آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو
آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزشی خدمات مو?‍♀️آرایش عروس?پوست گریم و میکاپ?کاشت و طراحی ناخن?اکستنشن

آموزش طراحی ناخن در آموزشگاه فنی حرفه ای

آموزش طراحی ناخن
آموزش طراحی ناخن

دوره آموزش طراحی ناخن ، یکی از دوره هایی است که به کسانی که کار خدمات ناخن ارایه می شود توصیه می شود. هنر تزیین ناخن ها ، یک مهارت خلاقانه ای است که شاید در این دوره با توجه به دیدن نمونه کارهای طراحی ناخن خارجی ، یک امر ضروری و مهم برای یک ناخنکار تلقی می شود. تغییر رنگ ناخنها برای یک خانم پر است از انرژی و حس خاص بودن . این حس در طراحی ناخن ، می تواند به نقطع اوج خود برسد. البته دروه ی آموزش طراحی ناخن شاید بیشترین بازدهی اش برای ناخنکاری باشد که دارای ذوق هنری است . در واقع طراحی ، هنر نیست که در یک یا دو طرح بگنجد با گستردگی کاشت ناخن در دنیا ، هر روز طرح های متنوع و مختلفی دیده می شود که زاییده یک ذهن خلاق و توانایی به تصویر کشیدن ان می باشد. در دوره های آموزش طراحی ناخن ، طراحی مهم و نحوه کارکرد آنها به هنرجو آموزش داده می شود مانند کار کردن با فویلهای طلایی و اکلیلی و ……طراحی های روز دنیا و صدفسازی و …….

آموزش بافت مو

دوره آموزش طراحی ناخن در کلبه آرزو

دوره آموزش طراحی ناخن در کلبه آرزو همراه با اماده کردن هنرجو برای گرفتن مدرک فنی حرفه ای این دوره می باشد. البته شرکت درا ین کلاس ها صرفا برای گرفتن مدرک کار درستی نیست و باید هنرجو تلاش کند یادگرفتنی ها را تمرین و تمرین کند. نکته مهمی که خیلی ها از ان غافل هستند. وقتی شما بعنوان یک ناخنکار اثر هنری یک ناخنکار مطرح دنیا رو می بینید مانند بانو سوزی در کانادا ، شاید حسرت بخورید که کاش من هم روزی بتوانم چنین طراحی هایی انجام دهم. در صورتی که باید بدانید همه ی ناخنکاران حرفه ای از نقطه ای بنام نقطه ی صفر شروع کردند. ولی آن چیزی که به رشد یک حرفه کمک می کند آموزش صحیح و بکارگیری ان می باشد. بکارگیری یعنی اینکه شما چیزی که یاد گرفتید رو تمام و کمال بتوانید اجرا کنید و این یعنی تمرین مهارتها . در طراحی ناخن هم وقتی طرحی را یاد گرفت در اجرای آن در تمرینات مختلف به نواآوری ها و خلاقیتهای خواهید رسید که مختص خودتان می باشد. پس هیچ وقت خودتان را دست کم نگیرید.

اینرا هم بخوان :  آموزش ریباندینگ ویژه بازار کار

آیتمهای دوره ی فنی حرفه ای طراحی ناخن

  • زیبایی شناسی
  • روش های طراحی ناخن
  • وسایل طراحی ناخن
  • طراحی ناخن
  • دیزاین کروم
  • شوگر افکت
  • طراحی با فویل
  • طراحی با ابر
  • کار با رنگ اکلرلیک
  • طلاکوب و نقره کوب
  • دیزاین گل برجسته با قلم
  • دیزاین سنگ، نگین، لنز

دوره مبتدی آموزش طراحی ناخن

در واقع لیستی که در بالا اشاره شد شامل آیتمهای دوره ی مبتدی است که هنرجو در ایتدا با دنیای رنگها و اثرات آنها بصورت تئوری آشنا می شود اینکه بدانید رنگهای مکمل کدامند و رنگهای در تضاد انرا بشناسید . رنگهایی که در کنار هم حس بصری را به کنکاش می کشند همه اینها برای زیباشناسی است . در مرحله بعدی این دوره ، بصورت عملی به اموزش طراحی پرداخته می شود. چگونه قلم طراحی در دست گرفته شود ، تا نحوه حرکت دستها و کارکرد با ابزارالات طراحی ناخن.

