آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو
آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزشی خدمات مو?‍♀️آرایش عروس?پوست گریم و میکاپ?کاشت و طراحی ناخن?اکستنشن

آموزش آرایش و گریم کودک

آموزش آرایش و گریم کودک

دوره آموزش آرایش و گریم کودک در آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو ، بصورت فصلی هر ساله ارایه می گردد. گریم کودک امروزه بصورت یک شغلی فصلی مطرح و بیشترین کاربردش در مهد کودک هاست. البته این امر در ایران چنین حالتی را دارد.

آموزش گریم و میکاپ

آموزش آرایش و گریم کودک در کلبه آرزو

آرایش و گریم کودک با ابزار و رنگهای مخصوص خودش انجام می شود زیرا که پوشت کودکان حساس به مواد شیمایی و ارایشی است . نقش افرینی و طراحی متنوع در چهره کودکی به مناسبتهای مختلفی و در جشن های ویژه ، می تواند لحظات شیرینی را برای کودک فراهم سازد از این رو مهد کودک ها و خانواده ها از گریمور های مخصوص کودکان برای این منظرو استفاده می کنند. کسانی که علاقه به هنر گریم و کودکان دارند می توانند در بازار کار برای این گروه خاص به فعالیت مشغول شوند . در شهربازی ها ، مهد های کودکان و دبستان های غیر انتفاعی برای این هنرجویان بازار کار مناسبی مهیا می باشد. برای ایجاد کسب و کار مناسب، هنرجو باید ابتدا نکات مهم انجام گریم کودک را یاد گرفته و سپس برای مدرک معتبر فنی حرفه ای اقدام کند. . دوره ی آموزش آرایش و گریم کودک در آموزشگاه کلبه ارزو، تحت نظر اساتید مجرب برگزار شده و تمامی اصول و نکات مهم جهت گرفتن مدرک سازمان فنی حرفه ای آموزش داده می شود.

سرفصل آموزشی

یکی از مهمترین سرفصل های این دوره موضوع حساسیت پوست کودک می باشد که به هنر جو اموزش داده می شود که از چه موادی برای طراحی و دیزاین استفاده شود . برای گریم کودک عموما از فون خشک (رنگ گریم خشک) و اکلیل استفاده می شود. و سایر نکات بهداشتی هم آموزش داده می شود.

اینرا هم بخوان :  کلاس میکروپیگمنتیشن در آموزشگاه فنی حرفه ای

نحوه انجام گریم با استفاده از قلم مو و فون خشک آموزش داده می شود و به هنرجو توصیه می شود که از رنگهای روغنی و گواش و … برای اینکار استفاده نکنند. برای اینکه هنرجو بتواند پس از آموزش براحتی و بدون مشکل بتواند وارد بازار کار شود توصیه می شود که برای مدرک فنی حرفه ای اقدام کند.

نحوه ثبت نام و برگزاری کلاس های آموزش گریم کودک

کلاس ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود که با توجه به تعداد نفرات ثبت نام و درخواست هنرجو ، این کلاس ها توسط اموزشگاه برگزار و ارایه می شود.

برای ثبت نام می توانید با شماره 09127009256 تماس بگیرید.

هزینه دوره مبتدی

نام حرفهآموزش آرایش و گریم کودک (سرفصل فنی و حرفه ای: چهره پردازی کودک«دخترانه»)
پیش نیازندارد
مدت زمان آموزشمحدودیت زمانی نداریم.
شهریه کلاس گروهی800000تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی1000000 تومان
شهریه کلاس خصوصی1300000 تومان
تاریخ شروع دورهبا آموزشگاه هماهنگ شوید.

برخی سوالات شما

✅ آرام کردن کودکان برای گریم چگونه ممکن می شود؟


با توجه به علاقه ی شما و نوع ارتباطی که می گیرید به شما کمک خواهد کرد. البته کودکانی هم هستند که خیلی سخت ارام می گیرند البته نباید فراموش کنید که کودکان مشتقانه منتظر نتیجه کار هستند و با دادن یک اسباب بازی و یا قرار دادن یک ایینه که خود را ببیند می تواند کمک کند.

✅ محصولات گریم میکاپ بچه ها فرق دارد؟

بله. استفاده از رنگ های معمول برای انجام گریم کودک مجاز نبوده و حتما باید از رنگ مخصوص گریم کودک (فون خشک) استفاده گردد.

اینرا هم بخوان :  آموزش شینیون عروس در آموزشگاه فنی حرفه ای
✅ گریم میکاپ بچه ها درامد دارد؟


بله اگر بتوانید به مدارس و مهد کودک ها لینک شوید آنها برای مراسم ها خاصی از شما کمک خواهند گرفت. البته تنها مدارس نیستند. شهربازی هایی که در فروشگاههای زنجیری هستند و … هم می توانند منبع درامد از این دوره باشند.

✅ نمی دونم دوره گریم میکاپ کودکان واسم مناسب یا نه؟


سوالتون نامفهوم می باشد. ولی من یک جواب کلی به شما می دهم. آیا عاشق بچه ها هستید؟ آیا حوصله گریم کودکان را دارید ؟ اگر جواب شما به این سوالها بله باشد حتما این دوره برای شما مفید خواهد بود.

✅ من از شهرستان چگونه ثبت نام کنم؟


کلبه آرزو هنرجوهای مختلفی را از شهرهای دیگر دارد حتی این مختص هنرجوهای خارج کشور نیز می شود. دوستان شهرستانی برای ثبت نام می توانند با تلفن 09127009256 تماس بگیرند و شرایط خود را نظیر اسکانشان در تهران شرح دهند تا هماهنگی های لازم جهت حضورشان در کلاسهای طبق شرایطشان انجام شود.

✅ من کارمند هستم می تونم در دوره هاتون شرکت کنم؟


بله. کلبه آرزو کارمندان زیادی را آرایشگر تحویل داده است که خیلی هاشون الان در رشته های آرایشی مشغول بکار هستند.

✅ مدت زمان آموزش چقدر است ؟


در کلبه آرزو محدودیت زمانی برای هنرجو برداشته شده است و تا هنرجو برای رسید به مهارت کامل می تواند در آموزشگاه تردد داشته باشد.

✅ کلاس ها به چه صورتی است؟


کلاس های دورهای آموزشی کلبه آرزو به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا 5 نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساهت های عصر نیز وجود دارد.

اینرا هم بخوان :  اموزش اکستنشن مژه هیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.