مدرک بین المللی آرایشگری زنانه را چجوری بگیرم؟

مدرک بین المللی آرایشگری زنانه

مدرک بین المللی آرایشگری زنانه را چجوری بگیرم؟ در این نوشته آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو مرجع راهنمای اموزش های ارایشگری بانوان در تهران به سوال شما پاسخ خواهد داد.

اموزش اکستنشن مژه هیدن

شرایط گرفتن مدرک بین المللی آرایشگری زنانه

مدرک بین المللی آرایشگری زنانه > یکی از مدارکی است که به هنرجو پس از طی کردن مراحل آموزش آرایشگری و قبولی در امتحان مربوطه توسط آموزشگاه آرایشگری زنانه اعطا می شود که زمینه سوال بسیاری از دوستان می باشد که در اینجا به درج سوال یکی از هنرجویان در این زمینه می پردازیم که امیدوارم برایتان مفید و سودمند باشد :

جواب یکی از سوالات شما در خصوص مدرک بین المللی آرایشگری زنانه :

سوال شده که چطوری می شه مدرک بین المللی آموزش آرایشگری را گرفت؟

دوره های ارایشگری سازمان فنی حرفه ای

برای گرفتن مدرک آرایشگری زنانه شما باید در یکی از آموزشگاه های آرایشگری وابسته به سازمان فنی حرفه ای دوره کامل ببینید .

برای اینکار می توانید در دروه های آموزشگاه آرایشگری زنانه کلبه ارزو شرکت کنید.

پس از اتمام دوره ها شما برای آزمون نهایی معرفی می شوید.

ازمون آرایشگری در سازمان فنی حرفه ای

پس از آزمون ، در صورت قبولی ، به شما مدرک فنی حرفه ای بین اللملی آرایشگری زنانه اعطا می شود.

این مدرک سوای مدرکی است که بسیاری از آرایشگاه ها یا شرکت ها به شما می دهند .

اگر این مدرک را به دارالترجمه ببرید و ترجمه کنید به زبانهای خارجی در کشورهای خارجی هم دارای اعتبار است .زیرا که مهر سازمان فنی حرفه ای جمهموری اسلامی ایران بر آن نقش نهاده است .

آموزشگاه آرایشگری زنانه کلبه آرزو در این راستا و برای آموزش آسانتر آموزش های خود را بصورت مبتدی و حرفه ای تقسیم بندی کرده است .شما براحتی در هر سطحی که باشید می توانید در دوره های آموزشی آموزشگاه شرکت کنید و سپس اقدام به دریافت مدرک آموزش آرایشگری خود شوید.

اینرا هم بخوان :  آموزش آرایشگری زنانه در 25 رشته

اموزش رنگ مو با مدرک

برای اینکه بدانید کدام رشته های آرایشگری مدرک دارند و به چه عنوان و نامی می توانید با ما در تماس باشید.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با 09127009256 تماس بگیرید.

برخی از سوالات شما

من دوره ی تخصصی رنگ ک لایت و طراحی و کاشت ناخن می خوام شرکت کنم. می خواستم بدونم این دو دوره چقدر زمان میبره و هزینه ش چقدر میشه؟ مدرکی که مبدین برای همه جای دنیا معتبره؟؟

آموزشگاه آرایشگری کلبه ارزو برای هنرجوهاش محدودیت زمانی را برداشته . و هر هنرجو تا زمانی که بخواد برای یادگیری می تونه در آموزشگاه رفت و آمد داشته باشد. برای هزینه و قیمت تماس تلفنی بگیرید زیرا که اپشنها متفاوت بوده و توضیحات زیادی باید داده شود.(09127009256). مدرک فنی حرفه ای آرایشگری اگر ترجمه بشه در اکثر نقاط جهان دارای اعتبار و ارزش خواهد بود.

من مدرک دوره ی عمومی آرایشگری رو از سازمان فنی و حرفه ای دارم، می‌خواستم بدونم می تونم همون رو بین المللی کنم؟ دیگه این که اگر بخوام مدارک دیگه ای هم بگیرم و در نهایت بین المللی بشن آموزشگاه شما در این مورد خدماتی داره؟ یعنی به جز مدرک دوره ی عمومی مدارک دیگه ای هم دارید که بتونن بین المللی بشن؟

ما دروه عمومی ارایشگری را مدرکش را صادر می کنیم برای تمام تمام دوره های زیبایی بخصوص رنگ و مش ، کوتاهی ، گریم شینیون فر صافی کاشت ناخن و تمام دوره هایی که مربوط به سازمان فنی حرفه ای باشد ما این مدرک را به هنرجو خواهیم داد.این مدارک بین المللی هستند و می توانید در دارالترجمه آنها را ترجمه به زبانهای مختلف کنیدو از اعتبار آن در داخل ایران و خارج از کشور بهره مند شوید

اینرا هم بخوان :  آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای
من یک آقا هستم باده سال سابقه کارومدرک آرایشگری مردانه رو دارم ومیخوام زنانه هم بگیرم .کم وبیش ،هم تجربه دارم وهم تخصص.امکانش هست ثبت نام کنم? سپاسگذارم.

اموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو مختص بانوان می باشد و ما در زمینه آقایان فعالیتی نداریم.

مدرک مانیکور یا مدرک مژه را میشه جدا جدا گرفت؟

بله می شود.

من علاقه شدیدی به آرایشگری دارم میخواستم بدونم برای یادگیری از مبتدی شروع کنم تا فوق تخصصی که کاملا حرفه ایی بشم چقدر زمان میبره و بعد هزینه اش چقدر میشه

برای یادگیری نیاز به علاقه ، تمرین و کسب تجربه و مهارت های عینی دارید . نمی شه برای همه ادمها یک زمان مشخصی تعیین کرد استعداد ها و علاقه ها و انگیزه ها با هم متفاوت هست. امروز در آموزشگاه ما استادکارانی داریم که هنوز خود را هنرجو می دانند و دایما در دوره های بروزرسانی شرکت می کنند. برای قیمت ها هم می توانید از منوی هزینه ها یا با تماس 09127009256 از قیمتها اطلاع پیدا کنید.

ميخاستم بدونم براي يه مبتدي كه بخاد از صفر شروع كنه چه مدت زمان نياز هست تا بتونه يه مدرك بين المللي بگيره؟

بستگی به هنرجو داره . بعضیها مهارت و علاقه و تمرین در یادگیری فوق العاده ای دارند و یک ماهه مسلط می شن ولی بعضی ها بعد یک سال آموزش هم هنوز مشکل دارند.

من ساکن کانادا هستم درباره کار در آنجا نیاز به مدرک هست؟

در کانادا، لازم نیست که شما برنامه یا دوره دانشگاهی خاصی را برای آرایشگر شدن طی کنید. با این همه، اکثر سالن ها و مغازه های آرایشگری در کانادا به دنبال افرادی هستند که برنامه مرتبطی را در یک هنرستان یا مدرسه معتبر گذرانده باشند. در همین راستا، برخی استان ها در کانادا فرصت های کارورزی برای آرایشگر شدن را پیشنهاد می کنند.در کانادا به جز استان اونتاریو، هیچ هیئت نظارت ملی آرایشگری وجود ندارد. در اونتاریو، انجمن آرایشگری استانی به آرایشگرها مجوز کار می دهد. کسب مجوز به عنوان یک آرایشگر در کانادا لازم نیست، اما داشتن مجوز هم به شما در جستجوی کارتان و اثبات توانایی های تان به مشتریان و کارفرماها کمک می کند.شما می توانید درخواست تان را به انجمن آرایشگری مناسب همراه با هزینه ثبت نام و مدارک تحصیلی ارسال کنید تا مجوز کار دریافت کنید. البته داشتن مدرک فنی حرفه ای از ایران هم بنوعی سابقه درخشانی بریتان بهمراه خواهد داشت. آرایشگران ایرانی در دنیا جز بهترین های تخصص خود هستند.

اینرا هم بخوان :  آموزش میکروپیگمنتیشن با مدرک فنی حرفه ای چگونه است ؟
آیا مدارک شرکتی حکم مدارک بین المللی دارد؟

شرکتهای بین المللی زیادی در دنیا هستند ولی معمولا برای همه دوره ها به شما مدرک نمی دهند. مثلا شرکتی در رنگ و مش در دنیا مطرح است . و شرکتی دیگر در زمینه فیبروز مانند مدرکی که آقای برانکو صادر می کند. در واقع این مدارک تخصصی هستند و مختص همان شرکت. حال ممکن است این مدارک در همه کشورها اعتبار نداشته باشند و یا اصلا بکار نیایند. بالاترین گرید مدرک بین المللی که در ایران داریم همان مدرک فنی حرفه ای است.

خواهرم اتباع خارجي است و مقيم المان بود الان مدرك ألماني داره مَي خواد بياد كلاس هاي ارايش گري شركت كنه أيا مدرك به ايشون مَي دن

اگر زبان فارسی بلد باشه خوندن و نوشتن منظور هست بله چیزی که مهمه واسه مدرک یک امتحان تئوری باید بدن. و این لازمش اینه که بتونه فارسی رو بخونه و بنویسه …. کار به کشور و دین نداریم… اگر بتونه فارسی بنویسه واسه ثیت نام و امتحان و دریافت مدرک مشکلی نخواهد داشت.

20 Comments

  1. الناز گفت:

    سلام خسته نباشيد خواهرم اتباع خارجي است و مقيم المان بود الان مدرك ألماني داره مَي خواد بياد كلاس هاي ارايش گري شركت كنه أيا مدرك به ايشون مَي دن ؟؟؟

    • arezoosalon گفت:

      سلام. ایا تبعه ایرانه؟

    • arezoosalon گفت:

      سلام . چیزی که مهمه واسه مدرک یک امتحان تئوری باید بدن. و این لازمش اینه که بتونه فارسی رو بخونه و بنویسه …. کار به کشور و دین نداریم… اگر بتونه فارسی بنویسه و بخونه اسمشو واسه امتحان رد می کنیم.
      سوالی داشت در خدمتم. شاد باشید

  2. Somaye گفت:

    سلام و روز بخير
    ميخاستم بدونم براي يه مبتدي كه بخاد از صفر شروع كنه چه مدت زمان نياز هست تا بتونه يه مدرك بين المللي بگيره؟

    • arezoosalon گفت:

      سلام. عزیزم بستگی به هنرجو داره . بعضیها مهارت یادگیری فوق العاده ای دارند و یک ماهه مسلط می شن ولی بعضی ها بعد یک سال آموزش هم هنوز مشکل دارند.

  3. Fateme گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من علاقه شدیدی به آرایشگری دارم میخواستم بدونم برای یادگیری از مبتدی شروع کنم تا فوق تخصصی که کاملا حرفه ایی بشم چقدر زمان میبره و بعد هزینه اش چقدر میشه … ممنونم ازتون

    • arezoosalon گفت:

      زمانش بستگی به میزان علاقه و تمرین و پشتکار خودت داره …. هزینشم زنگ بزن

  4. فروغ گفت:

    سلام .
    مدرک بین المللی یه شاخه از حرفه ی آرایشگری رو هم میشه گرفت ؟
    مثلا مدرک مانیکور ؟ یا خدمات مربوط به مژه رو؟

  5. هادی شفیعی گفت:

    سلام من یک آقا هستم باده سال سابقه کارومدرک آرایشگری مردانه رو دارم ونیخوام زنانه هم بگیرم .کم وبیش ،هم تجربه دارم وهم تخصص.امکانش هست ثبت نام کنم? سپاسگذارم.

  6. نیان گفت:

    سلام خسته نباشید من ۹۶ امتحان دادم رفتم مدرکمو بگیرم گفتن که باید خودت برس از طریق سایت پیدا کنید و چاپ و پرس کنید ! الان من موندم کجا و چه سایتی من ، وارد کنم ☹☹☹

  7. zahra گفت:

    سلام روزتون بخیر
    من مدرک دوره ی عمومی آرایشگری رو از سازمان فنی و حرفه ای دارم، می‌خواستم بدونم می تونم همون رو بین المللی کنم؟
    دیگه این که اگر بخوام مدارک دیگه ای هم بگیرم و در نهایت بین المللی بشن آموزشگاه شما در این مورد خدماتی داره؟ یعنی به جز مدرک دوره ی عمومی مدارک دیگه ای هم دارید که بتونن بین المللی بشن؟
    خیلی ممنون

    • arezoo گفت:

      سلام عزیزم. بله ما دروه عموlی ارایشگری را مدرکش را صادر می کنیم برای تمام تمام دوره های زیبایی بخصوص رنگ و مش ، کوتاهی ، گریم شینیون فر صافی کاشت ناخن و تمام دوره هایی که مربوط به سازمان فنی حرفه ای باشد ما این مدرک را به هنرجو خواهیم داد.این مدارک بین المللی هستند و می توانید در دارالترجمه آنها را ترجمه به زبانهای مختلف کنیدو از اعتبار آن در داخل ایران و خارج از کشور بهره مند شوید

  8. مهتا گفت:

    سلام… من دوره ی تخصصی رنگ ک لایت و طراحی و کاشت ناخن می خوام شرکت کنم. می خواستم بدونم این دو دوره چقدر زمان میبره و هزینه ش چقدر میشه؟ مدرکی که مبدین برای همه جای دنیا معتبره؟؟

    • arezoo گفت:

      سلام مهنای عزیز . آموزشگاه آرایشگری کلبه ارزو برای هنرجوهاش محدودیت زمانی را برداشته . و هر هنرجو تا زمانی که بخواد برای یادگیری می تونه در آموزشگاه رفت و آمد داشته باشد. برای هزینه و قیمت تماس تلفنی بگیرید زیرا که اپشنها متفاوت بوده و توضیحات زیادی باید داده شود. مدرک فنی حرفه ای آرایشگری اگر ترجمه بشه در اکثر نقاط جهان دارای اعتبار و ارزش خواهد بود.

  9. Sahar گفت:

    سلام من دوره تاتو رو گذروندم ولی مدرکم برای فنی و حرفه ای نیست
    میخواستم بدونم اگر هنرجو داشته باشم چجوری باید به فنی حرفه ای معرفی کنم ؟

    • hair stylist گفت:

      مدرک فنی حرفه ای ، مدرک آرایش دائم می باشد. باید دوره های فنی حرفه ای در آموزشگاههای فنی حرفه ای سپری شود.

  10. فاطمه داوودی گفت:

    سلام خسته نباشید .من به آرایشگری خیلی علاقه دارم و میخام یاد بگیرم ولی هیچی بلد نیستم .شما از مبتدی آموزش میدین یا ن باید کلاسی رفته باشم .و اگه امکان پذیره هزینه هاش و دوره ها چجوریه؟
    ممنون میشم جواب بدین

    • hair stylist گفت:

      شما می تونید در دوره های مبتدی شروع کنید و استارت بزنید تا انشالله درجات بالاتر وارد بشید. برای اگاهی از شرایط دوره های مبتدی و هزینه ها می توانید با 09127009256 تماس بگیرید.

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.