آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو
آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزشی خدمات مو?‍♀️آرایش عروس?پوست گریم و میکاپ?کاشت و طراحی ناخن?اکستنشن

آموزش اکستنشن مژه با مدرک فنی حرفه ای

آموزش اکستنشن مژه

دوره آموزش اکستنشن مژه با ارایه مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه کلبه آرزو بصورت فصلی و ماهیانه برگزار می گردد که یکی از کلاس های مورد علاقه هنرجویان کار با مژه است.

کمتر بانویی یافت می شود که دیگر نداند اکستنشن مژه چیست و کارایی آنرا نداند . داشتن مژه های فر خورده و بلند زیباترین عضو یعنی چشم ها را به حد اعلی زیبایی خود می رساند. در دوره آموزش اکستنشن مژه در کلبه آرزو ، هنرجوها انواع روش های اکستنشن مژه را فرا می گیرد. با انواع مواد آن اشنا می شود .هنرجو با تارهای طبیعی و مصنوعی اکستنشن مژه آشنا می شود و یاد می گیرد که چگونه نصب کند و کجاها تراکم بیشتری داشته باشد تا نتیجه کار ایده ال شود .

آموزش کاشت ناخن

آموزش اکستنشن مژه در کلبه آرزو

دوره مبتدی اکستننشن مژه

آموزش چسباندن مژه مصنوعی
آموزش چسباندن مژه مصنوعی

دوره های مبتدی از مباحث تئوری شروع می شوتد .یادآوری نکات ایمنی و بهداشتی در ابن دوره تاکید می شود . مژه ها نزدیکترین عضو به چشمها هستند و اگر نکات بهداشتی و ایمنی رعایت نشود آلودگی مژه ها با مواد اکستنشن می تواند برای چشمها مضر باشد . سپس مراحل عملی کار آموزش داده می شود . چند نوع روش اکستنشن داریم. از اکستنشن تار به تار تا اکستنش های کلاسیک و مدرن معروف روسی و ….. در این دوره ایتمهای  1- بهداشت؛ عوامل ایجاد بیماری های چشمی و نحوه ی پیشگیری از آن در اکستنشن مژه 2- مواد استفاده شده در انجام اکستنشن مژه 3- آشنایی با روش های اکستنشن مژه و مزایای هر روش 4- نحوه ی انجام اکستنشن مژه 5- بایدها و نبایدها پس از اکستنشن مژه برای ماندگاری بهتر اکستنشن ها اموزش داده می شوند.

لمینت مژه و مزایای آنرا می شناسید ؟
لمینت مژه و مزایای آنرا می شناسید ؟

شهریه دوره مبتدی

نام حرفهاکستنشن مژه
پیش نیازندارد
مدت زمان آموزش8 ساعت
شهریه کلاس گروهی1000000 تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی1200000 تومان
شهریه کلاس خصوصی1500000 تومان
تاریخ شروع دورهبا آموزشگاه هماهنگ کنید.

نحوه برگزاری کلاس ها

کلاس های آموزشگاه در سه صورت ، عمومی ، نیمه خصوصی و خصوصی تشکیل می شود که با توجه به حد نصاب رسیدن یا نرسیدن ثبت نامی ها و یا در خواست خود هنرجو تعیین و مشخص می گردد.

اینرا هم بخوان :  تاتو بدن در طرحهای دخترونه و زنانه -مدلهای جدید 2022

اموزش ۱۵سبک کلاسیک ترمیم و ریمو
اموزش اکستنشن کلاسیک روسی
اموزش اکستنشن والیوم تودی تریدی فوردی
اموزش فن سازی والیوم روسی
اموزش ترمیم و ریمو والیوم روسی به روش ژل واویل
اموزش ساخت مژه های دست ساز لمه رنگی
اموزش ساخت مزهای نگین دار و دیزاینی
اموزش اکستنشن مگاوالیوم
فن سازی به روش مریگلد فیلش مجنتا از دو بعد تا بینهایت
اموزش پیشرفته اکستنشن پرفکت لاین و خطچشمی
اموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو
کیت وسایل ازبهترین برند

