آموزش رنگ و مش با مدرک فنی حرفه ای

آموزش رنگ و مش
آموزش رنگ و مش

دوره آموزش رنگ و مش در کلبه آرزو بصورت مبتدی و پیشرفته بصورت ماهیانه و فصلی برگزار می گردد . یکی از دوره هایی که یک رنگ کار حرفه ای مو به آن نیازمند است تا خود را بروزرسانی کند. در واقع خخدمات رنگ و مش شامل آیتمهای مهمی نظیر  مش با فویل، ترمیم مش، مش شعاعی، دکوپاژ، دکلره کامل، ، ترمیم دکلره، مردانساژ،هایلایت های فانتزی، آمبره، سامبره، انواع لایت، بالیاژ، کهکشانی و … هستند که یک آرایشگر حرفه ای باید توانمندی های فوق العاده ای در آنها از خود ارایه بدهد تا به دایره مشتریانش روز به روز افزوده شود . ثبت نام و شرکت در دوره های آموزش رنگ و مش آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو این مسیر را برایتان هموار خواهد کرد.

تاتو بدن

[elfsight_instagram_feed id=”10″]

آموزش رنگ و مش با مدرک در کلبه آرزو

تکنکیهای کاربردی نظیر مش با فویل، ترمیم مش، مش شعاعی، دکوپاژ، دکلره کامل، ، ترمیم دکلره، مردانساژ،هایلایت های فانتزی، آمبره، سامبره، انواع لایت، بالیاژ، کهکشانی با ارائه مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای در آموزشگاه کلبه آرزو تدریس می شود . در کلبه آرزو محدودیت زمانی برای هنرجو وجود ندارد و هنرجوها تا هر زمان تا فراگیری کامل می تواند در آموزشگاه تردد داشته باشد.

دوره مبتدی رنگ و مش

در دوره های مبتدی کار هنرجو با آموزش های تئوری شروع می شود که از اصول و پایه های آموزش آرایشی محسوب می شود. در دوره مبتدی رنگ و مش به مباحث تئوری ساختار مو، مراقبت از مو، کاتالوگ خوانی، رنگ شناسی، ترکیب رنگ، رنگ کردن موی طبیعی و رنگ شده، رنگ کردن موی سفید، دکلره (بی رنگ کردن مو)، مش با کلاه، رنگساژ  پرداخته می شود تا همه این مفاهیم برای هنرجو جا بیفتد و سپس به آموزش های عملی پرداخته می شود.

شهریه دوره مبتدی آموزش رنگ و مش

نام حرفهکار بر مواد شیمیایی در آرایش زنانه مقدماتی
پیش نیازندارد
مدت زمان آموزشمحدودیت زمانی نداریم
شهریه2500000 تومان
تاریخ شروع دورهبا آموزشگاه هماهنگ شوید. 09127009256

دوره پیشرفته رنگ و مش

آموزش تخصصی انواع لایتها شامل : هایلایت ، لولایت ، سان لایت ، موی لایت ، هاف لایت ، آپ لایت ، دیزاین لایت ، دارک اند لایت، وٍلایتآموزش طریقه صحیح دکلره کردن موها ، برداشتن تن شرابی و مشکی از روی موهاآشنایی با رنگهای یک بار مصرف ، 6 بار مصرف ، ژله ای ، پودرهای رنگی ، قانون جدید سفیدی مو (آموزش پوشوندن سفیدی مو با کمک رنگهای روشن)احیا کردن موهای از دست رفته ، هم پایه کردن ریشه و ساقه بدون یک درجه تغییر و تفاوت رنگ ، تبدیل رنگ های گرم به سرد و سرد به گرم.آموزش تخصصی ژورنال خوانی، مش های کاملا مرتب ، جفت جفت روبروی همآموزش انواع فرهای مو : فر بابلیسی / فر اس  / فر نانسی / فر ويو  / فر سیم تلفنی

این دوره آموزش رنگ و هایلایت مو کاملا فوق تخصصی است که توسط مدرس بین المللی رنگ و مش تدریس می شود.

شهریه دوره پیشرفته

نام حرفهکار بر مواد شیمیایی در آرایش زنانه مقدماتی
پیش نیازندارد
مدت زمان آموزشمحدودیت زمانی نداریم.
شهریه3.500.000 تومان
تاریخ شروع دورهبا آموزشگاه هماهنگ کنید. 09127009256

نحوه برگزاری کلاسها

کلاس های فنی حرفه ای ، در دو لاین مبتدی و پیشرفته با توجه به تعداد و حدنصاب ثبت نامی ها معین می شود که شامل کلاسهای خصوصی ، نیمه خصوصی و عمومی است. کلاسهای عمومی با 15 نفر تکمیل می شوند . کلیلس های نیمه خصوصی با 5 نفر تکمیل می شوند و کلاسهای خصوصی با دو نفر تکمیل می شوند.

اینرا هم بخوان :  هزینه دوره های آرایشگری

ابزار مورد استفاده

 شانه ، برس گرد، کاسه رنگ، برس رنگ، کلیپس ، قلاب، بیگودی فر، ساده و ماژور، حوله يکبار مصرف ،پيش بند يکبار مصرف، كلاه رنگ نايلوني يکبار مصرف،فويل آلومينيوم با عرض 11 و 51 سانتي متر، كلاه مش متوسط و بزرگ(پلاستيک مقاوم 2)، سنجاق سر فلزي، مواد ضد عفوني ابزار، نرم كننده فوري و عميق مواد ويتامينه رنگ مو در تن هاي مختلف )رنگ هاي دائم،موقت و نيمه موقت(، اکسیدان کرم : ۳درصد- ۶ درصد – ۹ درصد- ۱۱ درصد، تثبيت كننده رنگ مو مايع ، كرم بي رنگ كننده كرمي، پودر بي رنگ كننده پودر آبي و سفيد، سرشوی، سشوار كلاهي برقي، سشوار دستي، اتو مو و … از ابزارآلاتی هستند که در آموزشگاه موجود می باشد و برای کلاس های رنگ و مش مورد نیاز می باشد.

بعد از آموزش می توانم کار کنم؟

این سوالی است که بارها و بارها به تک تک هنرجویان پاسخ می دهم. لازمه کار کردن نیاز به اصولی است که فقط قسمت آموزش آن با ما می باشد . بعد از آموزش ها این با خود هنرجوست که در قبال آنچه یاد گرفته خود را مسئول بداند. یعنی تمرین و پشتکار داشته باشد تا مهارت تمام ریزه کاری ها عملی را کامل کند . در واقع علاقه و تمرین بعد از آموزش اصولی به کمک هنرجو می ایند . و وقتی شما کاری را به نحو احسنت بتوانید انجام دهید پس پشتوانه خوبی برای ادامه کار خواهید داشت. با کمی تبلیغات که البته آن هم اصولی دارد می توانید یک رنگ کار حرفه ای تبدیل شوید.

اینرا هم بخوان :  آموزش لیفت و لمینت مژه در آموزشگاه فنی حرفه ای

برخی سوالات شما

✅ بعد از اتمام این دوره چه توانایی هایی کسب می کنم ؟

پس از اتمام این دوره شما می توانید با تسلط کامل رنگ و مش شامل آموزش رنگ مو حرفه ای ، مش با فویل، ترمیم مش، مش شعاعی، دکوپاژ، دکلره کامل، ، ترمیم دکلره، مردانساژ،هایلایت های فانتزی، آمبره، سامبره، انواع لایت، بالیاژ، کهکشانی را انجام دهید. این آموزش تا تسلط کامل شما ادامه پیدا می کند. ما امیدواریم که شما پس از گذراندن این دوره شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهتر کنید.

✅ بازار کارش چطوره!؟

رنگ و مش یکی از پرکاربردترین خدمات سالن های زیبایی بانوان می باشد . نه در ایران بلکه در سرتاسر جهان. هر چقدر در مهارتهای رنگ و مش بروز و حرفه ای عمل کنید به تناسب درامد و مشتری زیادی هم خواهید داشت.

✅ در دوره مبتدی شرکت کنم یا حرفه ای؟

اگر قبلا دوره های مبتدی را گذرانده اید و مهارتهای لازم را دارید دوره حرفه ای را پیشنهاد می کنیم. اگر هم هیچ سابقه ی آموزشی ندارید دوره های مبتدی مناسب شماست.

✅ من از شهرستان چگونه ثبت نام کنم؟

کلبه آرزو هنرجوهای مختلفی را از شهرهای دیگر دارد حتی این مختص هنرجوهای خارج کشور نیز می شود. دوستان شهرستانی برای ثبت نام می توانند با تلفن 09127009256 تماس بگیرند و شرایط خود را نظیر اسکانشان در تهران شرح دهند تا هماهنگی های لازم جهت حضورشان در کلاسهای طبق شرایطشان انجام شود.

✅ من کارمند هستم می تونم در دوره هاتون شرکت کنم؟
اینرا هم بخوان :  قیمت آموزش آرایشگری زنانه

بله. کلبه آرزو کارمندان زیادی را آرایشگر تحویل داده است که خیلی هاشون الان در رشته های آرایشی مشغول بکار هستند.

✅ کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس های دورهای آموزشی کلبه آرزو به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا 5 نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساهت های عصر نیز وجود دارد.

✅ مدت زمان آموزش چقدر است ؟

در کلبه آرزو محدودیت زمانی برای هنرجو برداشته شده است و تا هنرجو برای رسید به مهارت کامل می تواند در آموزشگاه تردد داشته باشد.

✅ در این دوره مش با کلاه و مش با فویل هر دو آموزش داده می شود؟

بله هر دو به شما آموزش داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *