آموزش آرایشگری موی زنانه

آموزش آرایشگری موی زنانه
آموزشگاه آرایشگری زنانه

دوره ی آموزش شینیون مو یا همان آموزش آرایشگری موی زنانه در کلبه آرزو با ارایه مدرک فنی حرفه ای ، بصورت ماهیانه هفتگی و ترمی هر ساله برگزار می گردد که علاقمندان می توانند برای ثبت نام با شماره 09127009256 تماس بگیرند.

مدل های بسیار جذاب فرنچ ناخن 2022

آموزش آرایشگری موی زنانه(شینیون مو) با مدرک فنی حرفه ای

دوره آموزش شینیون مو یا (آرایشگر موی زنانه) بعنوان زیر مجموعه ای از خدمات آموزشی آرایشی مو محسوب می شود که توسط مدرس فنی حرفه ای در کلبه آرزو تدریس می شود. شینیون مو هنر آرایشی است که در فرم ها و مدل های مختلف به زیبایی بانوان کمک شایانی می کند. البته این مهارت آرایشی بیشترین کاربردش و کاراییش در مجالس زنانه ای است که خانمها در آن حضور پیدا می کنند. مانند مجالس عروسی و مهمانی های خاص . بنابراین می شود گفت که یکی از داآمدزاترین هنرهای آرایشی برای یک آرایشگر مو می تواند تلقی شود. پس یادگیری آن می تواند بازار کار خوبی را فراهم کند.

سرفصل های دوره آموزشی

  • شینیون اروپایی
  • لبنانی
  • عربی
  • طرح کلاه
  • شینیونهای حرارتی
  • شینیونهای خطی
  • طاووسی
  • پابیون
  • بیروتی
  • پیچ های جلو سر
  • خامه ای
  • پوشینگ
  • شطرنجی مواج
  • شینیون مدل s اس
  • مدلهای پرحجم
  • گل آرایی
  • کلاسیکال اروپایی
  • فویل 

دوره مبتدی آموزش شینیون مو با مدرک فنی حرفه ای

پس از اتمام آموزش ها به هنرجو مندرک فنی حرفه ای آموزش شینیون داده می شود.در دوره مبتدی هنرجو با مدل های مختلف شینیون آشنا می شود . البته مهمترین بخش آموزش در این کلاسها آموزش شینیون طبق آخرین مدلهاست حال این مدلهای می توانند اروپایی و روسی باشند یا ایرونی و لبنانی .

اینرا هم بخوان :  ارایشگاه خوب واسه لیفت ابرو

نحوه برگزاری کلاس ها

 طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا پنج نفر و گروهی از پنج تا پانزده نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی، هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم های کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد.

شهریه دوره مبتدی

نام حرفهشینیون مو (نام سرفصل فنی حرفه ای: آرایشگری موی زنانه)
پیش نیازندارد
مدت زمان آموزش10 ساعت
شهریه کلاس گروهی16000000 تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی2000000 تومان
شهریه کلاس خصوصی2200000 تومان
تاریخ شروع دورهبا آموزشگاه هماهنگ کننید.

وسایل مورد نیاز آرایشگری موی زنانه(شینیون مو)

برای شینیون موی عروس، نباید از وسایل معمولی مثل کش مو یا تور معمولی استفاده کرد. بلکه باید از تل های زیبا، گیره ها و سنجاق های مخفی استفاده نمود که دترلند تمامی وسایل مورد نیاز شینیون عروس را در اختیار هنرجویان قرار می دهد. ماكت مو جهت آموزش، فيکساتور معمولی، فيکساتور قوي، چسب مو، ژل، واكس، سنجاق ريز، سنجاق درشت، سنجاق موئي ريز، سنجاق موئي رنگی، سرم مخصوص، کش قیطانی، موی مصنوعی، برس، شانه، بیگودی، سشوار، وسایل تزیینی، انواع تاج، تور عروس

مزیت های شرکت دردوره های آرایشی کلبه آرزو

  • نام و برند کلبه ارزو که خود موید اعتبار و ارزشمندی آموزشگاه می باشد. کلبه ارزو آموزشگاه یک ساله و دوساله نیست . بانو قهرمانی مدیریت آموزشگاه ، نامی است اشنا برای اکثر سالنداران و ارایشگران حرفه ای.
  • عدم داشتن محدودیت زمانی برای هنرجو. یعنی هنر جو تا هر زمانی که بخواهد می تواند در آموزشگاه تردد کند و مهارتهای خود را تکمیل کند.
اینرا هم بخوان :  هزینه آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه ای

تلفن ثبت نام : 09127009256

[pp_gallery gallery_id=”687″]

سوالات شما

✅ مدل های جدید شینیون را هم یاد می دهید؟


در کلبه آرزو اصول و روش پایه تمام شینیون های روز به شما یاد داده می شود طوری که بتوانید ژورنال خوانی کنید و هر مدل جدید را با توجه به آگاهی هایتان براحتی انجام دهید . اگر هم مشکلی در این زمینه داشتید کلبه آرزو مشتاق جوابگویی به شما عزیزان می باشد.

✅ ابزار انجام شینیون کدامند؟


 سشوار، کش مو، کیلیپس، گیره مو، بیگودی و موی اضافه…

✅ نام مدرک شینیون مو در فنی حرفه ای چیست ؟


بعد از اتمام دوره شینیون شما مدرک فنی حرفه ای آرایشگر موی زنانه را دریافت می کنید.

✅ من از شهرستان چگونه ثبت نام کنم؟


کلبه آرزو هنرجوهای مختلفی را از شهرهای دیگر دارد حتی این مختص هنرجوهای خارج کشور نیز می شود. دوستان شهرستانی برای ثبت نام می توانند با تلفن 09127009256 تماس بگیرند و شرایط خود را نظیر اسکانشان در تهران شرح دهند تا هماهنگی های لازم جهت حضورشان در کلاسهای طبق شرایطشان انجام شود.

✅ کلاس ها به چه صورتی است؟


کلاس های دورهای آموزشی کلبه آرزو به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا 5 نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساهت های عصر نیز وجود دارد.

اینرا هم بخوان :  آموزش آرایش و گریم کودک
✅ مدت زمان آموزش چقدر است ؟


در کلبه آرزو محدودیت زمانی برای هنرجو برداشته شده است و تا هنرجو برای رسید به مهارت کامل می تواند در آموزشگاه تردد داشته باشد.

✅ من کارمند هستم می تونم در دوره هاتون شرکت کنم؟


بله. کلبه آرزو کارمندان زیادی را آرایشگر تحویل داده است که خیلی هاشون الان در رشته های آرایشی مشغول بکار هستند.

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.