اشتباهات در آرایش عروس را بشناسید.

اشتباهات در آرایش عروس از خود عروس و انتخابهایش شامل می شود تا نحوه آرایش صورت او که توسط میکاپ کار عروس انجام می شود. این اشتباهات می تواند رویای داشتن یک شب ماندگار برای عروس را از بین ببرد . اما اگر به روز عروسیتان نزدیک می شوید نگران نباشید با یک برنامه ریزی درست و با اشتباهاتی که در این مقاله برایتان بازگو می کنیم می توانید یک شب عروسی ایده ال را سپری کنید .

 آرایشگر عروسی

اشتباهات رایج در مراسم عروسی کدامند؟

اشتباهات در آرایش عروس
اشتباهات در آرایش عروس

1- انتخاب یک آرایشگاه یا آرایشگری غیر حرفه ای

آرایش عروس را نباید با آرایش صورت روزانه یکی بگیرید. شما ممکن است خودتان دوست و رفیق آرایشگر داشته باشید که همیشه برای آرایش و میکاپ صورتتان از او کمک بگیرید اما فراموش نکنید که آرایش عروس نیاز به توانمندیهای خاص خودش است که با نور فلش ها در شب و نوع عکاسی شبیه یک عروسک چینی نشوید. در واقع ارایشگر حرفه ای عروس با این مفاهیم اشنایی کامل دارد و نوع آرایش شما را جوری طراحی می کند که در مقابل نورهای متنوع بصورت طبیعی باشید.

2- در آرایش متعادل باشید.

امروزه بانوان بصورت روزانه آرایش صورتشان را خودشان انجام می دهند و شاید بر این باور باشند که در روز عروسی آرایششان را بیشتر کنند تا زیباتر شوند که این در واقع باور غلطی است زیرا که نتیجه معکوس خواهد داشت . دیده شده عروسانی که با آرایش زیاد از فرم طبیعی صورت خود دور شده اند و بنوعی در آن شب خاص برای مهمانان و اقای داماد عم غریبه به نظر می رسند. پس آرایش غلیظ هیچوقت مناسب عروس نیست. آرایش لایت و حفظ طبیعت صورت از اصول کار آرایشگرهای حرفه ای عروس است .

اینرا هم بخوان :  آموزش آرایش عروس ایرانی

3- آرایش روز عروسیتان را تست کنید.

این درست است که اگر پیش آرایشگر حرفه ای بروید او کارش را بخوبی انجام خواهد داد اما اگر قبل از عروسیتان این میکاپ را تست کنید بسیار بهتر خواهد بود. بخصوص دیگر خیالتان راحت خواهد بود و با اعتماد بنفش بیشتری در روز عروسیتان ظاهر می شوید. هر چند این تست می تواند هزینه بر باشد اما ارزشش را دارد.

4- موقع تست آرایش کاملا آماده باشید.

این آمادگی این است که باید شما تمام شرایط روز عروسی تان را در نظر بگیرید. از لباس سفید گرفته تا فرم دلخواه عروسی که مدنظرتان هست. در واقع با اوردن عکس مورد نظر و مشاوره با آرایشگرتان به فرم اصلی خواهید رسید. و هر جقدر شرایط ظاهری عروس بودن نزدیک باشید این تست به شما کمک فراوانی خواهد کرد.

5- ریمیل ضد آب استفاده کنید

اشتباه رایجی که دیده شده عدم استفاده از ریمیل ضد آب در آرایش عروسی است . درست است که جنش عروسی جشن رقصها و شادی هاست اما هر لحظه ممکن از احساسی شوید واشک شوق بریزید پس اگر ریمیلتان در مقابل اشکهایتان مقاومت نداشته باشد آرایشتان خراب خواهد شد .

آموزش شینیون مو با مدرک فنی حرفه ای در کلبه ارزو

6- عدم استقاده از اسپری فیکساتور آرایش

اسپرهای تثبیت کننده آرایش برای برخی از آرایشگران به نوعی یک کار اضافی است که گاها فراموش می شود اما فراموش کردن آن اشتباه بزرگی است . در واقع این اسپری های تثبیت کننده آرایش پوست و صورت شما را در مقابل انواع اغوش کشیدن ها و بوسیدن های مهمانان محافظت می کند.

اینرا هم بخوان :  میکاپ اروپایی

7 – دنبال آرایش جدید نباشید

در روز و شب عروسیتان دنبال تست کردن ، آرایش ها و رنگهای جدید نباشید . از آرایش هایی که قبلا انجام داده اید و نتیجه آنرا مشاهده کردید استفاده کنید. بعنوان مثال اگر تا بحال رژ قرمز تست نکردید اینکار را در روز عروسیتان هم نکنید که احساس ناخوشایندی ممکن است به شما بدهد . و شاید اصلا به آرایشتان لطمه هم بزند .  اگر همیشه رژ لب کمرنگ می زنید و میدانید که این رنگ بسیار برای شما مناسب است، از استفاده از رژلب قرمز جیغ خودداری کنید، و یا اگر همیشه تنها از یک ریمل ساده برای جذابیت چشمان خود استفاده می کردید، از اسموکی کردن چشم های خود با سایه مشکی تیره جلوگیری کنید. تغییر کردن چهره باید به اندازه ای باشد که خود و اطرافیانتان را شوک نکند .

8- مدل خودتان باشید

دنیای مد امروزی خیلی از عروس ها را بسمتی سوق می دهد که دوست دارند سبک آرایششان طبق مدل روز باشد . اما اینرا در نظر بگیرید که این مدل ها سال به سال عوض و تغییر پیدا می کنند و شما در بیست سال دیگر شاید با فرزندانتان بنشینید و فیلم عروسی تان را نگاه کنید . هر چقدر مدل خودتان باشید زیباتر خواهید بود و احساس خوبی در همه سالها خواهید داشت . این نوع مدل های آرایشی بخصوص در آرایش ابروها خیلی صورت شما را تحت تاثیر قرار می دهند .

9- پرهیز از رژهای براق

رژهای مات ماندگارترند اما اگر رژ قرمز استفده کنید زود بهم می چسبند و از دوام کمتری دارند . رژ لب های کرم مانند و برق لب به سرعت از روی لب پاک می شوند  . و اگر از شینینون های باز استفاده می کنید موهایتان ممکن است به لبهایتان بچسبند اما در مورد شینیون های بسته می توانید کمی از رژهای براق هم استفاده کنید.

اینرا هم بخوان :  مدل شینیون عروس با جدیدترین ها

مدل شینیون عروس جدید را چقدر می شناسید؟

10- اکلیل عکستان را خراب خواهد کرد.

عکاسی عروس با اکلیل های صورتتان کار بسیار مشکلی است و شاید یک عکاس عروس ساعتها روی یک عکستان تلاش کند که بتواند اکلیل ها را صورت شما پاک کند. پس اینکار را خودتان رعایت کنید و بیش از خد از اکلیل استفاده نکنید .

نتیجه گیری

آرایش لایت بهترین آرایش عروس است که میکاپ کاران حرفه ای همیشه به آن می پردازند . در روز عروسیتان شبیه خودتان باشید . زیبایی شما حاصل افکار شماست . همیشه شاد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *