آموزش شینیون مو با مدرک فنی حرفه ای در کلبه ارزو

آموزش شینیون مو
آموزش شینیون مو

آموزش شینیون مو یکی از پرکاربردترین اموزش های ارایشگری زنانه است که در آرایش موی عروس کاربرد و درامد زیادی برای ارایشگر به همراه دارد.

یکی از خاطره انگیز ترین لحظات زندگی هر فرد، شب عروسی است. برای شینیون عروس، همان روش شینیون مو انجام شده ولی کیفیت و زیبایی کار بسیار بالاتر بوده و برای بستن مو، از وسایل زیبایی همانند تل های کار شده، سنجاق های مخفی، توری های مخفی و … استفاده می شود. یادگرفتن این مهارت و دانستن ریزه کاری های انجام شینیون عروس، بازار کار گسترده ای را برای هنرجو ایجاد کرده و هنرجو می تواند پس از گذراندن دوره و گرفتن مدرک معتبر، مستقیما وارد بازار کار شود. برای بالا بردن کیفیت کار و جلب رضایت مشتری، رعایت نکات کلیدی و ریزه کاری ها از اهمیت بالایی برخوردار است که همه ی این نکات در دوره ی یادگیری شینیون عروس در کلبه ارزو آموزش داده می شود.

آموزش پاکسازی پوست

آیتمهای دوره آموزشی

با شرکت در کلاس شینیون کلبه ارزو ، به تمامی سوالات خود در این زمینه پاسخ خواهید یافت . سوالاتی نظیر :

  • آموزش شینیون خطی چگونه است ؟
  • شینیون خطی جلوی سر چگونه است ؟
  • فراگیری شینیون های موی کوتاه  چگونه است ؟
  • بهترین شینیون برای عروس کدام مدل شینیون است؟
  • دور ه ی شینیون مو با مدرک فنی حرفه ای چگونه انجام می شود؟
  • آموزش شینیون مو با مدرک بین المللی به چه نحوی است ؟

دور های آموزش مبتدی شینیون

در دوره ی یادگیری شینیون عروس، هنرجو زیر نظر مربی فنی حرفه ای آموزش می بیند و برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای و گرفتن مدرک معتبر این سازمان، آماده می شود. این دوره آموزشی به هنرجو این توانمندی را می دهد که پس از اتمام دوره و یادگرفتن موارد آموزش داده شده بتواند مستقیما وارد بازار کار شود.

اینرا هم بخوان :  اموزش هاشور ابرو

در این دوره، هنرجو ابتدا با فرم های صورت آشنا شده و سپس مدل های مدرن شینیون مو آموزش داده می شود. با توجه به اهمیت شب عروسی برای همه، ظرافت و دقت انجام شینیون، بسیار مهم است. در دوره ی فراگیری شینیون عروس، نکات کلیدی در انتخاب شینیون مو با توجه به فرم چهره و سلیقه عروس، به هنرجو یاد داده خواهد شد. پس از یادگرفتن مدل های جدید شینینون عروس، هنرجو چندین مدل شینیون را بصورت عملی انجام داده و تمرین می کند. یکی از مهم ترین بخش های انجام شینیون عروس، انتخاب مدل شینیون و انتخاب مدل تاج و یا توری است که متناسب با آن انتخاب می شود که به روز بوده و اصطلاحا مد باشد.

در این دوره آموزشی، ژورنال های معتبر و صفحات اینستاگرامی محبوب معرفی شده که هنرجو با دنبال کردن آن ها همواره به روز بوده و مدل های جدید شینیون عروسی را یاد گرفته و انجام می دهد. این کار باعث جلب رضایت مشتری و پر رونق شدن کسب و کار هنرجویان می شود.

سبک‌های دیگر شینیون مناسب برای افراد خاص پوش، عروسی‌ها و نامزدی‌ها و مراسم‌های رسمی می‌باشد ولی سبکی که عمومیت دارد همان جمع کردن مو با سنجاق در پشت سر است

مدل های مختلف شینیون مو

امروزه شینیون مو دارای مدلهای مختلف و طیفهای مختلفی شده است ودر دنیا در مدلهای مختلف و برای روزهای خاص بخصوص عروسی و نامزدیهای استفادهئدزیادی می شود. در واقع دیگر شینیون فقط معطوف به موهای کشیده شده به پشت گردن نیست و در همه جای سر حتی جلوی سر نیز توسط آرایشگران حرفه ای طراحی و اجرا می شود

شهریه دوره شینیون

نام حرفهشینیون موی عروس (نام سرفصل فنی حرفه ای: آرایشگر موی عروس)
پیش نیازندارد
مدت زمان آموزش10 ساعت
شهریه کلاس گروهی17000000 تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی20000000 تومان
شهریه کلاس خصوصی23000000 تومان
تاریخ شروع دورهبا آموزشگاه هماهنگ شوید.

دوره های تخصصی

با توجه بهمدلهای جدید 2018 شینیون مو ، آموزشگاه آرایشگری زنانه “کلبه آرزو” دورههای آموزشی تخصصی شینیون مو را به شرج زیر برگزار می کتد:

اینرا هم بخوان :  آموزش اکستنشن مژه با مدرک فنی حرفه ای

آیتم های که داده می شود شامل :

لبنانی ، عربی ، طرح کلاه ، شینیونهای حرارتی ، شینیونهای خطی ، طاووسی ، پابیون ، بیروتی ، پیچ های جلو سر،خامه ای ، پوشینگ ، شطرنجی مواج ، شینیون مدل s اس ، مدلهای پرحجم ، گل آرایی ، کلاسیکال اروپایی ، فویل و …. می باشد.

آموزش های شینیون مرکز آموزش آرایشگری “آرزو” شامل جدیترین مدلهای شینیون 2019  می باشد.

آموزش شینیون مو با مدرک

 طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا پنج نفر و گروهی از پنج تا پانزده نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی، هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم های کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد.

وسایل مورد نیاز شینیون مو

برای شینیون موی عروس، نباید از وسایل معمولی مثل کش مو یا تور معمولی استفاده کرد. بلکه باید از تل های زیبا، گیره ها و سنجاق های مخفی استفاده نمود که دترلند تمامی وسایل مورد نیاز شینیون عروس را در اختیار هنرجویان قرار می دهد. ماكت مو جهت آموزش، فيکساتور معمولی، فيکساتور قوي، چسب مو، ژل، واكس، سنجاق ريز، سنجاق درشت، سنجاق موئي ريز، سنجاق موئي رنگی، سرم مخصوص، کش قیطانی، موی مصنوعی، برس، شانه، بیگودی، سشوار، وسایل تزیینی، انواع تاج، تور عروس

برای دیدن سایر آموزش های آموزشگاه آرایشگری “کلبه آرزو” برروی  از منوهای مختلف سایت کمک بگیرید.

اینرا هم بخوان :  آموزش تاتو صورت با مدرک فنی حرفه ای

برخی سوالات شما

مدل های جدید شینیون عروس رو یاد می دهید ؟

آموزش شینیون عروس در کلبه آرزو طبق آخرین ژورنال های عروس همون سال انجام می شود .

آیا به وسایل خاصی برای شینیون عروس نیاز است؟

بله. برای انجام شینیون عروس باید از تل های تزیین شده، گیره و توری نامرئی استفاده کرد تا علاوه بر حداکثر جذابیت، وسایل استفاده شده برای انجام شینیون، پیدا نباشد.

نام مدرک شینیون مو در فنی حرفه ای چیست ؟

بعد از اتمام دوره شینیون شما مدرک فنی حرفه ای آرایشگر موی زنانه را دریافت می کنید.

من از شهرستان چگونه ثبت نام کنم؟

کلبه آرزو هنرجوهای مختلفی را از شهرهای دیگر دارد حتی این مختص هنرجوهای خارج کشور نیز می شود. دوستان شهرستانی برای ثبت نام می توانند با تلفن 09127009256 تماس بگیرند و شرایط خود را نظیر اسکانشان در تهران شرح دهند تا هماهنگی های لازم جهت حضورشان در کلاسهای طبق شرایطشان انجام شود.

من کارمند هستم می تونم در دوره هاتون شرکت کنم؟

بله. کلبه آرزو کارمندان زیادی را آرایشگر تحویل داده است که خیلی هاشون الان در رشته های آرایشی مشغول بکار هستند.

مدت زمان آموزش چقدر است ؟

در کلبه آرزو محدودیت زمانی برای هنرجو برداشته شده است و تا هنرجو برای رسید به مهارت کامل می تواند در آموزشگاه تردد داشته باشد.

کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس های دورهای آموزشی کلبه آرزو به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا 5 نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساهت های عصر نیز وجود دارد.

دیدگاه ها بسته شده است

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.