آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو
آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزشی خدمات مو?‍♀️آرایش عروس?پوست گریم و میکاپ?کاشت و طراحی ناخن?اکستنشن

آموزش تاتو حنا با روش های نوین

نقش حنا
نقش حنا

آموزش تاتو حنا – نقش حنا بعنوان یکی از دوره های آموزشی آرایشی  آموزشگاه آرایشگری کلبه ارزو شامل دو بخش  نقش حنا و طراحی حنا ،می باشد که بصورت هفتگی و ماهیانه و فصلی در تهران برگزار می گردد.

آموزش تاتو حنا یکی از هنرهای اموزشی ارایشی است که بسیار مورد توجه خانمهای خانه دار هم می  باشد بخصوص خانمهای خانه داری که تنوع طلب هستند و بخاطر اینکه در هر سری هزینه اضافه به سالن های زیبایی ندهند ترجیح می دهند که نقش حنا را یاد بگیرند تا خود انجام دهند. البته کسانی که می خواهند ببیند با انجام تاتو بدن چی حسی دارند به این سمت کشیده می شوند.

آموزش آرایش و پیرایش زنانه

اموزش تاتو حنا – نقش حنای کلبه ارزو

نقش حنا یا تاتو حنا یا همان تاتوی موقت یکی از خدماتی است که برای خیلی از بانوان خیلی مهم تلقی میشود .بانوانی که به تاتو دایم علاقه ای ندارند و تنوع طلب هستند و ترجیح می دهند برای موقت تاتو داشته باشند از نقش حنا استفاده می کنند. در کلبه ارزو علاوه بر خدمات نقش حنا ،اموزش تاتو حنا  هم بصورت کاملا تخصصی ارایه می گردد.

کشیدن حنا روی پوست از wikihow

اموزش نقش حنا

اجرا واموزش تاتو حنا به سبک های مراکشی،سودانی ، هندی ، عربی، با قیف، قلم، شابلون
ترکیب رنگها ی دائم
رنگ حنایی، قهوه ای تیره، قرمز ، زرشکی، مشکی,

رنگهای موقت یک روزه
سفید(حنا عروس), طلایی، نقره ای و ….
حنا های رنگی موقت
طراحی ها
طراحی با سنگ،اکلیل،مهره، نگین،(طراحی های برجسته)
طرح های اسلیمی، ترنج، گل مرغی،شمسه، طرح های سنتی و کلاسیک تاتوهای موقت

اینرا هم بخوان :  دوره فنی حرفه ای آموزش میکروپیگمنتیشن

 ارائه پایان نامه

دوام تاتو حنا  – تاتو حنا چقدر روی دست می ماند؟

درباره ماندگاری و دوام تاتو حنا سوال زیاد شده …

در ابنجا باید بگم دوام و ماندگاری تاتوی حنا بین یک هفته تا دو هفته است و بستگی دارد که کجای بدن نقش حنا انجام شده باشد. در واقع این نوع تاتو یک تتوی موقت است و چون حنایی که استفاده می کنیم کاملا طبیعی است و همسو با سلامت انسان است و کلی هم فایده برای انسان دارد به همین دلیل ماندگاریش بصورت طبیعی یک هفته تا دو هفته خواهد بود . اما می توان بعد از دو هفته که کمرنگ شد دوباره آنرا ترمیم و احیا کرد.

در مرکز و آرایشگاه تتو حنای ارزو از بهترین خدمات تتوی موقت با نقش های زیبای حنای طبیعی از زیباتر شدن خود بیشترین لذت را ببرید.

تلفن رزرو : 09127009256

[pp_gallery gallery_id=”722″]

 قیمت تاتو حنا

در جواب این سوال که قبمت تاتوی حنا چقدر میشه؟ باید گفت که قیمت تتو حنا بستگی به نقشهای اجرای حنا دارد. بالطبع هر چقدر نقش و طرح حنا پیچیده و مشکل و زمانبر باشد قیمتش هم بالاتر می شود . درباره حدود قیمتها نقش حنا و تتوی حنای موقت هم باید گفت که از ده هزار تومان تا یک میلیون تومن با توجه به پیچیدگی نقش حنا می توان براورد قیمت کرد.

آموزش تاتو حنا به روش مصری مراکشی هندی سودانی

دوستانی که برای ثبت نام آموزش تاتو با حنا مراجعه می کنند توجه کنند آموزش ما شامل : آموزش تاتو حنای مصری – مراکشی – هندی و سودانی خواهد بود.

اینرا هم بخوان :  میکروبلیدینگ : همه چیزهایی که قبل از انجامش باید بدانید.

آموزش های با شابلون با قلم با سنگهای تزیینی و اکلیل همراه خواهد بود.

در دوره آموزشی با ترکیب 4 نوع رنگ حنا بطور کامل آشنا خواهید شد

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. 09127009256

اموزش طراحی تاتو

آموزش تاتو حنا
تتو حنا

برخی سوالات شما

آموزش طراحی حنا چند جلسه طول می کشد؟

در کلبه آرزو ما محدودیت جلسات نداریم و پس از آموزش هنرجو می تواند برای تکمیل یادگیری در آموزشگاه تردد کند.

آیا نقش حنا مدرک فنی حرفه ای دارد؟

بله شما بعد از تکمیل دوره برای دریافت مدرک به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوید و پس از آزمون کتبی و عملی مدرک فنی حرفه ای طراحی حنا بر روی بدن(زنانه) دریافت می کنید.

آیا برای یاد گیری نقش حنا نقاشی ام باید خوب باشد؟

اگر نقاشی شما خوب باشد بالطبع به پیشرفت در این اینکار به شما کمک می کند اما لزوما همه هنرجوها نقاشی شان خوب نیست و برای طراحی امروزه از شابلون های پیشرفته استفاده می شود که شما را از نقاشی بی نیاز می کند.

من از شهرستان چگونه ثبت نام کنم؟

کلبه آرزو هنرجوهای مختلفی را از شهرهای دیگر دارد حتی این مختص هنرجوهای خارج کشور نیز می شود. دوستان شهرستانی برای ثبت نام می توانند با تلفن 09127009256 تماس بگیرند و شرایط خود را نظیر اسکانشان در تهران شرح دهند تا هماهنگی های لازم جهت حضورشان در کلاسهای طبق شرایطشان انجام شود.

من کارمند هستم می تونم در دوره هاتون شرکت کنم؟

بله. کلبه آرزو کارمندان زیادی را آرایشگر تحویل داده است که خیلی هاشون الان در رشته های آرایشی مشغول بکار هستند.

اینرا هم بخوان :  آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای
کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس های دورهای آموزشی کلبه آرزو به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا 5 نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساهت های عصر نیز وجود دارد.

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.