آموزش لیفت و لمینت مژه در آموزشگاه فنی حرفه ای

آموزش لیفت و لمینت مژه
آموزش لیفت و لمینت مژه

دوره ای آموزش لیفت و لمینت مژه در آموزشگاه کلبه آرزو بصورت فصلی و ماهیانه برگزار می گردد.لیفت و لمینت مژه ، یکی از خدمات پر کاربرد سالنهای زیبایی است لذا آموزش صحیح و اصولی آن ، می تواند ضامن درامدی خوب در این عرصه باشد.

آموزش بافت مو با مدرک فنی حرفه ای

در دنیا هنرهای آرایشی سمت و سوی نچرالی دارند. یعنی زیبایی به شرط حفظ طبیعت آفرینش . و لیفت و لمینت مژه هم در این راستا به آرایش چشمها بصورت ذاتی کمک می کنند.

آموزش لیفت و لمینت مژه در کلبه آرزو

مهارت لیفت کردن مژه یکی از خدمات آرایشی پر کاربرد در سالنهای زیبایی است که دارای اصول اولیه می باشد. هنرجو در دوره های آموزش لیفت و لمینت مژه به این اصول آشنا می شود و با نجوه صحیح موادگذاری آشنا می شود . از لیفت برای بالابرن مژه ها استفاده می شود و از لیمنت مژه برای فر کردن و حالت دادن به مژه ها که این دو بنوعی مکمل هم هستند. مواد آرایشی بکاررفته در لیفت و لمینت مژه مواد کراتین داری است که باعث رشد و تقویت مژه می شود ولی وقتی اسم کراتین در محصولات آرایشی می اید باید خیلی مواظب کار با این مواد بود . زمان در این گونه خدمات حرف اول می زند و کمی تاخیر در کار می تواند ایحاد خسران کند.در کلبه آرزو هنرجو ، سیر تا پیاز کار را کامل آموزش می بیند طوری که بعد از خروج از آموزشگاه و کسب مدارک فنی حرفه ای می تواند در بازار کار بیرون مشغول به فعالیت و کسب درامد کند.

دوره مبتدی آموزش لیفت و لمینت مژه

دوره های مبتدی آموزش های آرایشگری زنانه ، با مباحث تئوری شروع می شوند . آشنایی با آناتومی مژه ها و رعایت مسایل بهداشتی و ایمنی از بدیهات این اموزش هاست . پس هنرجو توسط مدرس فنی حرفه ای آموزشگاه ، با کار موادگذاری صحیح روی مژه ها اشنا می شود و بصورت عملی اینکار را مشاهده می کند و اقدام به تمرین و کسب مهارت می کند. البته قبل از مواد گذاری ، . از پد سیلیکون و موادی شامل چسب مخصوص، انواع کراتینه و ریموور برای لیفت و لیمنت مژه استفاده شده که هر کدام کاربرد مشخصی داشته و هنرجو کاربرد هر یک را یاد خواهد گرفت. نکته مهمی که به هنرجو تاکید می شود این است که مواد لیفت و لمینت به موهای چربی حساس هستند و باید با شستشو مژه های چربی آنها گرفته شود تا بهترین نتیجه حاصل شود.نحوه بکارگیری پد سیلیکونی و میکروبراش هم آموزش داده می شود.

اینرا هم بخوان :  لمینت مژه و مزایای آنرا می شناسید ؟

[elfsight_instagram_feed id=”4″]

نحوه ثبت نام و برگزاری این دوره

برای ثبت نام کافی است با شماره 09127009256 تماس بگیرید و پس از ارایه شرایط خود برای ثبت نام اقدام کنید. کلاسهای آموزشگاه کلبه آرزو در سه لاین ، خصوصی ، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود که هر کدام با توجه به حد نصاب رسیدن هنرجوها تعیین تکلیف می شود . شهرستانی های عزیز هم که برای آموزش به تهران سفر می کنند حتما شرایط خود را بازگو کنند تا کمکهای لازم در جهت اسکان آنها مشاوره شود.

