آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو
آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزشی خدمات مو?‍♀️آرایش عروس?پوست گریم و میکاپ?کاشت و طراحی ناخن?اکستنشن

آموزش گریم میکاپ عروس

آموزش گریم مبکاپ

دوره ی آموزش گریم و میکاپ عروس ، دوره ای است که در آن هنرجو با انواع فرم های صورت ، پوستها ، رنگها و فرم های متنوع آرایشی آشنا می شود و می تواند با تلفیقی از این مهارتها ، به بهترین انتخاب فرم آرایشی برای مشتری و مخاطب خود برسد.

آموزش آرایش عروس

دوره آموزش میکاپ مبتدی تا پیشرفته که ویژه هنرحویانی است که به مباحث آرایش و میکاپ علاقه مند هستند ولی تا کنون هیچ دوره آموزشی را نگذرانده اند و هیچ تجربه کاری ندارند.

آموزش گریم ومیکاپ در کلبه آرزو با جدیترین متد آموزش های آرایش پیرایش توسط مدرس برتر فنی حرفه ای آموزش داده می شود و پس از تکمیل آموزشها به هنرجو مدرک لازم داده می شود.

ضرورت یادگیری گریم عروس

آموزش گریم عروس یکی از تخصصی ترین خدمات آموزشی گریم و میکاپ است که با توجه اینکه جدیدترین میکاپ های عروس بصورت دوره ای دچار تغییرات می شوند آگاهی از این تغییرات می تواند در آرایش عروس گامی موثر تلقی شود.

دوره ی سه مرحله ای آموزش گریم و میکاپ در کلبه آرزو

آموزش گریم میکاپ “کلبه آرزو” شامل سه مرحله می باشد.

مرحله اول آموزشی پاکسازی پوست است یعنی آموزش نحوه پاکسازی پوست و آماده کردن پوست برای میکاپ.

مرحله دوم آموزش زیر سازی پوست می باشد. برطرف کردن ایرادهای صورتاز جمله جوش ،کشش پوست ، لک ، کک و مک ،رفع پف و کبودی دور چشم ،رفع چروک ، متعادل سازی ، چهره پردازی ، گونه گذاری برای چهره و صورتهای مختلف ، دور چشم و کر گیسون انواع صورت از آموزشهای این مرحله آموزش گریممی باشند .در این مرحله هنرجو با آموزش گریم سه بعدی و 5 بعدی بطور کامل آشنا خواهد شد.

اینرا هم بخوان :  لیفت ابرو با نخ چگونه انجام می شود ؟

مرحله سوم آموزش گریم میکاپ ، آموزش میکاپ از ارایشهای لایت و سبک تا نحوه آرایشهای غليظ می باشد.

از ارایشهای ساده تا کار شده به سبک عربی ، لبنانی ، خلیجی ، خلیجی فانتزی ، سوری ، سوری فانتزی ، اسمکی ، دور هفت ، دور حلقه ، آرایش لایت و لانکوم اروپایی ، فیس چرمی ، یخی و کریستالی و آرایشهای استخری .

در این مرحله شما بصورت کامل با چگونگی ماندگاری میکاپ روی صورت اشنا می شوید تا در اینده کار مشتریان بیشتری جذب شما شوند.

در حین آموزش از مواد خود اموزشگاه استفاده می شود و شما با این مواد و محصولات آرایشی بطور کامل اشنا خواهید شد.آموزش دیده شوید.

مدت زمان کلاسهای گریم و میکاپ

مدت زمان کلاسها برای کسانی که مشکل زمان دارند بصورت فشرده در 7 جلسه می باشد.مدت زمان کلاسها بصورت عادی تا زمان یادگیری هنر جو طول خواهد کشید.

90%  سایه زنی را در این کلاسها آموزش خواهید دید که بندرت در آموزشگاههای دیگر این امکان فراهم می شود.و در پایان شما بصورت کاملا عملی با آرایش دو عروس آشنا خواهید شد و نحوه گریم و میکاپ عروس راهم بطور زنده مشاهده خواهید کرد.

پس از اتمام دوره آموزشی در آموزشگاه آرایشگری زنانه “کلبه آرزو ” شما هر ژورنالی را ببینید براحتی می توانید آرایش انرا تکرار کنید و این یعنی آموزش تضمینی!

پس از اتمام آموزشهای به شما، مدرک تخصصی آموزش میکاپ و گریم عروس توسط آموزشگاه صادر می شود و اقدامات لازم برای دریافت مدرک فنی حرفه ای انجام خواهد شد.

اینرا هم بخوان :  آموزش تاتو بدن جدیدترین سبک های هنری

اموزش ارایشگری غرب تهران

مزیت های شرکت دردوره های آرایشی کلبه آرزو

  • نام و برند کلبه ارزو که خود موید اعتبار و ارزشمندی آموزشگاه می باشد. کلبه ارزو آموزشگاه یک ساله و دوساله نیست . بانو قهرمانی مدیریت آموزشگاه ، نامی است اشنا برای اکثر سالنداران و ارایشگران حرفه ای.
  • عدم داشتن محدودیت زمانی برای هنرجو. یعنی هنر جو تا هر زمانی که بخواهد می تواند در آموزشگاه تردد کند و مهارتهای خود را تکمیل کند.

تلفن ثبت نام : 09127009256

برخی سوالات شما

دوره آموزش گریم و میکاپ آپدیت هم دارین؟

اگر دوره هاتون را در کلبه آرزو گذرانده باشید برای بروزرسانی هر وفت بخواهید می توانید در کلاسها شرکت کنید .

کاربرد فیکساتور در آرایش و گریم چیست؟

پودر فیکساتور حالت پودری داره و وقتی روی آرایش بشینه چربی و برق آرایش گرفته می شود و آن را سفت می کند. بعد از استفاده از فیکساترو در گریم عروس و تخصصی آرایش فیکس می مونه مگر اینکه صورت را بشورید.

من از بندر عباسم و اینجا پوست سبز زیاده آرایشش را بهم یاد می دین؟

بله در کلبه آرزو تمامی موارد به شما بصورت تئوری و عملی اموزش داده می شود و با کمی تمرین و همت بخوبی فرا خواهید گرفت.

من از شهرستان چگونه ثبت نام کنم؟

کلبه آرزو هنرجوهای مختلفی را از شهرهای دیگر دارد حتی این مختص هنرجوهای خارج کشور نیز می شود. دوستان شهرستانی برای ثبت نام می توانند با تلفن 09127009256 تماس بگیرند و شرایط خود را نظیر اسکانشان در تهران شرح دهند تا هماهنگی های لازم جهت حضورشان در کلاسهای طبق شرایطشان انجام شود.

اینرا هم بخوان :  آموزش آرایشگری زنانه در 25 رشته
من کارمند هستم می تونم در دوره هاتون شرکت کنم؟

بله. کلبه آرزو کارمندان زیادی را آرایشگر تحویل داده است که خیلی هاشون الان در رشته های آرایشی مشغول بکار هستند.

مدت زمان آموزش چقدر است ؟

در کلبه آرزو محدودیت زمانی برای هنرجو برداشته شده است و تا هنرجو برای رسید به مهارت کامل می تواند در آموزشگاه تردد داشته باشد.

کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس های دورهای آموزشی کلبه آرزو به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا 5 نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساهت های عصر نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.