آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو
آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزشی خدمات مو?‍♀️آرایش عروس?پوست گریم و میکاپ?کاشت و طراحی ناخن?اکستنشن

هزینه دوره های آرایشگری

هزینه دوره آرایشگری
هزینه دوره آرایشگری

هزینه دوره های آرایشگری در سال 99 چقدر است ؟شاید سوال شما هم همین باشد! اگر دنبال فهمیدن این موضوع هستید این مقاله را تا انتها بخوانید.

هزینه دوره های آرایشگری

هزینه دوره های آرایشگری واقعا چقدر تموم میشه؟

در این مقله علاوه بر هزیـــنـــــــــــه دوره های آرایشگری به سایر شرایط و محدودیتها و کلاسهای آموزش آرایشگری هم پرداخته می شود.

علاوه بر توضیحات کامل و دقیق هزینه های دوره های آرایشگری به سوالات شما هم در این زمینه پاسخگو خواهیم بود.

لیستی از سوالات شما که با خواندن این مقاله به جواب آنها خواهید رسید:

  • هـــزیــــنــــــــــــــــــه دوره آرایشگری فنی حرفه ای جقدر است ؟
  • هزیـــــنـــــه دوره کامل آرایشگری چقدر است؟
  • هزینه دوره مقدماتی آرایشگــــری زنانه چقدر است؟
  • هزینه دوره های آموزشی آرایشگری زنانه و مردانه چقدر است؟
  • هزینه دیپلم آرایشگری زنانه چقدر است ؟

هزینـــه دوره های آرایشگری بستگی به خیلی عوامل دارد که در این پست به آنها اشاره می کنم.

یکی  از مهمترین عوامل در تعیین قیمت آموزش آرایشگری این است که آبا دوره ها مبتدی – تخصصی – یا فوق تخصصی باشد.

ممکن است کسی قبلا دوره های مبتدی را سپری کرده باشد و حتی تخصص کافی هم داشته باشد اما برایش یادگیری در حد اعلا اهمیت دارد و در کلاسهای فوق تخصصی شرکت می کند که اغلب این گونه آرایشگران زمان زیادی برای آموزش ندارند وبه اصطلاح با یک اشاره و نگاه ، کار را می گیرند.هزینه در این مورد کاملا بستگی به استاد آموزش دهنده دارد.و زمان در آن دخالتی ندارد . در واقع این نوع آموزش های کاملا خصوصی برگزار می شود.

هزینه دوره های آرایشـــــگری مبتدی

دوره های آموزش آرایشگری مبتدی و آماتور در اکثر آموزشگاه های آرایشگری در یک سطح و لول می باشد.

اینرا هم بخوان :  آموزش اپیلاسیون در آموزشگاه فنی حرفه ای

در واقع در آموزشگاه آرایشگری زنانه در سراسر کشور باید یک سری اصول اولیه با توجه به نوع خدمات شامل آموزش ، آموزش داده شود.هزینه این دوره های آموزش آرایشگری بستگی به نوع خدمات دارد. یعنی هزینه آموزش کاشت ناخن با هزینه آموزش گریم و میکاپ برای دوره های آرایشگری ، یکسان نیست. سایر خدمات آموزشی هم همینطور .هر نوع آموزش خدماتی ، قیمت خاص خودش را دارد.

هزینه کلی آموزش آرایشگـــــــــری مبتدی :

اما هزینه تخمینی که برای آموزش آرایشگری مبتدی بطور میانگین و تخمینی با توجه به نوع آموزشگاه های آرایشگری زنانه مابین سه میلیون تا 8 میلیون با توجه به تعداد رشته های آموزشی ، تخمین زده می شود. برای اطلاعات از هـــــــزینه دوره ارایشگری زنانه در آموزشگاه آرایشگری زنانه کلبه آرزو می توانید با شماره 09127009256 تماس بگیرید.

هزینه دیپلم آرایشگری زنــانه چقدر است ؟

هزینه کلاسهای آموزشی آموزشگاه آرایشگری زنانه طبق تعرفه سازمان فنی و حرفه ای
اخذ مدرک آرایش و پیرایش یکی از الزامات مورد نیاز اصلی جهت اخذ مجوز تاسیس سالن های آرایشی و آرایشگاه می باشد. و آموزش آرایش و پیرایش معادل همان گرفتن دیپلم آرایشگری قدیم است که هزینه آن بین دو میلیون تا سه میلیون با توجه به شرایط کلاسها (خصوصی - گروهی - نیمه خصوصی ) می شود .

این قیمت ها تعرفه سازمان فنی حرفه ای برای گرفتن دیپلم آرایشگری زنانه است.

برای گرفتن هرینه رشته های تخصصی و فوق حرفه ای می توانید با 
آموزشگاه فنی حرفه ای  آرایشگری زنانه در تهران بنام "کلبه آرزو" با مدیریت آرزو قهرمانی ، مربی و داور بین اللمی سالیان متوالی تلویزیون تماس بگیرید.

برخی سوالات شما

سلام..میخاستم ی سوال بپرسم ذهنمو مشغول کرده..من امروز چندجا اموزشگاسرزدم ک اموزش ببینم و مدرک بگیرم.میگفتن ک مدرک نمیدیم.فقط پول میگیرم و هرچی بلدیم یادمیگیریم بعدش خودت برو فنی حرفه ای برا مدرک .حالا میخام بدونم کدوم راهو برم.برم فنی حرفه ای هم اموزش ببینم هم مدرک بهم بدن؟یابرم اموزشگاها یاارایشگاها پول خرج کنم یاد بگیرم بعد باز برم فنی حرفه ای پول خرج کنم اموزش ببینم و مدرک بدن؟من چیکارکنم چه راهی بهتره راهنمایی کنید.من دوسدارم این کارو..بعدم من باشگاهم میدم.نمیتونم کل وقتمو بدم برای این کار.امروز ی خانونه ک میگفت هروز و دووقت بایدبیای..منکه اینجورنمیتونم من باشگادارم میرم شاگرد دارم.میخام اموزش ببینم و مدرک بگیرم.اینکه برم در ارایشگاها وقتمو حدر بدم کل وقت اونجا باشم و بعد خدامیدونه کی باز برم فنی حرفه ای دوباره از اول شروع کنم.نمیشه ک..راهنمایی کنید لطفا?
اینرا هم بخوان :  دوره فنی حرفه ای آموزش میکروپیگمنتیشن

سلام هدیه ی عزیز. واسه اینکه بتونی مدرک بگیری باید از آموزشگاه های مجوز دار استارت بزنی. وقتی در کلاس های آموزشگاه شرکت کردی اسمتو برای امتحان رد می کنن. که تو یک روز ازت امتحان می گیرن. شما اگر مشغله ای کاری داری می تونی با آموزشگاه کلبه ارزو تماس بگیری و شرایطتو توضیح بدی واست کلاس های خصوصی سر زمانهایی که می تونی برگزار کنند. 09127009256 کلبه آرزو

راي گرفتن ديپلم آرايشگري چه آيتم هايي رو بايد آموزش ديد و چند ساعت هست؟ چقدر طول ميكشه كه به صورت فشرده مدرك گرفت. ممنون

برای دیپلم صفر تا صد آیتمهای تعیین شده سازمان فنی حرفه ای به شما با مبلغ یک میلیون نهصد و سی و سه هزار تومان طبق تعرفه خود سازمان آموزش داده می شود.آرایش ، شینیون ، اپیلاسیون ، مانیکور ، رنگ و مش ، کوتاهی ، بند ابرو ، بافت و … همه اینها به در سطح قوی تر از پایه آموزش داده می شود. یعنی آموزش های مبتدی ما ، از استاندارهای آموزش پایه تعیین شده سازمان فنی حرفه ای ، در لول بالاتری قرار دارند.

من میخوام دوره ی آرایشگری ببینم خودم که اصلاح بلدم .اصلاح ابرو و تتووهاشوروخودآرایی و کاشت ناخن ورنگ و مش و کوتاهی و چند نوع مدل مو میخوام یاد بگیرم هزینه ش حدودا چقد میشه چند وقت طول میکشه تاکامل دوره ایناروببینم ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام با واحد ثبت نام تماس بگیرید 09127009256

آرایشگاههایی (نه آموزشگاه )که آموزش تاتو انجام میدن اونا میتونن شخص آموزش دیده رو به فنی حرفه ای معرفی کنن برای آزمون؟ چون میدونم آموزشگاهها معرفی میکنن ولی میخواستم بدونم آرایشگاهه چطور؟
مدرک فنی حرفی برای مهاجرت معتبر است؟
تو ایران جایی هست که مدرک بین المللی ارائه بده؟
اینرا هم بخوان :  اموزش هاشور ابرو

احتمالا اگر آرایشگاهی هم اینکارو بخواد بکنه از طریق روابط آموزشگاهی که داره انجام می ده . مدرکی که که می گین ینام آموزش آرایش دائم می باشد . برای مهاجرت باید با وکیل مهاجرت صحبت کنید اما مدرک فنی حرفه ای اگر ترجمه کنید چون مهر سازمان فنی حرفه ای خورده در همه جای دنیا اعتبار داره و بین المللی حساب می شه. برای اطلاعات بیشتر با واحد ثبت نام آموزشگاه 09127009256 تماس بگیرید کمکتون می کنند. شاد باشید.

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.