آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو
آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزشی خدمات مو?‍♀️آرایش عروس?پوست گریم و میکاپ?کاشت و طراحی ناخن?اکستنشن

انواع تاتوی موقت

تاتوی موقت فقط نقش حنا نیست روش ها و انواع متفاوتی دارد که در این نوشته به بررسی کامل آ ن می پردازیم.در این نوشته شما را با انواع تتوی موقت اشنا می کنیم و توضیحات کاملی را از آن برایتان بازگو خواهیم کرد.

تاتوی موقت مناسب کسانی است که با دایمی بودند تاتو مشکل دارند . و یا تاتو خاصی را برای یک شب می خواهند داشته باشند. پس انتخاب تاتویی که شریع پاک شود بسیار برایشان ایده ال خواهد بود. اما جز نقش حنا که بعنوان تاتوی موقت می شناسیم چه نوع تتوهایی دیگر وجود دارد ؟

آموزش خط چشم دائم 

بررسی انواع تتوی موقت

انواع تاتوی موقت

تاتو موقت با عکس برگردان

این نوع تتوی موقت، مانند برچسب زدن روی پوست است که نما و رخی کاملا شبیه به تتوی واقعی دارد و می‌تواند برای یک روز تا یک هفته هم روی پوست باقی بماند.
در واقع تصویری از رنگ و جوهر است که از روی کاغذ به روی پوست برگردانده می‌شود.

مواد استفاده شده در عکس برگردان‌ها ممکن است محتویاتی داشته باشند که در پوست حساسیت و، سوزش و تحریک ایجاد کنند.

تتو موقت با عکس برگردان متالیک (جواهرات)

این نوع هم دقیقا مانند عکس برگردان معمولی است، اما به جای استفاده از جوهر در آن، از ورقه‌های نازک فویل‌مانند که نمایی متالیک و جواهر گونه دارد، استفاده شده است.

تتو موقت با اسپری خالکوبی موقت

این روش هم که از بقیه روش‌های تتوی موقت محبوب‌تر است، با استفاده از اسپری رنگ و جوهر تتو و شابلون‌هایی به هر اندازه و طرح مختلف روی پوست تتو ایجاد می‌کند.

اینرا هم بخوان :  آموزش طراحی حنا با مدرک فنی حرفه ای

به یاد داشته باشید که هرگز نباید از اسپری‌های رنگی مخصوص پارچه یا سطوح دیگر برای خالکوبی موقت روی پوست استفاده کنید. این رنگ‌ها برای پوست حساسیت‌زا و سمی هستند. همیشه از انواع مخصوص پوست استفاده کنید.

تتو موقت با نقش حنا

با این روش حتما آشنایی بیشتری دارید. استفاده از انواع حنا سفید، سبز، قرمز و مشکی برای ایجاد طرح موقتی روی پوست و با استفاده از یک قیف سوزنی کوچک که بدون هیچ گونه عوارض است و مدتی است که استفاده از آن محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.

در دوره های آموزش تاتو حنا کلبه آرزو می توانید شرکت کنید.

بعضی از انواع حناهای صنعتی که با عنوان حنای آماده و حنای سیاه به فروش می‌رسند، دارای ترکیبات سمی و مضر هستند که می‌تواند مشکلات پوستی خطرناکی ایجاد کند.

ترکیب تتوی دایمی و موقت

این نوع برخلاف روش‌های قبلی بدون و درد و عوارض نیست، اما ماندگاری بیشتری نسبت به آن‌ها دارد. این روش دقیقا مراحلی شبیه به تتوی دایمی دارد و جوهر با استفاده از سوزن به زیر پوست منتقل می‌شود، اما جنس جوهر موقتی است و بعد از چند ماه (معمولا ۶ ماه) جذب خون می‌شود و طرح تتو از بین می‌رود.این روش دارای خونریزی، درد و عوارض است.

نوشتاری که خواندید از دسته مقالات آموزشی طراحی با حنا از وبلاگ کلبه آرزو بود. در صورتی که تمایل دارید طراحی با حنا رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش طراحی با حنا آموزشگاه کلبه آرزو شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.