گریم حرفه ای صورت

گریم حرفه ای صورت برای شرکت در یک مهمانی و یا یک مجلس عروسی برای یک خانم زمانی اهمیت پیدا می کند که زمان آرایشگاه رفتن ندارد و یا هم با توجه به استعدادی که خود فرد دارد تصمیم می گیرد که خودش به آرایش صورت خود بپردازد. در واقع گریم یکی از بخشهای آرایشی متعادل سازی صورت محسوب می شود که برای حرفه ای شدن در این کار نیازمند حضور در دوره های آموزش گریم و میکاپ کلبه آرزو هستید. البته ما در این مقاله روشی را به شما معرفی می کنیم تا حدودی به یک گریم حرفه ای صورت خواهید رسید.

پیرایش کودک

چگونه یک گریم حرفه ای صورت را داشته باشیم؟

گریم حرفه ای صورت
گریم حرفه ای صورت

زمان ندارید ؟ استرس دارید؟ ابتدا یک لیوان آب بنوشید و نگران نباشید  باید بدانید چگونه می توانید خود را برای حضور در مجلس آرایش کنید. مقادیر زیاد و سنگین فوندانسیون و کانسیلر چند درجه روشن تر از پوست طبیعی تان را بزنید. از سایه های چشمی با رنگ های روشن تر از رنگ طبیعی چشم استفاده نمایید. اما چگونه؟

قسمت اول: زدن فوندانسیون یا کرم پودر

این قسمت دارای مراحلی است که باید گام به گام انجام دهید تا به گریم حرفه ای صورت خود برسید. شروع کنید :

مرحله اول : شستن صورت و مرطوب کردن آن

برای شروع هر گونه از آرایش ها باید صورت تمیز و بکری داشته باشید . یعنی نباید از آرایش قبلی شما چیزی بر روی صورتتان باشد. و همچنین صورت عرق کرده نمی تواند به گریم حرفه ای شما کمک کند. پس با شستشن صورت و مرطوب کردن آن این موانع را از سرراه برمی دارید. برای مرطوب کردن صورتتان باید از مرطوب کننده استفاده کنید که از داروخانه ها و مغازه های لوازم آرایشی می توانید تهیه کنید. فقط دقت کنید که قبلا از زدن مرطوب کننده دستان خود را شسته باشید.

اینرا هم بخوان :  میکاپ اروپایی

مرحله دوم : انتخاب کرم پودر مناسب صورتتان

همیشه یک آرایش حرفه ای بسوی طبیعی تر دیده شدن پیش می رود. این اصلی است که یک آرایشگر حرفه ای از آن تبعیت می کند . شما هم باید کرم پودری را انتخاب کنید که به طبیعی تر شدن پوستتان کمک کنید. در واقع اصل آرایش برای تغییر چهره نیست بلکه برای طبیعی تر و زیباتر شدن پوست می باشد. معمولا تالارها و مهمانی ها دارای نور زیادی هستند برای اینکه در این زیر این نور به طبیعت صورت خود برسید لازم است که از کرم پودر یک با دو درجه تیره تر از پوست خودتان استقاده کنید.

مرحله سوم :نحوه زدن کرم پودر بر روی صورتتان

از انگشتان دستتان کمک بگیرید. اما برای اینکه قدرت و هارمونی پخش مناسبی را روی صورتتان تجربه کنید باید حرفه ای تر عمل کنید. برای اینکار از اسفنج استفاده کنید. فوندانسیون نزدیک گردن، خط فک و گیجگاه را با اسفنج خوب و اصولی پخش کنید . باید میزان و غلظت کرم پودر این سه نقطه کاملا شبیه هم باشد تا اصل متعادل سازی صورتتان بخوبی انجام شود.

مرحله 4 : نترسید هایلایت کنید

 برای هایلایت کردن، می توانید از کرم آرایشی بر روی کانسیلر استفاده کنید. باید خط بینی و گونه هایتان روشنتر باشند پس برای این بخش از کرم روشن استفاده کنید . برای خط فک و زیر گونه هایتان نیز باید از کرم تیره تر استفاده کنید.

مرحله 5 : یکنواخت کردن آرایش

مانند فیلم که مشاهده می کنید از برس مخصوص برای اینکار استفاده کنید. این کار را بخوبی انجام دهید. باید هواستان به نیروی که بدستان وارد می کنید باشد. یعنی فقط در سطح به فکر پرداخت آرایش روی صورتتان باشید. زیاد فشار نیاورید. اینکار را به اندازه تکرار کنید.

اینرا هم بخوان :  میکاپ اروپایی

ریمیل زدن مژه را هم یاد بگیرید.

آرایش خود را با پودر بهتر کنید:

استفاده از پودر می تواند کمک زیادی به بهبود آرایش شما بکند. این نوع پودرها پودرهای شفافی هستند که باعث می شوند آرایش بهتر از قبل روی صورت باقی بماند. ماندگاری آرایش صحنه بسیار ضروری است. روشنایی موجود باعث عرق کردن شما می شود و به تدریج آرایش را از بین می برد. لایه نازکی از پودر را روی صورت خود بعد از مالیدن کرم پودر بزنید. این کار علاوه بر اینکه باعث ماندگاری آرایش می شود ظاهر طبیعی به شما می بخشد.

قسمت دوم: گریم لب ها و چشم ها و ابروها

این قسمت شامل گریم لب ها و چشم هاست که در ایتدا به نحوه گریم چشم می پردازیم که بر دو اصل استوار است یکی کار با سایه ها و دیگری خط چشم.

مراحل آرایش و گریم چشمها

یکارگیری سایه چشم برای رسیدن به گریم حرفه ای صورت خیلی به شما کمک خواهد کرد. برای این منظور از سایه های مختلف می شود استفاده کرد. اما برای انکه گیج نشوید یک فرمول ساده برای اینکار هست . روش سایه زنی با سه سایه. مثلا شما اگر می خواهید از رنگ پوست پیازی استفاده کنید سایه های آن می شود پوست پیازی روشن تیره و متوسط . برای آنکه سایه ها ماندگاری بیشتری داشته باشند از پرایمر هم می توانید استفاده کنید.(قبل از گریم جشمها)

از برس مخصوص اینکار مانند فیلمی که مشاهده می کنید استفاده کنید. از سایه تیره به روشن حرکت کنید به این کنتراست در فیلم دقت کنید.

اینرا هم بخوان :  میکاپ اروپایی

در انتها برای انکه زیبایی چشمانتان به حداکثر خود برسد از مژه هایتان کمک بگیرید. از ریمیل مژه تا اکستنشن و لیفت مژه می توانند به این پروسه کمک کنند. اگر اینها هم برایتان مقدور نیست از مژه های مصنوعی می توانید با کمک چسب های مخصوص اینکار استفاده کیند.

با اضافه کردن لایه نازکی از چسب بر روی لبه مژه خود، مژه های مصنوعی را  بچسبانید.

در انتهای گریم چشمها خط چشم مایع  می توانید کمک بگیرید. برای خط چشم حتما به ضخامت ان توجه کنید اگر این ضخامت ظریف و باریک باشد خیلی مناسب و ایده ال خواهد بود.

رژ لب تا فرم دهی ابروها

در انتهای این مقاله هم از رژ لب برای ارایش رنگی دلخواه لب ها می توانید کمک بگیرید. برای ابروها هم از برس مخصوص ابرو استفاده کنید و رنگی را انتخاب نمایید که با رنگ طبیعی ابروهایتان ست است. 

با این روشهای ساده ای که فرا گرفتید تجربه ای شیرین از داشتن گریم حرفه ای صورت را می توانید کسب کنید. مهمترین قسمت گریم صورت ، نحوه متعادل سازی آن است که در این مقاله به آن پرداخته شد. اگر هم وقت و هزینه کافی دارید می توانید از گریمورهای حرفه ای کلبه آرزو کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.