آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو
آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو با مجوز رسمی سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزشی خدمات مو?‍♀️آرایش عروس?پوست گریم و میکاپ?کاشت و طراحی ناخن?اکستنشن

مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن

هدف از میکروپیگمنتیشن در آرایش دائم برای کاربرد زیبایی آن می باشد که در سالنهای زیبایی رواج دارد.کاربرد این زیبایی را می توان در آرایش دایمی لبها ، ابروها ، خط چشم و اسکالپ سر مشاهده کرد. اما کارکرد و کاربرد زیبایی همه میکروپیگمنتیشن نیست. مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن را باید بیشتر شناخت تا تصمیم درستی در قبال انجام دادن یا ندادن آن گرفت.

اما بد نیست بدانید که یکی از کلاس های پر رونق آموزشگاه آرایشگری بانوان(کلبه آرزو) دوره آموزش آرایش دائم است و این نشان از گسترش میکروپیگمنتیشن در جامعه شهری تهران بین زنان و دختران را نشان می دهد.

انتقال پیگمنت ها یا همان رنگدانه ها به پوست و زیر پوست ، عملکرد میکروپیگمنتیشن است که برای زیبایی و آرایش دایم ابرو ها ، لب ها ، خط چشم و خط رویش مو کاربرد دارد. اما با توجه به روش های مختلف آرایش دایم (میکروبلیدینگ ؛ فیبروز ، تاتوی سنتی و …..) انتخاب میکروپیگمنتیشن می تواند چالش برانگیز باشد . اما اگر بخوبی با مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن آشنا شوید بهترین تصمیم را در خصوص انجام دادن و ندادن و شرایط خودتان برای اینکار را می توانید بگیرید.

آرایش دائم صورت زنانه

مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن

در ادامه مروری می کنیم به برخی از مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن :

مزایای میکروپیگمنتیشن

مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن
مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن

برای آنکه درباره مزایای میکروپیگمنتیشن بیشتر بدانیم باید درباره آن بیشتر بدانیم و نحوه عملکرد آنرا آنالیز کنیم و بدانیم که کاربردهای تخصصی و فنی آن چگونه حاصل می شوند.

فرایندی که بین نیم ساعت تا دو ساعت ممکن است طول بکشد و با انتقال پیگمنت به زیر سطح پوست به کمک دستگاه و ابزار مخصوص خود ، به بهبود ظاهری صورت ابرو لب و چشم کمک می کند. برای ماندگاری بیشتر آن باید مراقبتهای قبل و بعد از آن را جدی بگیرید.

گامی به سوی دائمی ماندن

مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن

اگر هر روز آرایش کنید شاید تصور بهتری از این جمله داشته باشید ” میکروپیگمنتیشن گامی بلند برای ارایش دائمی بر داشته است ” در واقع یکی از مهمترین مزیتهای میکروپیگمنتیشن همین است که شما را از آرایش روزانه نجات می دهد و ماندگاری طولانی مدت آن برای بانوان کارمند و … ایده ال خواهد بود. هر چند که بیشترین کاربرد آن در آرایش ابروهاست اما در آرایش لبها و خط چشم هم به فرور از آن استفاده می شود.

اینرا هم بخوان :  مرکز میکروپیگمنتیشن کلبه آرزو را بشناسیم.

کمک به زیبایی ظاهر

مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن

هدف از آرایش در زیبایی نهفته است . این زیبایی برای بسیاری از بانوان فقط در زیباتر دیده شدن خلاصه نمی شود و تغییر ظاهر در گونه های مختلف زیبایی هم حس زیبا دیده شدن یک خانم را اغنا می کند. که البته در این امر باید احتیاط کرد که زیبای خود فرد دچار تغییر بنیادی نشود. میکروپیگمنتیشن این دو هدف را می تواند به نوعی به همراه داشته باشد. این تغییر میکروپیگمنتیشنی بیشتر در کسانی که در یک حادثه دچار سوختگی شده باشند با تصادفی کرده باشند مشهودتر و بارزتر است و در واقع حکم درمانی پیدا می کند. البته باز در فرم کوچکتر آن کسانی که مشکل در آرایش کردن دارند (آرتروز دست و کمر – یا حساسیت به مواد آرایشی) برایشان راهگشا خواهد بود.

