آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو
آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزشی خدمات مو?‍♀️آرایش عروس?پوست گریم و میکاپ?کاشت و طراحی ناخن?اکستنشن

اموزش رنگ مو با مدرک فنی حرفه ای

اموزش رنگ مو با مدرک فنی حرفه ای
آموزش رنگ مو بدون دکلره

اموزش رنگ مو با مدرک فنی حرفه ای : کلبه آرزو ، مرجع و آموزشگاهی معتبر تحت نظر سازمان فنی حرفه ای برگزارکننده جدیدترین دوره های رنگ و مش 2020 در غرب تهران می باشد.

آموزش کار با مواد

اموزش رنگ و مش با مدرک فنی حرفه ای

یکی از ویژگی های اساسی یک آرایشگر حرفه ای ، شناخت مو که شامل شناخت جنس موها و شناخت رنگ مو و آشنایی کامل با ترکیبات رنگ مو است.

یا مد شدن هر رنگ در هر سال ، بانوان هم به رنگ مو های خود هر سال جلوه خاصی می دهند و حتی ممکن است برای روز و مجلس خاصی از رنگ موی خاصی استفاده کنند.

اموزش رنگ مو با مدرک

آموزشگاه آرایشگری زنانه “کلبه آرزو” دوره های تخصصی آموزش رنگ مو (مش و هایلات مو ) را یدین شرح برگزار می کند: آموزش تخصصی انواع لایتها شامل : هایلایت ، لولایت ، سان لایت ، موی لایت ، هاف لایت ، آپ لایت ، دیزاین لایت ، دارک اند لایت، وٍلایت

آموزش طریقه صحیح دکلره کردن موها ، برداشتن تن شرابی و مشکی از روی موها

  1. آشنایی با رنگهای یک بار مصرف ، ۶ بار مصرف ، ژله ای ، پودرهای رنگی ، قانون جدید سفیدی مو (آموزش پوشوندن سفیدی مو با کمک رنگهای روشن)
  2. احیا کردن موهای از دست رفته ، هم پایه کردن ریشه و ساقه بدون یک درجه تغییر و تفاوت رنگ ، تبدیل رنگ های گرم به سرد و سرد به گرم.
  3. آموزش تخصصی ژورنال خوانی، مش های کاملا مرتب ، جفت جفت روبروی هم
  4. آموزش انواع فرهای مو : فر بابلیسی / فر اس  / فر نانسی / فر ويو  / فر سیم تلفنی
اینرا هم بخوان :  آموزش اوزون تراپی مو در آموزشگاه کلبه آرزو

این دوره آموزش رنگ و هایلایت مو کاملا فوق تخصصی است و توسط داور و ارایشگر بین المللی سر کار خانم آرزو قهرمانی که سالها در تلویزیون در این امر فعالیت داشتند.

پس از اتمام دوره ، مدرک تخصصی آموزشگاه ارایه می شود و اقدامات لازم برای گرفتن مدرک فنی حرفه ای آموزش رنگ و مش مو انجام می شود.

برای اطلاعات بیشتر و شرایط و شهریه می توانید دوره آموزش رنگ و مش را مطالعه کنید .

برخی سوالات شما

✅ بعد از اتمام این دوره چه توانایی هایی کسب می کنم ؟

پس از اتمام این دوره شما می توانید با تسلط کامل رنگ و مش شامل آموزش رنگ مو حرفه ای ، مش با فویل، ترمیم مش، مش شعاعی، دکوپاژ، دکلره کامل، ، ترمیم دکلره، مردانساژ،هایلایت های فانتزی، آمبره، سامبره، انواع لایت، بالیاژ، کهکشانی را انجام دهید. این آموزش تا تسلط کامل شما ادامه پیدا می کند. ما امیدواریم که شما پس از گذراندن این دوره شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهتر کنید.

✅ بازار کارش چطوره!؟

رنگ و مش یکی از پرکاربردترین خدمات سالن های زیبایی بانوان می باشد . نه در ایران بلکه در سرتاسر جهان. هر چقدر در مهارتهای رنگ و مش بروز و حرفه ای عمل کنید به تناسب درامد و مشتری زیادی هم خواهید داشت.

✅ در دوره مبتدی شرکت کنم یا حرفه ای؟

اگر قبلا دوره های مبتدی را گذرانده اید و مهارتهای لازم را دارید دوره حرفه ای را پیشنهاد می کنیم. اگر هم هیچ سابقه ی آموزشی ندارید دوره های مبتدی مناسب شماست.

اینرا هم بخوان :  آموزش اکستنشن مژه با مدرک فنی حرفه ای
✅ من از شهرستان چگونه ثبت نام کنم؟

کلبه آرزو هنرجوهای مختلفی را از شهرهای دیگر دارد حتی این مختص هنرجوهای خارج کشور نیز می شود. دوستان شهرستانی برای ثبت نام می توانند با تلفن 09127009256 تماس بگیرند و شرایط خود را نظیر اسکانشان در تهران شرح دهند تا هماهنگی های لازم جهت حضورشان در کلاسهای طبق شرایطشان انجام شود.

✅ من کارمند هستم می تونم در دوره هاتون شرکت کنم؟

بله. کلبه آرزو کارمندان زیادی را آرایشگر تحویل داده است که خیلی هاشون الان در رشته های آرایشی مشغول بکار هستند.

✅ کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس های دورهای آموزشی کلبه آرزو به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی سه تا 5 نفر و گروهی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساهت های عصر نیز وجود دارد.

✅ مدت زمان آموزش چقدر است ؟

در کلبه آرزو محدودیت زمانی برای هنرجو برداشته شده است و تا هنرجو برای رسید به مهارت کامل می تواند در آموزشگاه تردد داشته باشد.

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.