آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو
آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزشی خدمات مو?‍♀️آرایش عروس?پوست گریم و میکاپ?کاشت و طراحی ناخن?اکستنشن

آموزش آرایش عروس ایرانی

آموزش آرایش عروس ایرانی
آموزش آرایش عروس ایرانی

آموزش آرایش عروس ایرانی یکی از دوره های پرکاربرد آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو است . گریم میکاپ عروس ، اوج هنر آرایشی میکاپ کار حرفه ای است که با آن علاوه بر درامد بالا ، هنرش را رخنمایی می کند.

آموزش گریم میکاپ عروس

آموزش آرایش عروس ایرانی ویژه

امروزه ، میکاپ صورت برای خانمها از اوبویت های آنها محسوب می شود و البته این در عروس شدنشان به نهایت ارزش خود می رسد . البته این مسئله بیشتر از لحاظ روانی یک عروس یا دوشیزه ایرانی را تحت تاثیر قرار می دهد ولی نباید از یاد نبریم که شب عروسی برای عروس مهمترین شبش تلقی می شود و برای همین گریم و میکاپ و آموزش آن از اولویت های اموزشی محسوب می شود . زیرا که یک عروس همیشه به سوی انتخاب بهترین سالن های ارایشی در این زمینه اقدام می کند . آموزش آرایش عروس سوای آموزش گریم و میکاپ بصورت تخصصی تر اموزش داده می شود و اگر هنرجویی بخواهد بصورت کامل به این امر بپردازد بهتر است که به قسمت مو ، ناخن و صورت عروس را هم اموزش های کامل ببیند .

آموزش گریم عروس فنی حرفه ای

سرفصل های دوره ی فنی حرفه ای گریم عروس شامل آیتمهای زیر می باشد :

  • آناتومی و چهره شناسی
  • مقدمه ای بر نحوه میکاپ و گریم عروس
  • اصول میکاپ و گریم عروس
  • آشنایی با مدهای روز
  • نحوه انجام میکاپ و گریم عروس
  • آرایش مو، طراحی ناخن و آرایش بدن

دوره مبتدی میکاپ و گریم عروس

آموزش آرایش عروس ایرانی

دوره مبتدی سازمان فنی حرفه ای در واقع دوره ای است که در آن هنرجو توسط مدرس فنی حرفه ای ، طبق سرفصل های تعیین شده اموزش می بیند و مهارت های لازم را برای آزمون فنی حرفه ای کسب می کند .در این دوره آیتمهای زیر بصورت تئوری و عملی اموزش داده می شود :

  • تمیز کردن صورت و پاک کردن چربی از روی پوست،
  • استفاده از کرم و مواد مناسب با توجه به رنگ پوست و نوع پوست برای زیرسازی صورت،
  • رنگ شناسی و انتخاب رنگ مناسب با توجه به پوست
  • نحوه ی صحیح انجام میکاپ
  • ترتیب انجام دادن میکاپ و گریم عروس
اینرا هم بخوان :  اموزش رنگ مو با مدرک فنی حرفه ای

تمام موارد بالا نیاز به تمرین و ممارست دارد و هنرجو بارها و بارها تمامی موارد را رو انواع مختلف پوست انجام می دهد تا بتواند نتیجه کار خود را ببیند . البته به هنرجو گفته می شود که دایما باید خود را بروز کند این بروزرسانی می تواند از طریق دنبال کردن ، کار های میکاپ کاران حرفه ایرانی انجام شود . بخصوص در زمینه گریم و میکاپ صورت عروس ایرانی .

شهریه کلاس های مبتدی آرایشگر عروس

نام حرفهآرایشگر عروس
پیش نیازندارد
مدت زمان آموزشمحدودیت زمانی نداریم
شهریه کلاس گروهی2000000 تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی2500000 تومان
شهریه کلاس خصوصی3000000تومان
تاریخ شروع دورهبا آموزشگاه هماهنگ کنید. 09127009256
شهریه کلاس

نحوه برگزاری کلاس ها

همانطور که در قسمت شهریه ها ملاحظه کردید کلاس ها در سه مقطع گروهی و نیمه خصوصی و کاملا خصوصی برگزار می شود که کلاسهای گروهی حداقل تا ده نفر می باشند و کلاسهای نیمه خصوصی با سه تا 5 نفر تشکیل می شوند و کلاس خصوصی هم بصورت انفرادی یا نهایت دو نفره برگزار می گردد.

ابزار مورد استفاده در آموزش ها

این وسایل تماما در اختیار هنرجو قرار داده می شود که شامل :  قلم)سایه،رژگونه،رژلب(، پد و اسفنج، آینه كوچک )براي مشتري(، موچین، برس ابرو، تیغ ابرو، دسته تیغ، پیش بند و هد بند اصلاح، دستکش نخی، رژ، ژگونه، پرایمر، براش، پالت های کرم پودر، پالت های کانتور، پالت های سایه و … می باشند.

مزیت های شرکت دردوره های آرایشی کلبه آرزو

  • نام و برند کلبه ارزو که خود موید اعتبار و ارزشمندی آموزشگاه می باشد. کلبه ارزو آموزشگاه یک ساله و دوساله نیست . بانو قهرمانی مدیریت آموزشگاه ، نامی است اشنا برای اکثر سالنداران و ارایشگران حرفه ای.
  • عدم داشتن محدودیت زمانی برای هنرجو. یعنی هنر جو تا هر زمانی که بخواهد می تواند در آموزشگاه تردد کند و مهارتهای خود را تکمیل کند.
اینرا هم بخوان :  آموزش رنگ مو ترکیبی شیک 2023

سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.