بهترین آرایشگاه عروس تهران

در سالن زیبایی کلبه آرزو شما می توانید از باکیفیت ترین خدمات زیبایی عروس بهره مند شوید. آرایش عروس ، شامل کاشت ناخن عروس ، گریم میکاپ عروس ، شینیون عروس ، رنگ موی عروس و البته پاکسازی پوست عروس می باشد. در ادامه توضیحاتی را برای هر یک از خدمات زیبایی عروس ارایه می کنیم .

بهترین آرایشگاه عروس تهران
بهترین آرایشگاه عروس تهران

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران کجاست ؟

کاشت ناخن عروس

یکی از خدمات آرایش عروس در روزی عروسی اش خدمات ناخن عروس می باشد. نوع طراحی و کاشت ناخن عروس معمولا سلیقه ای است و قبل از انجام طرح دلخواه با ناخنکار سالن هماهنگ می شود .

روز عروسی عروس خانم‌ها دوست دارند در آرایش و طراحی مدل ناخن منحصربفرد باشند. روزی که قرار است عکس‌های مختلفی با دست داماد و دسته گل خود بگیرند و حتماً مهمانان نیز به دست‌های عروس خانم توجه بیشتری می‌کنند. به ویژه زمانی که در سالن عقد خود عقدنامه را امضا می‌کنید و با حلقه‌های ازدواج در تالار عروسی عکاسی می‌کنید، زیبایی و دیزاین و طراحی ناخن عروس از اهمیت بالایی برخوردار می‌شود.
هر چقدر که زیبایی ناخن هایتان برای روز عروسی تان برایتان اهمیت دارد باید زمان بیشتری برای بهترین انتخاب بگذارید.پیشنهاد می کنید طرح‌های مختلف و متنوع را بررسی کنید. شما وقتی با کلی تنوع و‌ایده برای دیزاین و طراحی ناخن عروس مواجه می‌شوید، ممکن است انتخاب مدل ناخن نیز برایتان سخت‌تر شود. حتماً این کار رو چند ماه قبل از عروسی تان اانجام دهید .طراحی مدل ناخن عروس کار ساده‌ای نخواهد بود و نیاز است که آن را یک متخصص ناخن و کاشت انجام دهد که در سالن کلبه آرزو می توانید از خدمات بهترین ناخنکاران مجموعه زیبایی کلبه آرزو بهره مند شوید.

اینرا هم بخوان :  آموزش آرایش عروس

گریم میکاپ عروس

بسیاری از مشتریانی که ما داریم بواسطه کار گریم میکاپ مجموعه ما به ما مراجعه می کنند. در واقع مهمترین بخش آرایش عروس همین گریم میکاپ عروس است که شامل زیر سازی پوست و … می باشد. انتخاب بهترین مواد آرایشی در کنار یک کار حرفه ای ، همیشه می تواند برای تازه عروسان خاطره ساز شود. اگر از مواد نامرغوب استفاده شود در روز پر هیاهوی عروسی که شامل ساعتهاست چیزی از آرایش عروس روی صورتش باقی نخواهد ماند .

شینیون عروس

شینیون ها دارای انواع مختلفی هستند که به تازه عروس با توجه به فرم صورت و سرش بهترین ها پیشنهاد می شود. در کلبه آرزو شما هر مدلی شینیونی که دوست دارید کافی است تصویش را با خودتون بیاورید .

  • وز گیری و لخت و ابریشمی کردن مو
  • شنیون برای موهای کوتاه  بلند  کم حجم 
  • اموزش شنیون با موی اضافه
  • شنیونهای ترکیبی
  • شنیون پایه بلند
  • شنیون آوانگارد  شنیون عروس  شنیون مجلسی
  • انواع شنیون جلوی مو  خامه ای  ورقه ای  زیکزاکی  خطی پولکی
  • شنیون نخی  حصیری  حرارتی  فُیلی ورقه ای کاغذی 
  • شنیون تکنیک  کمر بندی   گل رز  گل لیلیوم  تکنیک مرلین
  • تکنیک پاپیون  مواج شنل  مواج بالای سر  گل رز پیچ 
  • نام و برند کلبه ارزو که خود موید اعتبار و ارزشمندی سالن عروس می باشد. کلبه ارزو سالنی یک ساله و دوساله نیست . بانو قهرمانی مدیریت سالن ، نامی است اشنا برای اکثر سالنداران و ارایشگران حرفه ای. 09127009256

مدلهای عروس 2023

بهترین آرایشگاه عروس تهران
بهترین آرایشگاه عروس تهران
آرایش عروس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.