ابزار و وسایل مورد نیاز

1- پد سیلیکونی 2- چسب مخصوص 3- مواد کراتینه (آبی و صورتی) 4- سرم مخصوص مژه 5- میکرو براش و شانه مژه ، اینها ابزاری هستند که برای انجام لیفت و لمینت مژه به آنها نیاز پیدا می کنید . البته این ابزارالات در آموزشگاه مهیا و فراهم است ولی وقتی می خواهید وارد بازار کار شوید باید به تهیه آنها اقدام کنید که آموزشگاه به هنرجوهای خودش در زمینه خرید این ابزارالات مشاوره های لازم را می دهد.

شهریه آموزش لیفت مژه

نام حرفهلیفت و لمینت مژه
پیش نیازندارد
مدت زمان آموزشمحدودیت زمانی نداریم
شهریه کلاس گروهی600000 تومان
شهریه کلاس نیمه خصوصی800000 تومان
شهریه کلاس خصوصی1000000 تومان
تاریخ شروع دورهبا آموزشگاه تماس بگیرید.

برخی سوالات شما

✅ من از شهرستان چگونه ثبت نام کنم؟

کلبه آرزو هنرجوهای مختلفی را از شهرهای دیگر دارد حتی این مختص هنرجوهای خارج کشور نیز می شود. دوستان شهرستانی برای ثبت نام می توانند با تلفن 09127009256 تماس بگیرند و شرایط خود را نظیر اسکانشان در تهران شرح دهند تا هماهنگی های لازم جهت حضورشان در کلاسهای طبق شرایطشان انجام شود.

اینرا هم بخوان :  آموزش رنگ مو ترکیبی شیک 2023
✅ من کارمند هستم می تونم در دوره هاتون شرکت کنم؟

بله. کلبه آرزو کارمندان زیادی را آرایشگر تحویل داده است که خیلی هاشون الان در رشته های آرایشی مشغول بکار هستند.

✅ مدت زمان آموزش چقدر است ؟

در کلبه آرزو محدودیت زمانی برای هنرجو برداشته شده است و تا هنرجو برای رسید به مهارت کامل می تواند در آموزشگاه تردد داشته باشد.

✅ کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس های دورهای آموزشی کلبه آرزو به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا 5 نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساهت های عصر نیز وجود دارد.

✅ چند جلسه باید بگذرونیم تا کاملا حرفه ای بشیم؟

بستگی به میزان علاقه و تمرین و پشتکارتون داره. بعداز آموزش ، شما نیاز دارید حتما روی مانکن، پوست مصنوعی و در نهایت مدل طبیعی کارکنید . هر چقدر شما سریع تر به این مرحله برسید که روی مدل طبیعی کار کنید، نیاز به تعداد جلسات کمتری خواهید داشت.

✅ بازار کار لیفت و لمینت مژه چطوره؟

لیفت و لمینت مژه یکی از خدمات رایجی است که در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها ارائه می شود. به همین دلیل داشتن دانش و مهارت انجام این کار، به هنرجو کمک می کند تا بتواند در بسیاری از مراکز زیبایی فعالیت نموده و یا کسب و کار خود را ایجاد کند.

اینرا هم بخوان :  آموزش آرایش و پیرایش زنانه
✅ بعد از اتمام دوره لیفت و لمینت مژه، چه توانایی هایی کسب می کنم ؟

آنقدر در انجام لیفت و لمینت مژه توانا می شوید که بلافاصله می توانید وارد بازار کار شوید. همچنین دوره های آموزش لیفت ابرو هم با گذراندن این دوره براحتی می توانید فرا بگیرید.

✅ دوره اکستنشن مژه با لیفت یکی هست؟

خیر. دوره های متفاوتی هستند با کارکردها و سیستم آموزشی مختلف

✅ فرق لیفت مژه با لمینت مژه چیست؟

در لمینت مژه، از ماده ای به نام کراتین استفاده می شود که به ضخیم شدن موهای مژه کمک می کند. استفاده از کراتین باعث فر دار شدن مژه و ماندگاری بیشتر فرم آن کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *