینرا هم بخوان :  آموزش سایه زدن چشم مرحله به مرحله

بخش دوم: کشیدن خط چشم بر روی پلک ها


بعد از آماده سازی به بخش نهایی و اصلی یعنی نحوه کشیدن خط چشم بر روی پلکها می رسیم که با دقت این مراحل را دنبال کنید تا به ایده ال ترین خط چشم ممکن برسید.

1 . از گوشه پلک شروع کنید :

خط چشم حرفه ای

خط نازکی را با خط چشم سیاه بر روی خط پلک بالایی ایجاد کنید و به تدریج و زمانی که به خارج از چشم نزدیک می شوید آن را ضخیم تر نمایید.

از مداد خط چشم سیاه برای حفظ کنترل خود استفاده کنید. خط چشم های مایع هم ممکن است مفید باشند اما استفاده از آن ها کمی دشوار است و به راحتی پاک نمی شود.در هنگام کشیدن خط چشم حرفه ای بر روی چشمانتان، اگر اشتباهی داشتید از پنبه مرطوب برای پاک کردن آن استفاده کنید.

2.کشیدگی خط چشم را روی پلک ادامه دهید.

این خط را باید با زاویه 45 درجه از پلک باید ادامه دهید . یک شاخه ای که در راستای ابروان کشیده می شود البته بالطبع نباید از خط ابروها بزرگتر شود. یک خط شاخه ای اندازه که کاملا در تصویر مشهود است.

آموزش کشیدن خط چشم
  • زمانی که این شاخه را می کشید پلک چشم را صاف نگه دارید. سر خود را به عقب ببرید و چشم را کمی باز کنید و خط چشم را بزنید.
  • برای کشیدن خط چشم حرفه ای توجه داشته باشید که دست خود را ثابت نگه دارید. آرنج را روی سطح صافی بگذارید و سپس خط چشم را بزنید.این کار مانع از بروز اشتباه می شود.
اینرا هم بخوان :  میکاپ اروپایی

3. کشیدن خط چشم سفید در امتداد خط waterline چشم

خط چشم

waterline فاصله بین مژه ها و چشم است که در این امتداد همین منطقه خط چشم سفید کشیده می شود. در واقع این حرکت خط چشم به حرفه ای شدن کار شما کمک می کند و شفافیت بصری خاصی برایتان به ارمغان خواهد اورد.

بخش سوم: برجسته کردن مژه ها

برای آنکه که به خط چشم خود جلوه ی بیشتری بدهید می تواند از آرایش و برجسته تر شدن مژه هایتان هم کمک کنید. کار سختی نیست . از خط چشم مایع برای مژه های پایین تان استفاده کنید . البته از مژه های مصنوعی هم می توانید کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *