آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو
آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزشی خدمات مو?‍♀️آرایش عروس?پوست گریم و میکاپ?کاشت و طراحی ناخن?اکستنشن

اموزش هاشور ابرو

اموزش هاشور ابرو
آموزش هاشور ابرو

اموزش هاشور ابرو در کلبه ارزو با جدیترین متد هاشور ابرو و با استفاده از تکنیکهای جید تاتو ابرو(میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ – فیبروز) انجام می گیرد .
در این دوره های اموزشی هاشور ، محدودیت زمانی برای هنرجو در نظر گرفته نمی شود تا هنرجو با کیفیت خوبی مراحل اموزشی خود را سپری کند.

هاشور ابرو چیست و چه تکنیکهایی دارد ؟

اموزش هاشور ابرو (آرایش دائم)

واژه میکروپیگمنتیشن در واژه نامه ی پزشکی به معنای استفاده از پیگمنت به منظور رفع نیاز پزشکی میباشد.استفاده از میکروپیگمنتیشن در آرایش، گریم دائم و در مواردی زیر نظر پزشک متخصص برای برطرف کردن برخی مشکلات پزشکی است.

متخصصین و مهندسین آلمانی پس از سالها تلاش دریافتند که راه حل بیشتر ناهنجاری های مربوط به پوست و مو میکروپیگمنتیشن است.در مرکز هاشور ابروی کلبه ارزو می توانید بهترین خدمات هاشور مویی ابرو را از نزدیک نمایید.

در مرکز هاشور ابروی ما در تهران تخصصی ترین مدل های هاشور ابرو را تجربه کنید.

آیتمهای اموزش هاشور ابرو در کلبه ارزو

  • آموزش نحوه ترمیم ابرو
  • نحوه هاشورزنی ، ابروهای کم پشت
  • نحوه هاشور زدن طبیعی
  • نحوه پررنگ کردن خطوط هاشور ابرو
  • نحوه انجام سایه ابرو – شیدینگ
  • حجیم کردن هاشور ابرو

مرکزتخصصی آموزش تاتو هاشور ابرو

کسب مدرک فنی حرفه ای برای ارتقا در هنرهای آرایشی و پیشرفت کاری نقش مهمی را ایفا می کند.برای بهترین شدن در هر هنر آرایشی ، آموزش اصولی خیلی مهم است .

داشتن پشتکار و تمرین برای کسب مهارت بیشتر در مبحث آموزش آرایشگری نقش کلیدی دارد.دوستان که تمایل به انجام خدمات تاتو میکروپیگمنتیشن را را دارند از شماره تلفنهای مراکز بالا هم می توانند استفاده کنند.

پیگمنت ابرو یا همان هاشور ابرو نمونه ی جدید و تکنیکی تاتو ابرو است برای افرادی که علاقه ای به تاتو های قدیمی ندارند.هاشور ابرو با استفاده از روشهای مختلفی مانند هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن و هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ انجام می شود .

ابرو های خوش حالت و پر پشت و قرینه و با رنگ دلخواه را میتوانید با هاشور ابرو داشته باشید.

اینرا هم بخوان :  اموزش اکستنشن مژه هیدن

در حال حاضر میکروپیگمنتیشن به عنوان تکنیکی جدید و منحصر به فرد در دنیا مطرح است.“کلبه آرزو” با سالها تجربه در زمینه گریم و گذراندن دوره های تخصصی ، میکروپیگمنتیشن را به صورت تخصصی اجرا میکند

پیگمنت چشم یکی از راه حل های تقویت مژه است.

پر پشت به نظر رسیدن مژه های شما باعث زیبا و جذاب تر شدن چشمان شما میشود.با این نوع پیگمنت شما چند قدم تا شگفت انگیز کردن مژه ها با استفاده از تقویت مژه ، فاصله دارید.این روش یک روش کارآمد برای تقویت مژه است.

آیا تا به حال راجع به رژ لب دائم چیزی شنیده اید؟

بله، پیگمنت لب همان رژ لب دائم است که با سیزده رنگ مختلف، شما را در داشتن لب های زیبا ، جذاب و قرینه یاری میکند.اگر به دنبال لب هایی با حجم مناسب و با قرینگی زیبا و نیز با خط لب ثابت هستید، پیشنهاد ما به شما رژ لب دائم است.

امروز هاشور ابرو یکی از مهمترین خدمات ارایشی در سالنهای زیبایی است .

اگر بدرستی و اصولی انجام شود تاثیر زیادی در پرحجم کردن و زیباتر کردن شمای شما خواهد کرد.

اموزش هاشور ابرو  زیر نظر پیگمنتر های حرفه ای بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای

برای آگاهی از شرایط دوره های تخصصی با تلفنهای مراکز تماس بگیرید.

سخن مدیرکلبه آرزوتهران غرب تهران09127009256 سابقه چندین سال تجربه  آموزشی در زمینه هاشور ابرو و خدمات ابرو با ما حرفه ای یاد بپیرید.

آرایشگاه و مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن هاشور ابرو 

شهریه اموزش هاشور ابرو

نام حرفههاشور ابرو
پیش نیازندارد
مدت زمان آموزش8ساعت
شهریه کلاس گروهی800000 تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی1100000 تومان
شهریه کلاس خصوصی1400000تومان
تاریخ شروع دورههماهنگی با آموزشگاه

 
 

آموزش میکروپیگمنتیشن با مدرک فنی حرفه ای چگونه است؟

پس از طی کردن دوره های آموزش آرایش دایم در آموزشگاه کلبه ارزو و تاییدیه استاد برای امتحان تئوری به سازمان فنی حرفه ای معرفی خواهید شد و پس از امتحان و ثبت نمره شما ، مدرک فنی حرفه ای به شما تعلق خواهد گرفت .

اینرا هم بخوان :  آموزش کوپ در آموزشگاه فنی حرفه ای کلبه آرزو
آموزش میکروپیگمنتیشن فنی حرفه ای یعنی چه ؟

آموزش میکروپیگمنتیشن فنی حرفه ای همان آموزش با مدرک فنی حرفه ای است . علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. 09127009256 قیمت پکیج کامل شامل تمام موارد بالا صددرصدتضمینی زیرنظر مربی فنی حرفه ای و ارائه مدرک فنی حرفه ای.

هزینه آموزش میکروپیگمنتیشن چقدر است؟

قیمت آموزش میکروپیگمنتیشن بصورت مبتدی و حرفه ای در پکیج های متفاوتی قرار می گیرد . و با توجه با افزوده شدن ایتمهای میکروبلیدینگ و فیبروز قیمتها متغیر خواهند بود. اما تعرفه ای آموزش میکروپیگمنتیشن کلبه آرزو در لول مبتدی ، طبق تعرفه های آرایش دایم سازمان فنی حرفه ای است .برای اگاهی از قیمتها و شرایط آنها با 09127009256 تماس بگیرید.

مراحل آموزش میکروپیگمنتیشن چقدر طول خواهد کشید؟

با تصمیمی که مدیریت آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو سرکار خانم قهرمانی گرفته اند در آموزشگاه برای هیچ یک از دوره های آرایشگری محدودیت زمانی نداریم. و هنرجو تا زمانی که احساس کند تمام مراحلی آموزشی را به خوبی فرا گرفته می تواند در آموزشگاه رفت و آمد و حضور داشته باشد. معمولا مدت زمان یادگیری در افراد مختلف متفاوت است. بعضی ها قدرت یادگیری فوق العاده ای دارند و سریع یاد می گیرند و بالعکس.

آموزش خط چشم دایم هم دارید ؟

خط چشم بالا خط چشم پایین بن مژه و پرپشت کردن مژه ریز مژه ترکیب رنگ و بر طرف کردن بد رنگی . شناخت سر کننده هاو….

آیا مدرک آرایش دائم در خارج کشور اعتبار دارد؟

بله مدرکی که توسط سازمان فنی حرفه ای صادر می شود اگر توسط دارالترجمه رسمی ترجمه شود بعنوان مدرک بین المللی در بسیاری از کشورهای دنیا مورد تایید خواهد بود . در واقع چیزی که بعنوان آموزش میکروپیگمنتیشن با مدرک بین المللی می شنوید یک بخشی از آن همین است.

چند جلسه باید بگذرونیم تا کاملا حرفه ای بشیم؟
اینرا هم بخوان :  آرایشگاه دکلره مو در غرب تهران

بستگی به میزان علاقه و تمرین و پشتکارتون داره. بعداز آموزش ، شما نیاز دارید حتما روی مانکن، پوست مصنوعی و در نهایت مدل طبیعی کارکنید . هر چقدر شما سریع تر به این مرحله برسید که روی مدل طبیعی کار کنید، نیاز به تعداد جلسات کمتری خواهید داشت.

کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس های دورهای آموزشی کلبه آرزو به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا 5 نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساهت های عصر نیز وجود دارد.

مدت زمان آموزش چقدر است ؟

در کلبه آرزو محدودیت زمانی برای هنرجو برداشته شده است و تا هنرجو برای رسید به مهارت کامل می تواند در آموزشگاه تردد داشته باشد.

ابزار و وسایل مورد نیاز کدامند؟

دستگاه میکروپیگمنتیشن، رنگ تمرینی، کارتریج، موچین، قلم موبرای خط چشم مویی، کاسه رنگ ابرو ،برس رنگ ابرو، قلم بلید، پوست مصنوعی(فیبروز)، گوش پاک کن، کیت تاتو بدن شامل: دو ماشین تاتو برای خط کشیدن و سایه زدن، ۱۰ رنگ از برترین جوهر تاتو، پدال پایی، استرلیزه کننده سوزن تاتو، کرم بی حس کننده، سوزن های متفاوت در ۱۰ سایز مختلف شامل: ۳RL, 5RL, 7RL, 9RL, 3RS, 5Rs, 7Rs, 9Rs, 5M1, 7M1، کاپ جوهر تاتو، شابلون کاغذ پوستی

من کارمند هستم می تونم در دوره هاتون شرکت کنم؟

بله. کلبه آرزو کارمندان زیادی را آرایشگر تحویل داده است که خیلی هاشون الان در رشته های آرایشی مشغول بکار هستند.

من از شهرستان چگونه ثبت نام کنم؟

کلبه آرزو هنرجوهای مختلفی را از شهرهای دیگر دارد حتی این مختص هنرجوهای خارج کشور نیز می شود. دوستان شهرستانی برای ثبت نام می توانند با تلفن 09127009256 تماس بگیرند و شرایط خود را نظیر اسکانشان در تهران شرح دهند تا هماهنگی های لازم جهت حضورشان در کلاسهای طبق شرایطشان انجام شود.

برخی سوالات شما

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.