آموزش کوتاهی مو کودک با مدرک فنی حرفه ای

دوره ی آموزش کوتاهی مو کودک از زیر مجموعه خدمات آموزش آرایشی مو در کلبه آرزو محسوب می شود که هر ساله با اخرین ژورنالهای کوتاهی موی کودکان همسان سازی می شود .

کوتاهی مو کودک , آموزش کوتاهی مو کودک

هزینه دوره های آرایشگری

آموزش کوتاهی مو کودکان در کلبه آرزو

کوتاهی موی کودکان در کلبه آرزو بصورت تخصصی آموزش داده می شود و این بیشتر بخاطر زورنال های مخصوص کودکان است و البته حال و هوای خاص کودکان در سالن های زیبایی. نکته قابل توجه در کوتاه کردن موی کودکان ، چنب جوش ناگهانی کودک می باشد که باید آرایشگر هواسش به این تکانهای نابهنگام سر باشد تا کار کوتاهی دچار ایراد نباشد. یکی از باالقوه های این کار ، علاقه به کودکان می باشد که اگر با مهارت آرایشگری تلفیق شود می تواند بازار کار مناسبی را برای آرایشگر داشته باشد.

سرفصل های فنی حرفه ای

  • مقدمه ای بر نحوه کوتاه کردن مو
  • اصول کوتاه کردن مو کودک

دوره مبتدی آموزش کوتاهی مو کودک

شستن اولیه، شانه کردن مو، استفاده از ابزار مناسب، مراحل کوتاه کردن مو و خشک کردن مو بوده که تمامی این مراحل به صورت تئوری و تجربی در دوره مبتدی به هنر جو بصورت کامل توسط مدرس سازمان فنی حرفه ای ، آموزش داده می شود البته در دوره مبتدی نکات کلیدی و طلایی هم به هنرجو در کلبه آرزو گفته می شود بطوری که هنرجو بتواند ژورنال خوانی انجام دهد و مشکلی برای اجرای جدیدترین مدل های کوتاهی مو کودکان نداشته باشد . سرعت و دقت و توجه کامل به موی سر کودک از نکاتی است که تکنیکهای مربوط درباره آنها به هنرجو آموزش داده می شود. در این دوره، تمامی موارد و الزامات مورد نیاز برای گرفتن مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای در رشته پیرایشگر کودک به هنرجو آموزش داده می شود.

اینرا هم بخوان :  آموزش شینیون مبتدی و حرفه ای مو

شهریه فنی حرفه ای پیرایشگر کودک

نام حرفهکوتاهی مو کودک (سرفصل فنی حرفه ای: پیرایشگر کودک)
پیش نیازندارد
مدت زمان آموزشمحدودیت زمانی نداریم.
شهریه کلاس گروهی6000000 تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی7500000 تومان
شهریه کلاس خصوصی1000000تومان
تاریخ شروع دوره

نحوه برگزاری این دوره

کلاس ها ی آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو برای فنی حرفه ای به سه مدل ، خصوصی و نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود که منوط به تعداد ثیتنامی هاست و البته نظر خود هنرجو هم مد نظر قرار گرفته می شود. برای آنکه در کلاس های گروهی شرکت کنید باید از قبل رزرو انجام دهید تا حدنصاب شروع کلاس های مهیا شود و با شما در این زمینه تماس گرفته خواهد شد.

سوالات شما

✅ آرام کردن کودکان برای هیرکات چگونه ممکن می شود؟

با توجه به علاقه ی شما و نوع ارتباطی که می گیرید به شما کمک خواهد کرد. البته کودکانی هم هستند که خیلی سخت ارام می گیرند البته نباید فراموش کنید که کودکان مشتقانه منتظر نتیجه کار هستند و با دادن یک اسباب بازی و یا قرار دادن یک ایینه که خود را ببیند می تواند کمک کند.

✅ نمی دونم دوره کوتاهی کودکان واسم مناسب یا نه؟

چون مدرک فنی حرفه ای می گیرید دایره شغلی شما را در سیستم های آموزشی گسترش می دهد .

✅ من از شهرستان چگونه ثبت نام کنم؟

کلبه آرزو هنرجوهای مختلفی را از شهرهای دیگر دارد حتی این مختص هنرجوهای خارج کشور نیز می شود. دوستان شهرستانی برای ثبت نام می توانند با تلفن 09127009256 تماس بگیرند و شرایط خود را نظیر اسکانشان در تهران شرح دهند تا هماهنگی های لازم جهت حضورشان در کلاسهای طبق شرایطشان انجام شود.

اینرا هم بخوان :  مراقبت های بعد از تاتو بدن را بشناسیم.
✅ مدت زمان آموزش چقدر است ؟

در کلبه آرزو محدودیت زمانی برای هنرجو برداشته شده است و تا هنرجو برای رسید به مهارت کامل می تواند در آموزشگاه تردد داشته باشد.

✅ کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس های دورهای آموزشی کلبه آرزو به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا 5 نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساهت های عصر نیز وجود دارد.

✅ من کارمند هستم می تونم در دوره هاتون شرکت کنم؟

بله. کلبه آرزو کارمندان زیادی را آرایشگر تحویل داده است که خیلی هاشون الان در رشته های آرایشی مشغول بکار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *