لیفت ابرو با نخ چگونه انجام می شود ؟

لیفت ابرو با نخ یک از روش های بالابردن ابروهاست که در حوزه زیبایی پزشکی قرار می گیرد و با لیفت ابرو با مواد که در آموزشگاه آرایشگری ، آرایشگرها آموزش می بینند متفاوت است . با توجه به سوالی یکی از هنرجوهای عزیز ، در این زمینه اطلاعاتی را برایتان ارایه می دهم :

کاندیشنر مو

لیفت ابرو با نخ بعنوان یک جراحی زیبایی

لیفت ابرو با نخ
لیفت ابرو با نخ

لیــفت ابرو با نخ در واقع یک کار پزشکی است و نخ های کلاژن توسط پزشک ابروها را از نقاطی مشخص به پیشونی وصل خواهد کرد که هم باعث بالا تر رفتن ابرو ها می شود و هم به نوعی لیفتینگ صورت انجام می شود یعنی با کشیده شدن پوست ، چین و چروک های پوست از بین خواهند رفت.

در هنگام بالا کشیدن ابرو با نخ، از نخ‌های نازک که در زیر پوست پیشانی و ابروها قرار داده می‌شوند، استفاده می‌شود. در روش بالا کشیدن ابرو با نخ ، بخیه های بسیار ریزی که توسط سوزن های بسیار باریک و ظریف زده می شوند، برای بالا کشیدن ابرو و جمع کردن پوست و تحریک تشکیل کلاژن در پوست اطراف ابرو، گونه، غبغب و گردن استفاده می شود. در این روش همچنین ابرو در حد کم تا متوسطی و به طور طبیعی بالا کشیده می شود و میزان بالا رفتن ابرو ها خیلی زیاد و غیر طبیعی نیست که در واقع باعث درشت شدن چشم در صورت می گردد. در این روش همچنین قسمت بیرونی ابرو ها بیشتر از قسمت درونی ابرو ها بالا کشیده می شود. نتایج عمل بالا کشیدن ابرو با نخ به صورت دائمی نخواهد بود، زیرا نخ‌ لیفت حالت تجزیه‌پذیر دارد و بعد از گذشت ۱۲ تا ۱۸ ماه به طور طبیعی تجزیه خواهد شد.

اینرا هم بخوان :  مزایای لیفت ابرو در آرایشگاه چیست ؟

چه افرادی مناسب لیفت ابرو با نخ هستند؟

افرادی با سن ۴۰ تا ۶۰ سال که به دنبال زیبایی و ظاهری جوان تر هستند، عمل بالا کشیدن ابرو یک راه حل برای بر طرف کردن شیارها و چروک های عمیق بالای چشم و پیشانی است. همچنین این عمل برای افرادی با سن کمتر نیز که آثار پیری زودرس را در چهره خود مشاهده می کنند، یک راه حل مناسب است. مناسب ترین افراد برای بالا بکشیدن ابرو (لیفت ابرو) کسانی هستند که به لحاظ جسمانی در سلامت کامل به سر می برند. همچنین افرادی که از لحاظ سلامتی دچار مشکلی هستند، به طور مثال در صورت داشتن پوست کلوئیدی و داشتن زخم های کلوئیدی روی پوست باید در اولین فرصت به کلینیک مراجعه کنند و با دکتر مشورت کنند. انجام این عمل برای افرادی که ابروهای آنها به تازگی شروع به افتادن کرده است یا افرادی که به دنبال انجام یک لیفت ظریف هستند می‌تواند ایده‌آل باشد. همچنین انجام این عمل برای افرادی که تمایل به رفتن زیر تیغ جراحی ندارند یا شرایط مناسب برای انجام عمل‌های جراحی را ندارند نیز می‌تواند مناسب باشد.

مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی لیفت و لیمنت مژه و ابرو از وبلاگ کلبه آرزو بود. در صورتی که تمایل دارید لیفت و لیمنت مژه رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو آموزشگاه کلبه آرزو شرکت کنید.

دیدگاه ها بسته شده است