آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو
آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزشی خدمات مو?‍♀️آرایش عروس?پوست گریم و میکاپ?کاشت و طراحی ناخن?اکستنشن

آموزش اکستنشن مو با مدرک فنی حرفه ای

دوره آموزش اکستنشن مو کلبه آرزو دوره ای مجزا از سایر خدمات آموزشی آرایشی مو هاست . یکی از دوره هایی است که در اکثر آموزشگاه های آرایشگری تدریس می شود و دارای مدرک فنی حرفه ای است . در این مقاله به این موضوع بیشتر می پردازیم.

آموزش اکستنشن مژه با مدرک فنی حرفه ای

آموزش اکستنشن مو با مدرک فنی حرفه ای کلبه ارزو

کلاسهای دوره ی اکستنشن مو هم مانند سایر رشته های ارایشی در لول مبتدی و پیشرفته برگزار می شود.


کلاس مبتدی یا پیشرفته اکستنشن مو ؟

دوره های مبتدی اکستنشن مو برای کسانی است که کار را از بیس و پایه می خواهند اساسی و کاربردی یاد بگیرند. در این کلاسها مفاهیم پایه و روش های متنوع انجام اکستنشن مو به هنرجو اموزش داده می شود .البته هستند هنرجویانی و یا آرایشگرانی که در کلاسهای مبتدی اکستنشن هم شرکت می کنند . خب اینها شاید به نظر شما همان شاگرد تنبلهای قدیم کلاس هستند در صورتی که کاملا بر عکس!!!

این هنرجوبان و آرایشگران در واقع کار را بلد هستند ولی در مباحث تئوری و آموزشی دچار مشکل هستند . در واقع این دوستان تمایل دارند که از طریق اموزش خصوصی هم کسب درامد کنند و برای همین با اینکه کار را تا حدودی بلد هستند ولی برای قوی تر کردن مسایل تئوری آموزش اکستنشن مو در کلاسها شرکت می کنند.

سبک های مختلفاکستنشن مو

لیستی از آیتمهای کلاسهای اموزش اکستنشن مو در حالت کلی عبارتند از :

  • دوره اکستنشن مو با گیره
  • یادگیری اکستنشن مــو با لیزر
  • یادگیری اکستنشن مـــو با دوخت
  • آموزش اکستنشن مــــو با رینگ
  • آموزش اکستنشن مــــــو با بافت
  • یادگیری اکستنشن مـــــــو به روش لاینی
  • آموزش اکستنشن مــــــــــو با مهره
  • یادگیریاکستنشن مــــــــــــو مردانه
  • آموزش اکستنشن مو با کراتین
  • یادگیری اکستنشن مو با چسب
اینرا هم بخوان :  هزینه آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه ای
آموزش اکستنشن مو

کلاس های دوره اکستنشن مو

کلاس های دوره آموزش اکستنشن مو به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا 5 نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد.

ابزار و وسایل مورد نیاز

ابزار و وسایل مورد نیاز آموزش اکستنشن مو در آموزشگاه کلبه ارزو موجود بوده و در اختیار هنرجویان قرار داده می شود. ابزار استفاده شده در هر یک از روش های اکستنشن مو متفاوت می باشد. اما بصورت کلی این ابزار شامل موارد زیر هستند: 1- انواع موهای مورد استفاده در اکستنشن مو 2- اتو موی التراسونیک 3- گیره جدا کننده موها 4- انواع پلت های کراتینی (کهربایی، شفاف، قهوه ای و مشکی) 5- انواع چیپ های اکستنشن (زرد، شفاف، قهوه ای و مشکی) 6- محافظ مو 7- محافظ انگشتان 8- چسب کراتین، رینگ، کلیپس 9- چسب حرارتی – لیرز

هزینه دور های فنی حرفه ای چقدر است؟

زمانبندی و هزینه دوره مبتدی

نام حرفه آموزش اکستنشن مو (نام سرفصل فنی حرفه ای:‌کلاه گیس باف با موی طبیعی زنانه)
پیش نیاز ندارد
مدت زمان آموزش۵ ساعت
شهریه کلاس گروهی۹۰۰.۰۰۰ تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان
شهریه کلاس خصوصی۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان
تاریخ شروع دورهاول هر هفته

این هزینه ها ثابت نیستند و هر ماهه آموزشگاه کلبه ارزو شامل تخفیفات فراوانی است که برای بهره گیری از این تخفیفات با کد 700 یعنی شماره 09127009256 حتما تماس بگیرید تا شامل تخفیفات آموزشی فصلی شوید.

اینرا هم بخوان :  آموزش تاتو (تتو) و شرایط آن

بازار کار اکستنشن مو چگونه است؟

بازار کار ارایشگری زنانه بستگی به مکان یعنی سالن و حتی شهری که در آن زندگی می کنید دارد. در کل آموزش اصولی هر هنر آرایشی باید بعنوان سرمایه گذاری تلقی شود و این هزینه ها به مرور جبران خواهند شد. شرط آن است که هنرجو به مهارت کامل و کافی برسد تا بتواند مشتری مداری کند.

برخی از سوالات متداول شما

✅ من کارمند هستم می تونم در دوره هاتون شرکت کنم؟

بله. کلبه آرزو کارمندان زیادی را آرایشگر تحویل داده است که خیلی هاشون الان در رشته های آرایشی مشغول بکار هستند.

✅ کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس های دورهای آموزشی کلبه آرزو به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا 5 نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساهت های عصر نیز وجود دارد.

✅ مدت زمان آموزش چقدر است ؟

در کلبه آرزو محدودیت زمانی برای هنرجو برداشته شده است و تا هنرجو برای رسید به مهارت کامل می تواند در آموزشگاه تردد داشته باشد.

✅ من از شهرستان چگونه ثبت نام کنم؟

کلبه آرزو هنرجوهای مختلفی را از شهرهای دیگر دارد حتی این مختص هنرجوهای خارج کشور نیز می شود. دوستان شهرستانی برای ثبت نام می توانند با تلفن 09127009256 تماس بگیرند و شرایط خود را نظیر اسکانشان در تهران شرح دهند تا هماهنگی های لازم جهت حضورشان در کلاسهای طبق شرایطشان انجام شود.

اینرا هم بخوان :  آموزش آرایش عروس
✅ مواد اکستنشن مو رو چطور میتونم تهیه کنم؟

برای تهیه مواد اکستنشن، شامل مو (طبیعی یا مصنوعی)، چسب، چسب حرارتی و یا لیزر، کلبه آرزو میتونه برای شما پکیج کامل رو تهیه کنه و یا شما را برای خرید راهنمایی کند.

✅ آیا به دستگاه خاصی برای اکستنشن مو نیاز است؟

روش های متعددی برای انجام اکستنشن مو استفاده می شود. در چند روش رایج، شما باید از لیزر استفاده کنید. در روش های دیگر، از رینگ، کلیپس و چسب سرد استفاده شده و نیازی به تهیه دستگاه نیست.

✅ اکستنشن مو در جلو سر هم آموزش می دهید؟

بله در کلبه آرزو روشهای مدرن اکستنشن کردن را یاد می گیرد و نکاتی ظریفی هم راجب اکستنشن جلوی موی سر به شما گفته می شود.

✅ اکستنشن موی طبیعی بهتر است یا مصنوعی ؟

بالطبع برای اکستنشن موقت هزینه کمتر آن در اولویت می باشد که از اکستنشن مصنوعی استفاده می شود. اکستنشن های طبیعی برای دراز مدت خوب هستند که گران هستند. و در کل هر جنسی طبیعی اش با کیفیت خواهد بود.

✅ برای انجام اکستنشن طبیعی چه کنم ؟

از روش های جدید اکستنشن استفاده کنید که در این روش ها، ظرافت و دقت انجام اکستنشن بالا رفته و مو کاملا طبیعی به نظر می رسد. علاوه بر آن، هنگام انجام دادن مو، تعداد موهای کمتری را در یک رینگ قرار داده و تعداد دسته های مو را افزایش دهید.

✅ موی طبیعی استفاده شده در اکستنشن از چه جنسی است؟

معمولا اکستنشن های طبیعی از موی خود انسان هستند که از کشورهای مختلف وارد می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.