آموزش اوزون تراپی مو در آموزشگاه کلبه آرزو

آموزش اوزون تراپی مو
آموزش اوزون تراپی مو

آموزش اوزون تراپی مو را می توانید در آموزشگاه فنی حرفه ای کلبه آرزو دنبال کنید . دوره های آموزش صاف کردن موها در کلبه آرزو دایما با جدیدترین روشهای صافی کراتین بروزرسانی می شوند که هنرجو با شرکت در این دوره ، به مهارت مورد نیاز جهت ویتامینه کردن موها و آبرسانی موها خواهد رسید و پس از آن می توانید به کار با دستگاه اوزون تراپی بپردازد .

آموزش کراتینه مو با مدرک

[elfsight_instagram_feed id=”39″]

اوزون تراپی مو را بیشتر بشناسیم

اوزون تشکیل شده است از یک مولکول اکسیژن و با یک اتم اکسیژن اضافه. که این اتم اضافی باعث می شود قدرت اکسیژن زیاد شود. طبق بررسی های به عمل آمده اکسیژن فعال ( اوزون ) تاثیرات بی نظیری در افزایش و ماندگاری مو داشته و می تواند به طرز فوق العاده ایی باعث رفع کامل در ریزش مو گردد.
بسیار جالب است بدانید اکسیژن فعال ( اوزون ) با ایجاد یک لایه محافظ به نام peptones بر روی مو باعث پوشش کوتیکول مو و بهبود سلامت کلی مو می شود . به ترتیبی که اکسیژن فعال ( اوزون ) با ایجاد ارتباط میان ساختار درونی هر رشته مو و رنگ شیمیایی و طبیعی آن باعث جلای مو و خوش رنگ شدن عالی آن می شود . به نحوی که امروزه آن را به عنوان عامل مهم در رنگ آمیزی مناسب مو معرفی نموده و می شناسند .

دستگاه اوزون تراپی

دستگاه اوزون تراپی : یکی از تجهیزات در بخش بهداشت ،سلامت، درمان و زیبایی موی سر ، اکسیداسیون اتم اکسیژن O3 که تلفیق خدمات پزشکی با زیبایی می باشد و انواع درمانها رو به همراه داره.

اینرا هم بخوان :  آموزش آرایشگری غرب تهران با کلبه آرزو

دوره آموزش کار با مواد با مدرک فنی حرفه ای

فواید ازوزن تراپی


با توجه به تعاریف بالا می توان اثرات اکسیژن فعال ( اوزون ) را به ترتیب زیر بیان نمود:
?????????
۱ . جلوگیری بی نظیر از ریزش مو
۲ . پر پشت شدن آن به دلیل افزایش ضخامت هر تار مو
۳ . افزایش فوق العاده در دوام و ماندگاری مو
۴ . خوش رنگ شدن و افزایش جلای طبیعی
۵ . رفع کامل شوره ، حساسیت و خارش
.

دستگاه اوزون تراپی مو ( Ultrasonic Micromist O3 Hair Steamer ) یکی از تجهیزاتی است که در بخش بهداشت ، سلامت ، درمان و زیبایی موی سر با بهره گیری از خاصیت اکسیداسیون اتم اکسیژن یا همان اوزون تراپی مو استفاده میشود

عملکرد micro mist در این دستگاه با o3 treatmentکاملا مجزا بوده و گاهی با نظر کارشناس و مشاور و پزشک بیماریهای پوست سر و مو با تلفیق این دو عملکرد اقداماتی جهت بهبود ،سلامت و بازسازی موهای آسیب دیده صورت می گیرد. که می توان به دو ترتیب زیر بیان نمود.

تقویت مو با مایکرومیست (Micromist Treatmen)
که در این بخش زیبایی و خدمات آرایشی و تقویت و آبرسانی مو کاربرد دارد
اوزون تراپی مو (O3 Treatment)
مربوط به بخش پزشکی، سلامت، درمان موهای آسیب دیده و درمان ریزش میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *