آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو
آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزشی خدمات مو?‍♀️آرایش عروس?پوست گریم و میکاپ?کاشت و طراحی ناخن?اکستنشن

دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو در آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای

دوره آموزش لیفت ابرو
دوره آموزش لیفت ابرو

شرکت در دوره های یک روزه آموزش لیفت و لمینت ابرو آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای کلبه آرزو ، می تواند مهارت شما در انجام خدمات لیفت و لمینت ابرو تضمین کند و بازار کار مناسبی را برای شما فراهم آورد. آنچه که در یادگیری مهارتهای آرایشی نیاز است ، علاقه و تمرین و پشتکار می باشد که در کنار آموزش اصولی می تواند به رشد مهارتهای آرایشی زیبایی بیفزاید.

آموزش آرایش عروس

آموزش لیفت و لمینت ابرو در کلبه آرزو

لیفت ابرو در حوژه ارایشی سوای حوزه پزشکی مورد استقبال خانمها می باشد زیرا که تاثیر مستقیم بر چهره و میزان سنشان می گذارد. در واقع با مسن شدن انسان ، ابروها حالت افتاده تری پیدا می کنند . لیفت ابرو در این باره کاربردهای فراوانی دارد.

لیفت ابرو در حوزه آرایشی و آرایشگاهی نیاز به دستگاه خاصی ندارد از این رو در آموزشگاه ، به آسانی تدریس می شود و تقریبا در مبانی آن با دوره آموزش لیفت مژه برابری می کند که هنرجو با اموزش لیفت ابرو در واقع به مهارتی می رسد که می تواند لیفت مژه را هم انجام دهد.

برای آنکه درباره لیفت ابرو بخصوص در رشته پزشکی آن بیشتر بدانید می توانید این مقاله را مطالعه کنید:
لیفت ابرو و انواع آن

دوره مبتدی آموزش لیفت و لمینت ابرو

آموزشگاه کلبه آرزو یکی از پیشگامان دوره آموزشی لیفت ابرو در ایران می باشد که هنرجوهای متخصص زیادی را در این خصوص روانه بازار کسب و کار کشور کرده است .

در دوره مبتدی هنرجو تکنیکهای لیفت ابرو با نخ و مواد را بخوبی فرار می گیرد و با برندهای مختلف مواد لیفت ابرو آشنا می شود.در واقع کسانی که دوره های آموزش آرایش دائم را گذرانده باشند در این دوره بخوبی و صرف زمان کمتری به مهارت کامل می رسند. آنچه که در پیش نیازهای این دوره مهم تلقی می شود رعایت مسایل بهداشتی و ایمنی ابرو ها و مژه هاست و سپس اشنایی کامل با نحوه قرینه سازی ابرو ها می باشد.

اینرا هم بخوان :  بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران کجاست ؟

در این دوره هنرجو با مفاهیم فیکس کردن و کراتین ابرو اشنا می شود و نجوه مواد گذاری بخوبی اموزش داده می شود . مسئله ای که در این خصوص اهمیت دارد که تایمینگ موارد گذاری است که توصیه های فنی به هنرجو داده می شود.

آیتمهای اموزشی دوره مبتدی

  • 1- بهداشت فردی؛ شناخت عوامل بیماری
  • 2- آناتومی صورت؛ نحوه قرینه سازی ابرو
  • 3- آشنایی با مواد مورد استفاده در لیفت ابرو؛ لیفت، فیکس و کراتین
  • 4- آموزش موادگذاری، حالت دادن ابرو و شستشو

هزینه و شهریه دوره آموزشی

نام حرفهدوره لیفت و لمینت ابرو
پیش نیازندارد
مدت زمان آموزش8 ساعت
شهریه کلاس گروهی800000 تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی1000000 تومان
شهریه کلاس خصوصی1300000تومان
تاریخ شروع دورهبا آموزشگاه هماهنگ شوید.

نحوه ثبت نام و برگزاری دوره ها

برای ثبت نام می توانید از شماره تماس 09127009256 استفاده کنید. اگر دوره کلاس های گروهی و نیمه خصوصی پر شده باشد براحتی می توانید در کلاس های خصوصی ثبت نام کنید. تاریخ شروع دوره ها متغیر می باشد و با توجه به تعداد ثبت نامی های هر هفته دارد. بخصوص برای کلاس های گروهی و نیمه خصوصی.

هنرجویان شهرستانی توصیه می شود که موقع تماس شرایط خود را کاملا بازگو کنند تا تمهیدات لازم برای آنها در نظر گرفته شود مانند کمک به اسکان در صورت ماندن در تهران و برگزاری کلاس های فشرده و ….

مزیت های شرکت دردوره های آرایشی کلبه آرزو

  • نام و برند کلبه ارزو که خود موید اعتبار و ارزشمندی آموزشگاه می باشد. کلبه ارزو آموزشگاه یک ساله و دوساله نیست . بانو قهرمانی مدیریت آموزشگاه ، نامی است اشنا برای اکثر سالنداران و ارایشگران حرفه ای.
  • عدم داشتن محدودیت زمانی برای هنرجو. یعنی هنر جو تا هر زمانی که بخواهد می تواند در آموزشگاه تردد کند و مهارتهای خود را تکمیل کند.
اینرا هم بخوان :  آموزش لیفت مژه با مدرک فنی حرفه ای

مدرک فنی حرفه ای لیفت ابرو

لیفت ابرو زیر مجموعه ی از آرایش دائم )تتو) تلقی می شود و مدارک فنی حرفه ای مربوط به این حوره می باشد . در واقع مدرک فنی حرفه ای بصورت مجزا برای لیفت ابرو وجود ندارد. البته در این باره مدارک شرکتی ممکن است زیاد باشند .بخصوص شرکتهایی که محصولات و مواد لیفت ابرو و مژه را تولید می کنند.

کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس های دورهای آموزشی کلبه آرزو به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا 5 نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساهت های عصر نیز وجود دارد.

مدت زمان آموزش چقدر است ؟

در کلبه آرزو محدودیت زمانی برای هنرجو برداشته شده است و تا هنرجو برای رسید به مهارت کامل می تواند در آموزشگاه تردد داشته باشد.

آیا برای لیفت ابرو مدرک فنی حرفه ای هم وجود دارد؟

خیر . فعلا تا این لحظه که این متن را می نویسم چنین مدرکی برای لیفت ابرو وجود ندارد. البته مدارک شرکتی زیاد هستند.

آیا امکان یادگیری در یک جلسه وجود دارد؟

بله. دوره های لیفت ابرو معمولا در یک جلسه چند ساعتی انجام می گیرد. اما در کلبه آرزو محدودیت زمانی ندارید .

اینرا هم بخوان :  آموزش اوزون تراپی مو در آموزشگاه کلبه آرزو
خرید تجهیزات لیفت گران هستند؟

در لیفت ابرو نیاز به هیچ ابزار خاصی نیست .لیفت ابرو با استفاده از مواد لیفت، چسب و کراتین انجام میشه

بعد از گذروندن دوره لیفت ابرو،میشه کار کرد؟

بله . اگر بخوبی آموزش ببینید و خودتان خوب یاد بگیرید بلافاصله می توانید در هر سالن آرایشی شروع به کار کردن بکنید.

مواد مورد نیاز لیفت ابرو رو از کجا بخرم؟

کلبه آرزو در این زمینه مشاوره های خوبی به هنرجوهاش می دهد. اما مواد لیفت ابرو در برندها و مارکهای مختلف در بازار موجود هستند.

آیا مواد لیفت ابرو کراتین دارند؟

لیفت و لمینت ابرو مکمل هم هستند و لمینت ابرو با مواد کراتینه دار برای تقویت ابروها استفاده می شود.

فرق لیــــــــــفت ابرو و لیمنت ابرو در چی هستش؟

ليفت تغيير حالت وبالا بردنه ابروهاست و لمينت كراتينه وتقويته ابروها.

آیا لیفت ابرو همان بوتاکس ابرو است؟

لیفت ابرو بوتاکس ابرو نیست. اما برای لیفت ابــرو با بوتاکس باید پیش دکتر زیبایی رفت و دکتر یکسری نقاط روی پیشانی انتخاب می کند و برای اینکه انتهای ابروها بره بالا و چهره حالت بازتری پیدا کنه ، بوتاکس را به نقاط خاصی ار ماهیچه ها پیشانی تزریق می کند. و این کلا یک تخصص پزشکی است و ربطی به حوزه ارایشی ندارد

من کارمند هستم می تونم در دوره هاتون شرکت کنم؟

بله. کلبه آرزو کارمندان زیادی را آرایشگر تحویل داده است که خیلی هاشون الان در رشته های آرایشی مشغول بکار هستند.

من از شهرستان چگونه ثبت نام کنم؟

کلبه آرزو هنرجوهای مختلفی را از شهرهای دیگر دارد حتی این مختص هنرجوهای خارج کشور نیز می شود. دوستان شهرستانی برای ثبت نام می توانند با تلفن 09127009256 تماس بگیرند و شرایط خود را نظیر اسکانشان در تهران شرح دهند تا هماهنگی های لازم جهت حضورشان در کلاسهای طبق شرایطشان انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.