آموزش خط چشم دائم در آموزشگاه فنی حرفه ای کلبه آرزو

آموزش خط چشم دائم در آموزشگاه فنی حرفه ای کلبه آرزو

آموزش خط چشم دائم
آموزش خط چشم دائم

آرایش خط چشم یکی از آرایش های روزانه ، اکثر بانوان محسوب می شود که بر زیباییشان نیز تاثیر دارد . در حوزه آرایش دائم و نیمه دائم این خط چشم ها دوام طولانی مدت دارند که یکی از مهمترین دلایل ترغیب خانمها به انجام این کار است و از سوی دیگر اینکه ، ترس از درد و عوارض تاتو حط چشم یکی از دغدغه هایی است که همیشه منع گراست . برای اینکه به دغدغه شما در این زمینه پایان دهیم می توانید نمونه فیلم خط چشم دائم که توسط آموزشگاه فنی حرفه ای کلبه آرزو انجام شده را در ادامه مشاهده کنید .

آموزش طراحی تاتو با مدرک

[elfsight_instagram_feed id=”42″]

کلاس آموزش خط چشم دائم با مدرک فنی حرفه ای

اگر خواهان یادگیری و آموزش خط چشم دائم هستید می توانید در دوره های آموزش آرایش دائم کلبه آرزو شرکت کنید .

اگر هم خواهان یادگیری فقط و فقط تاتو خط چشم هستید با واحد ثبت نام کلبه آرزو 09127009256 تماس بگیرید تا شرایط اختصاصی دوره با شما در میان گذاشته شود .

مواردی که پیگمنترها و هنرجوهای کلبه آرزو باید دقت کنند:

  • حتما همیشه از سوزن مناسب برای کشیدن خط چشم استفاده کنید. اگر سوزن نامناسب انتخاب کنید احتمال پاره شدن و خونریزی از پلک وجود دارد. بعد از دیدن هر گونه خونریزی سریع دستگاه خود را خاموش کنید و با کمک دستمال تمیز (ترجیحا دستمال مرطوب تمیز) خون و پلک را تمیز کنید.
  • اگر مشتری حین کار دردی حس کرد حتما بیشتر پلک و پوست اطراف آن را بی حس کنید تا درد او متوقف شود.
  • اگر رنگ مد نظرمان مشکی است و هنوز خیلی پر رنگ نیست برای پررنگ تر شدنش میتوانید یک قطره رنگ قرمز اضافه داخل رنگ مشکی بچکانید.
  • اگر مشتری شما حساسیت پوستی دارد و ممکن است به رنگ تاتو حساس باشد به او بگویید برای ارزیابی بیشتر به یک متخصص پوست مراجعه کند.
  • به مشتری خود بگویید اگر میخواهد که ماندگاری خط چشمش بیشترشود به صورت منظم برای تمدید به شما مراجعه کند.
اینرا هم بخوان :  تاتو بدن در طرحهای دخترونه و زنانه -مدلهای جدید 2022

مقاله ی که خواندید از دسته مقالات آموزشی آرایش دائم از وبلاگ کلبه آرزو بود. در صورتی که تمایل دارید آرایش دائم رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش تاتو آموزشگاه کلبه آرزو شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *