آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو
آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزشی خدمات مو?‍♀️آرایش عروس?پوست گریم و میکاپ?کاشت و طراحی ناخن?اکستنشن

پاک کردن تاتو ابرو بدون درد و خونریزی

پاک کردن تاتو ابرو یکی از خدمات آرایش دائم در سالن زیبایی کلبه آرزو است که با بهترین روشها و متد با توجه به نوع تتو و با بهترین مواد پاک کننده انجام می شود . پاک کردن تاتو ابرو یک کار تخصصی است همانطور که در این فیلم ابروهای مشتری عزیزم را می بینید ابروهای کهنه قدیمی و فوق العاده بدرنگ رو مشاهده می کنید که دارای خال های رنگی تیره های هم هست .

پاکسازی پوست


ریمووی که در مرکز پاک کـردن تاتوی ابرو کلبه ارزو مشاهده می کنید با تخلیه کامل رنگها انجام می شود.

پاک کردن تاتو
پاک کردن تاتو

این پاک کردن با رنگ بژ انجام نمی شود که بخواهد ایجاد لک و گود و چال ایجاد شود .

همانطور که در فیلم مشاهده کنید ابروی تیره رنگی که بعد از انجام کار نتیجه رو شما ملاحظه می کنید.
در واقع این اتفاق حاصل یک جلسه پاک کردن تاتــوست .و اینها رنگهایی هستند که از زیر پوست ، تخلیه شده اند.

در واقع یک نوع ساکشن انجام می شود و از روش کاور کردن با کمک رنگ بژ هیچ استفاده ای نمی شود.

در این روش حتی تتوی بدن و خط چشم خود را اگر نمی پسندید با مراجه به مرکز پاک کردن تتوی ارزو در غرب تهران به پاک کردن انها اقدام کنید.

مهمترین ضمانت اجرای ریموو کردن تاتو ابرو در مرکز ما این است که به موهای ابروی شما
هیچ اسیبی نمی رسد.

آموزش پاک کردن تاتو در کلبه ارزو

اگر از دوستانی هم نیازمند اموزش اصولی در زمینه پاک کردن تاتو هستند می توانند به موسسه ما مراجعه کنند.
و از صفر تا صد کار را در زمینه تمام رشته های آرایشی می توانند آموزش ببننند.
همچنین زیر نظر مرکز ما می توانند مدرک فنی حرفه ای هم بگیرند.

ما در غرب تهران یکی از مراکز مجوز دار پاک کـردن تاتو هستیم که منتظر حضور سبز شما هستیم.

اینرا هم بخوان :  مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن

روش های حرفه ای برای پاک کردن تاتو:

لیزر

لیزر رفع تاتو یکی از معدود روش‌های پاک‌ کردن تتو و از بین بردن خالکوبی است که در آن هیچ برشی در پوست ایجاد نمی‌شود یا لایه‌برداری انجام نمی‌شود و به جای آن از پالس‌های نوری بسیار متمرکز برای از بین بردن تاتو استفاده می‌شود. در ابتدا متخصص پوست یا جراح زیبایی با شما یک جلسه مشاوره خواهد داشت تا درباره‌ی موارد مختلفی در مورد درمان شما، با شما صحبت کند، از جمله این که برای پاک کردن تتو با لیزر به چند جلسه درمانی نیاز است. هر چند روش رفع تاتو با لیزر یکی از موثرترین و ایمن‌ترین راه‌های رفع تاتو می‌باشد، با این حال ممکن است لیزر نیز باعث به جا ماندن جای زخم، تاول و یا دردناک شدن ناحیه لیزر شده بشود. قبل از انجام لیزر، در محل مورد نظر ژل بی‌حس کننده مالیده می‌شود. در نظر داشته باشید که برای اطلاع از هزینه پاک کردن تتو با لیزر باید با پزشک مشورت کنید. درضمن رفع تاتو یک عمل زیبایی محسوب می‌شود و بنابراین توسط بیمه پوشش داده نمی‌شود.

درم‌ابریژن

در این روش ابتدا یک محلول بی‌حس‌کننده روی پوست شما اسپری می‌شود و سپس پوست شما توسط سمباده مخصوص، لایه‌برداری می‌شود تا لایه‌های سطحی پوست کنار رفته و لایه‌هایی که فاقد جوهر تاتو هستند از زیر آن نمایان شوند. انجام این کار همچنین باعث می‌شود که جوهر تاتو از درون پوست بیرون کشیده شود. قبل از انجام این کار به پوست شما محلول بی‌حس کننده زده می‌شود. انجام این روش می‌تواند دردناک باشد و معمولاً با خونریزی همراه است. پوست شما احتمالاً تا یک هفته (یا ده روز) همچنان سوزش و درد خواهد داشت و برای بهبودی ناحیه‌ی تحت درمان به شما پماد مخصوص داده می‌شود که باید مرتباً مصرف کنید. در نظر داشته باشید که مانند روش لیزر، در روش درم‌ابریژن نیز ممکن است تاتوی شما به طور کامل از بین نرود. در صورتی که پوست شما مستعد لکه شدن یا شکل‌گیری جای زخم است، این روش برای شما توصیه نمی‌شود.

اینرا هم بخوان :  10 استیل و سبک معروف تاتو بدن

جراحی

در صورتی که تاتوی شما بسیار کوچک باشد، شما می‌توانید آن را (همراه با پوست تاتو شده) با جراحی کاملاً بردارید. در این روش، جراح به کمک چاقوی جراحی، پوست تاتو شده را به‌طور کامل برمی‌دارد و لبه‌های پوست را دوباره به هم بخیه می‌زند که باعث می‌شود یک جای زخم کوچک روی پوست باقی بماند. اگر تاتوی شما بزرگ باشد نیز انجام این روش امکان‌پذیر است اما در این حالت ممکن است به چندین مرحله جراحی نیاز باشد و یا لازم باشد که پیوند پوست انجام شود.

کرایوسرجری و پیلینگ شیمیایی

در روش کرایوسرجری، ناحیه تاتو شده به کمک نیتروژن مایع فریز می‌شود و در واقع سوزانده شده و کنار می‌رود. در روش پیلینگ شیمیایی نیز، محلول لایه‌بردار روی پوست مالیده می‌شود و مشابه با روش کرایوسرجری، باعث تشکیل تاول‌هایی روی پوست می‌شود که پس از بهبودی این تاول‌ها، پوست لایه‌برداری شده و لایه‌ی جدیدی روی آن تشکیل می‌شود. در نظر داشته باشید که ممکن است روش‌های کرایوسرجدی و پیلینگ نتوانند تاتوی شما را به طور کامل پاک کنند. همچنین این روش‌ها به اندازه‌ی روش لیزر‌درمانی موثر نیستند.

استفاده از اسید گلیکولیک

استفاده از اسید گلیکولیک برای از بین بردن تتو یکی از روش های محبوب است. این فرایند شامل حذف لایه های بالای پوست با استفاده از یک کوکتل اسیدی است. پس از اعمال اسید، پوست مرده خراشیده شده و جدا می شود. با گذشت زمان پوست جدیدی در جای آن قرار می گیرد و بعد از چند جلسه، تتو کم رنگ می شود. اگر چه این روش را می توان در خانه انجام داد، اما اکیدا توصیه می شود این کار را تحت نظر متخصص و با استفاده از امکانات مناسب انجام دهید. بخصوص زمانی که بخواهید تتوی ابرو را بردارید، نباید ریسک کنید تا خطری متوجه چشم های شما نشود

اینرا هم بخوان :  7 نکته از میکروبلیدینگ که قبل از انجام تاتو ابرو باید بدانید

استفاده از کرم ها

مزیت کرم ها در این است که آنها باعث می شوند نه تنها رنگدانه های تیره بلکه تمام رنگ ها از پوست خارج شوند. پس از استفاده روی پوست زخمی تشکیل می شود و سپس با تراشیده شدن زخم رنگدانه ها هم همراه آن خارج می شود. بسیاری از این کرم ها حاوی تری کلرو اسید هستند و اگر به درستی استفاده نشود می تواند باعث نابینایی شود. بنابراین توصیه می شود تحت نظر متخصصین صورت گیرد.

برخی از سوالات متداول

✅ با اسید پاک میکنین ؟؟


نه به هیچ وجه . اسید چال میکنه . این روش نه چال میکنه مه لک نه گودی ایجاد میکنه

✅سلام بانو خسته نباشین کارتون بینهایت عالی و بینقصه اونم تو لایف و همون دقیقه ۸۰درصد پاک شده خیلی دوست دارم پیش شما آموزش انواع تاتو و هاشور و ..و پاک کردن هم ادرس میخواستم هم کل هزینه ببینم اگه راهتون دور نباشه بیام دوره آموزش ؟


سلام عزیزم. ممنون از لطفت. از قسمت تماس با ما ادرس اموزشگاه بردارین. با 09127009256 هم تماس بگیرین تا اطلاعات دقیق دوره و قیمت به شما داده شود.

✅ سوالم این هستش که بیشتر ریمور های نباید با سوزن دستگاه اقشته بشه داخله پویت بره اول باید خراش بویم بعد مواد رو بزاریم این چرا با یورن داخل پکیت میره خطرناک‌نییست؟ موادش اسیدی یا ژلی؟


t به هیچ وجه با اسید پاک نمیکنیم این مواد نه لک میکنه نه چال نه گودی .نه آسیب به پیاز ابرو میزنه .بی عارضه ترین روشه پاک کردن هست

✅ بعدش قرمزی نداره چون منم میخوام پاک کنم

نه عزیزم اینقدر این روش عالیه که نه لک میشه نه گود نه چال

✅ خانوم ارزوي زيباي من. ، چندروزه جاش خوب ميشه؟

دوره نقاهت خاصی نداره و زود خوب میشه . از همه روشها بهتره?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.