مزیت های شرکت دردوره های آرایشی کلبه آرزو

  • نام و برند کلبه ارزو که خود موید اعتبار و ارزشمندی آموزشگاه می باشد. کلبه ارزو آموزشگاه یک ساله و دوساله نیست . بانو قهرمانی مدیریت آموزشگاه ، نامی است اشنا برای اکثر سالنداران و ارایشگران حرفه ای.
  • عدم داشتن محدودیت زمانی برای هنرجو. یعنی هنر جو تا هر زمانی که بخواهد می تواند در آموزشگاه تردد کند و مهارتهای خود را تکمیل کند.

برخی سوالات شما

✅ بازار کار اکستنشن مژه چطوره؟!

اکستنشن مژه نیاز به خریداری ابزار خاصی نداشته و تنها با استفاده از تارهای مصنوعی مو و چسب انجام می گیرد، یعنی نیاز به سرمایه آنچنانی نیست و براحتی با بالابردن مهارتها و تکنیکها می شود درامد داشت.

✅ دوره اکستنشن مژه، چه توانایی هایی را در من ایجاد می کند ؟

پس از گذراندن دوره اکستنشن مژه، هنرجو روش های انجام اکستنشن مژه و همچنین نحوه انجام هر یک را یاد گرفته و می تواند در سالن های زیبایی کار کرده و یا کسب و کار خود را راه اندازی کند. با توجه به نزدیک بودن مژه به چشم و احتمال بروز خطرات برای بینایی مشتری، پیشنهاد ما این است که برای انجام خدمات اکستنشن مژه، حتما مدرک خود را از سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت نموده و سپس وارد بازار کار شوید.

اینرا هم بخوان :  آموزش کوتاهی مو کودک با مدرک فنی حرفه ای
✅ مواد اکستنشن مژه رو چطور میتونم تهیه کنم؟

در کلاس ها به شما مشاور های لازم جهت خرید بهترین برندها و مواد اکستنشن مژه داده می شود.

✅ آیا انجام اکستنشن مژه، برای چشم مشکل ساز است؟

اگر این کار توسط متخصص دوره دیده و دارای کارت مهارت فنی حرفه ای انجام گردد هیچ مشکلی پیش می اید زیرا که در کلاس ها به هنرجوها آموزش های لازم و نجوه خرید بهترین برندها و مواد ارجینال داده می شود.

✅ کاربردهای اکستنشن مژه چیست؟

بلندکردن و پر پشت کردن مژه ها که تاثیر زیادی بر روی زیبایی صورت و چشمها خواهند داشت.

✅ اکستنش مژه همان کاشت مژه است؟

خیر. کاشت مژه ، یعنی کاشتن مژه های طبیعی و دایمی که یک کار پزشکی است.

✅ من از شهرستان چگونه ثبت نام کنم؟

کلبه آرزو هنرجوهای مختلفی را از شهرهای دیگر دارد حتی این مختص هنرجوهای خارج کشور نیز می شود. دوستان شهرستانی برای ثبت نام می توانند با تلفن 09127009256 تماس بگیرند و شرایط خود را نظیر اسکانشان در تهران شرح دهند تا هماهنگی های لازم جهت حضورشان در کلاسهای طبق شرایطشان انجام شود.

✅ من کارمند هستم می تونم در دوره هاتون شرکت کنم؟

بله. کلبه آرزو کارمندان زیادی را آرایشگر تحویل داده است که خیلی هاشون الان در رشته های آرایشی مشغول بکار هستند.

✅ کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس های دورهای آموزشی کلبه آرزو به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا 5 نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساهت های عصر نیز وجود دارد.

اینرا هم بخوان :  آموزش آرایش دائم(تاتو)
✅ مدت زمان آموزش چقدر است ؟

در کلبه آرزو محدودیت زمانی برای هنرجو برداشته شده است و تا هنرجو برای رسید به مهارت کامل می تواند در آموزشگاه تردد داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.