معایب میکروپیگمنتیشن

مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن

عدم تغییر در مدل ابرو و خط چشم

مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن
مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن

برای کسانی که مدام به فکر تغییر خط چشم و مدل ابروهایشان هستند میکروپیگمنتیشن یک مانع بزرگ محسوب می شود. بخصوص خانمهایی که ابروهای پرپشتی دارند و مدام دوست دارند تغییر مدل ابرو داشته باشند . این امر در خط چشم هم مشهود است. چون میکروپیگمنتیشن یک آرایش دائم است این تغییرات نمی توانند بصورت مداوم انجام گیرند.

براحتی پاک نمی شود

مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن

بله . اگر به هر دلیلی بخواهید میکروپیگمنتیشن انجام شده را پاک کنید برایتان هزینه خواهد داشت شاید هزینه ای بیشتر از انجام آن . پاک کردن تاتو سخت و زمانبر است.

حساسیت به پیگمنت ها

مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن
مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن

شاید این اتفاق خیلی کم و نادر باشد ولی هستند کسانی که پیگمنت ها یا همان جوهر و رنگ میکروپیگمنتیشن آلرژی داشته باشند و این اگر بعد از انجام میکروپیگمنتیشن مشخص شود کلا دردسر و مشکل بزرگی را به همراه خواهد داشت . حال آنکه به مشکل پاک کردن و هزینه های آن را در پی خواهد داشت که به آنها هم اشاره کردیم.

اینرا هم بخوان :  آرایش دائم صورت زنانه

برخی از سوالات شما

✅ تفاوت هاشور فيبروز با ميكروپيگمنتيشن چيست؟

هاشور فيبروز هاشور بسيار ظريف و شبيه به مو است ولي ميكروپيگمنتيشن خطوط هاشور يك مقدار ضخيمتر است

✅ مزایای میکروبلیدینگ نسبت به میکروپیگمنتیشن کدامند ؟

• مدت زمان انجام میکروبلیدینگ کوتاه تر است. • میکروبلیدینگ نسبت به میکروپیگمنتیشن ارزان تر است. • دوره نقاهت و مراقبت های پس از میکروبلیدینگ نسبت به میکروپیگمنتیشن کوتاه تر است.

✅ مزایای روش میکروپیگمنتیشن نسبت به میکروبلیدینگ کدامند ؟

• کاربردهای میکروپیگمنتیشن نسبت به میکروبلیدینگ بیشتر است. (از جمله پنهان کردن جای زخم، بخیه، خال مادرزاد، ماه گرفتگی و …) • میکروپیگمنتیشن در عمق بیشتری انجام می شود. • میکروپیگمنتیشن دوام بیشتری دارد و نتایج آن نسبت به میکروبلیدینگ بیشتر است. • میکروبلیدینگ توسط ابزار دستی و قدیمی تر انجام می شود در صورتی که میکروپیگمنتیشن توسط دستگاه های دیجیتالی و برقی انجام می شود و به همین جهت دقت و ظرافت کار در روش میکروپیگمنتیشن بسیار بیشتر است. • میکروپیگمنتیشن روشی علمی و تایید شده از طرف مراجع بهداشتی و درمانی در جهان است و نسبت به میکروبلیدینگ جدیدتر است. • در صورت انجام میکروبلیدینگ توسط افراد کم تجربه ممکن است عوارض جدی برای پوست و حتی انتقال بیماری ها و یا عفونت به افراد وجود داشته باشد. در صورتی که در میکروپیگمنتیشن احتمال بروز چنین مواردی بسیار کم و نزدیک به صفر است. • در روش میکروبلیدینگ که کاملا بصورت دستی انجام می شود، نیاز به فشار دست است و این کار موجب ناراحتی فرد و بلکه آسیب های سطحی به پوست وی (به خصوص در ناحیه ابرو) می شود در صورتی که در میکروپیگمنتیشن معمولا آسیبی به سطح پوست افراد وارد نمی شود و به دلیل استفاده از دستگاه اتوماتیک و پیشرفته توسط پیگمنتر (فردی که تکنیک میکروپیگمنتیشن را بر روی متقاضیان و داوطلبان انجام می دهد) نیازی به وارد کردن فشار بر سطح پوست فرد نیست. • بنا به دلایل توضیح داده شده، در میکروبلیدینگ امکان خطا وجود دارد. به این صورت که به دلیل اینکه کل پروسه بصورت دستی انجام می شود، در صورت اشتباه و عدم تمرکز متخصص، ممکن است خطوط هاشور ابرو کج و یا خارج از محدوده مورد نظر کشیده شوند، چیزی که معمولا در میکروپیگمنتیشن اتفاق نمی افتد. • خونریزی در میکروپیگمنتیشن کمتر است.

اینرا هم بخوان :  هاشور ابروی کم پشت
✅ برای هاشور ابروی طبیعی چه روشی مناسب است ؟

برای هاشور ابروی طبیعی روشهای میکروبلیدینگ بهتر هستند.

✅ برای میکرواسکالپ سر کدام روش آرایش دایم بهتر است ؟

، کاملا مشخص است که از میان تکنیک های جدید تاتو و یا میکرواسکالپ، روش میکروپیگمنتیشن به عنوان تکنیک برتر و بهتر شناخته می شود

✅ ماندگاري هاشور ابرو چقدر است؟

ماندگاري بستگي به جنس پوست از لحاظ چرب يا خشك بودن دارد

خواستن توانستنه.نمیتونم یاد بگیرم و من استعداد ندارم و نمیشه و دیره همش فرار از زیر یادگیریه .ما به شما قول میدیم اگر همت کنید میتونید به درآمد زایی خوبی برسید .فقط کافیه بخوایید .پشتیبانی میکنیم تا زمان یادگیری مدرک معتبر میدیم و بعد اینکه وهرد بازار کار شدید پشتیبانی از آموزشگاه قوی و فعال ما .
#تاتو
#تاتو_ابرو_هاشور_ابرو_فیبروز_شیدینگ
#میکروبلیدینگ_ابرو
#میکروپیگمنتیشن_ابرو
#هاشور_طبیعی
#هاشور_مویی
#خط_چشم_دائم
#خط_لب
#آموزشگاه_تتو_تهران
_بهترین_آموزشگاه_تاتو
قهرمانی
#کلبه_آرزو#
Kolbeharezoo_tato#
#kolbeharezoo_micro
...

81 5

بن مژه زیبا همراه با شیدینگ طبیعی در مجموعه زیبایی کلبه آرزو
#شیدینگ_چشم
#شیدینگ_لب
#شیدینگ_ابرو
#هاشور_ابرو
#فیبروز_ابرو
#بن_مژه
#پاک_کردن_تاتو_بدون_چال_گودی_لک_ریموال_ریمو_
#آموزشگاه_تاتو_بامدرک_بین_المللی_بامجوز_رسمی_بابهترین_اساتید_مجرب_
#kolbeharezoo_tato
#kolbeharezoo_micro
#kolbeharezoo_rimov
#09121203716
...

88 8
برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به هایلاتها مراجعه کنید.
 مدل ابروها مختص دوستانی هست که موی ابرو دارن ولی یه جاهاییش خالی داره و برای رفع نواقص اقدهم به این کار میکنن😉
در این روش به هیچ عنوان به جوی ابرو صدمه ایی وارد نمیشه و فوق العاده حالت طبیعی داره 🤩🤩🤩
#میکروبلیدینگ_ابرو#بلدبروز_آرتیست_#بلد_بروز# آرتیست_#آرایش_فشن#میکاپ#kolbeharezoo_micro
Kolbeharezoo_rimov
Kolbeharezoo_tato
09121203716
ا

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به هایلاتها مراجعه کنید.
مدل ابروها مختص دوستانی هست که موی ابرو دارن ولی یه جاهاییش خالی داره و برای رفع نواقص اقدهم به این کار میکنن😉
در این روش به هیچ عنوان به جوی ابرو صدمه ایی وارد نمیشه و فوق العاده حالت طبیعی داره 🤩🤩🤩
#میکروبلیدینگ_ابرو#بلدبروز_آرتیست_#بلد_بروز# آرتیست_#آرایش_فشن#میکاپ#kolbeharezoo_micro
Kolbeharezoo_rimov
Kolbeharezoo_tato
09121203716
ا
...

83 3
This error message is only visible to WordPress admins
There has been a problem with your Instagram Feed.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.