شهریه دوره مبتدی

نام حرفهآموزش طراحی ناخن (نام سرفصل فنی حرفه ای:‌ آرایشگر ناخن)
پیش نیازندارد
مدت زمان آموزشمحدودیت زمانی نداریم.
شهریه کلاس گروهی800000 تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی1000000 تومان
شهریه کلاس خصوصی1400000 تومان
تاریخ شروع دورهبا آموزشگاه هماهنگ شوید. 09127009256

نحوه تشکیل کلاسها در کلبه آرزو

کلاسهای فنی حرفه ای بصورت خصوصی و نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود که با توجه به حد نصاب رسیدن هنرجوهای ثبت نامی تعیین تکلیف می شود. اگر صرفا گرفتن مدرک برایتان مهم باشد بهتر است در کلاسهای گروهی شرکت کنید اما اگر واقعا دنبال یادگیری هستید خب کلاسهای خصوصی امکان چلنج بیشتری را برای مربی خود خواهید داشت.

اینرا هم بخوان :  آموزش میکروپیگمنتیشن با مدرک فنی حرفه ای چگونه است ؟

ابزار مورد نیاز دوره طراحی ناخن

 قلم های طراحی ،چسب های نواری ، اکلیل ، لاک ، تاپ کت و بیس کت ، پنبه های آرایشی ، لاک پاک کن ، مهر ناخن ، پرایمر، نگین، قلم های نقطه گذاری، استیکر ناخن، پودر کاشت، لیکوئید کاشت، سوهان برقی، سوهان چوبی و پلیش بافر، نیپر و … اینها از ضروری ترین وسایلی هستند که برای آموزش با آنها کار خواهید داشت .

برخی سوالات شما

✅ مدت زمان آموزش چقدر است ؟

در کلبه آرزو محدودیت زمانی برای هنرجو برداشته شده است و تا هنرجو برای رسید به مهارت کامل می تواند در آموزشگاه تردد داشته باشد.

✅ من کارمند هستم می تونم در دوره هاتون شرکت کنم؟

بله. کلبه آرزو کارمندان زیادی را آرایشگر تحویل داده است که خیلی هاشون الان در رشته های آرایشی مشغول بکار هستند.

✅ من از شهرستان چگونه ثبت نام کنم؟

کلبه آرزو هنرجوهای مختلفی را از شهرهای دیگر دارد حتی این مختص هنرجوهای خارج کشور نیز می شود. دوستان شهرستانی برای ثبت نام می توانند با تلفن 09127009256 تماس بگیرند و شرایط خود را نظیر اسکانشان در تهران شرح دهند تا هماهنگی های لازم جهت حضورشان در کلاسهای طبق شرایطشان انجام شود.

✅ کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس های دورهای آموزشی کلبه آرزو به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا 5 نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساهت های عصر نیز وجود دارد.

اینرا هم بخوان :  درمان موخوره و پیشگیری از آن را بشناسیم
✅ چند جلسه باید بگذرونیم تا کاملا حرفه ای بشیم؟

بستگی به میزان علاقه و تمرین و پشتکارتون داره. بعداز آموزش ، شما نیاز دارید حتما روی مانکن، پوست مصنوعی و در نهایت مدل طبیعی کارکنید . هر چقدر شما سریع تر به این مرحله برسید که روی مدل طبیعی کار کنید، نیاز به تعداد جلسات کمتری خواهید داشت.

✅ آیا به دستگاه خاصی برای طراحی ناخن نیاز است؟

خیر. طراحی ناخن با ابزارهای ساده مثل قلم مو، سنجاق و طلق پلاستیکی انجام شده که به همین خاطر بین هنرجویان بسیار محبوب است. البته برای بعضی از طرح ها می توان از شابلون های آماده استفاده نمود.

✅ من با طراحی مشکل دارم ولی می تونم روی ناخن انجام بدم ؟

طراحی روشهای ساده ای هم داره که وقتی با انها اشنا می شوید بطور ناخوداگاه دنبال ایده های نو خواهید رفت و مشاهده خواهید کرد که طراحی ناخن ساده تر از تصورات شما شکل می گیرد. فقط باید خودتون رو باور کنید و این کلمه را فراموش نکنید : من می توانم

✅ طراحی های جدید هم یاد می دهید ؟

با توجه به فضای کلاس و سطح خودتان با شما کار خواهد شد . و آموزش طراحی گونه ای برنامه ریزی شده که به رشد کاری شما در زمینه ناخن کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.