مزایا و معایب هاشور ابرو را بهتر بشناسیم

افراد زیادی برای ایجاد فرم زیبا و مناسب برای ابرو و آراستگی دائمی ابرو از هاشور ابرو استفاده می کنند. تکنیک آرایش نیمه دائمی که امروزه در سطح وسیعی از کشورمان در حال انجام است.علت این ایپدمی در سالن های زیبایی اکثر شهرهای کشور ، بیشتر به زیباتر شدن چشمان مرتبط است.  از آنجایی که چشم و ابرو تاثیر بسیار زیبایی در ظاهر نهایی فرد دارد، آرایش دائمی ابروها بسیار مورد توجه قرار دارد.

میکروبلیدینگ برای چه کسانی مناسب نیست؟

اگر جز انسانهایی هستید که مرتب بودن ابروهایتان حساس و وسواس دارید روش هاشور ابرو برای شما گزینه ی مفیدی خواهد بود .هاشور ابرو روشی است که با تکنیکهای مختلف ، به ایجاد تارهای مویی در ابروها می پردازد.تارهای مویی که بوسیله جوهرها ، حالت طبیعی و زیبا به ابروها می دهند. اما باید بدانید که این کار دارای مزایا و معایبی خواهد بود که در این نوشتار به آن می پردازیم.

مزایا و معایب هاشور ابرو
مزایا و معایب هاشور ابرو

هاشور ابرو هم مانند سایر روشهای آرایش دائم و نیمه دائم ، دارای مزایا و معایب زیادی است . ابروهای کم و خالی یا با فرم بد حالت ، شما را به سمت اجرای انواع روش های هاشور ابرو می کشاند. البته این روشها همگی نیاز به آموزش وکسب مهارت دارند.

آموزش هاشور ابرو ، امروزه یکی از آموزش های بنیادی در آموزشگاه آرایشگری زنانه محسوب می شود که می تواند درامد قابل توجهی را برای هنرآموزان داشته باشد.

شناخت مزایا و معایب هاشور ابرو ، برای کسانی که تجربه اینکار را نداشته اند و در جهت انتخاب آن هستند می تواند مفید باشد.

اینرا هم بخوان :  آرایش دائم چیست و معایب و مزایای آن کدامند؟

مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ

مزایای هاشور ابرو

مزایا و معایب هاشور ابرو

اصلاح نواقص ابرو بوسیله هاشور ابرو متد نوینی است که دارای مزایای زیادی است که در این نوشته به برخی از این مزایا می پردازیم :

میکروبلیدینگ

1- ابروهای زیبا و طبیعی دیده می شوند.

اگر در قدیم تاتو ابرو کرده باشید واقعا زیبایی هاشور ابرو برایتان ملموستر خواهد شد. از رنگهای طبیعی آن تا شکل کار که به ایده ال های زیبایی و ایمنی ، نزدیکتر است .خطوط نازکی که در روش های هاشور ابرو ایجاد می شود به طبیعی و زییا بودن ابروها کمک شایانی می کند.

2- لوازم آرایش ابرو دیگر نخرید.

مزایا و معایب هاشور ابرو

هزینه ای که بابت خرید و استفاده از ابزار آرایش ابرو می پرداختید با هاشور ابرو از بین خواهند رفت. هزینه فقط بحث پرداخت پول خرید نیست . مداد ابرو و مواد آرایشی برای ابرو ، یکی از عوامل ریزش ابروهاست .

همچنین شغلهای اداری زیادی در جامعه برای بانوان بوجود امده است . یعنی یک زن باید صبح بیدار شود و سرکار برود و وقتی از ارایش نیمه دائمی جون هاشور ابرو استفاده می کند دیگر خیالش از آرایش ابروهایش راحت است و در زمان برای او صرفه جویی رخ می دهد.

فرم دلخواه ابرو با ضخامت و نازکی دلخواه ، شما را برای همیشه از استفاده از لوازم آرایشی بی نیاز می کند.

3- کاهش هزینه مالی و زمانی

همانطور که گفته شد این یک حسن و مزیت بزرگ در هاشور ابرو هاست . البته تمام این مزایای بنوعی بهم مرتبط هستند .

4- قیمت مناسب

امروزه دیگر هاشور ابرو گران نیست. در گذشته این امر هزینه زیادی را طلب می کرد. چون انحصاری بود و کمتر کسی آنرا می دانست و انجام می داد. اما امروزه به لطف وجود آموزشگاههای زیاد آرایشگری و علاقمندان این هنر آرایش دائم ، روز به روز بر تعداد مراکز و پیگنتر ها افزوده می شود که این افزودگی قیمت انجام آنرا هم در ایران به شدت کاهش داده است . بطوری که بسیاری از خارجی ها هم برای هاشور ابروهایشان به ایران سفر می کنند.

اینرا هم بخوان :  آموزش فیبروز ابرو با تکنیکهای جدید

میکروپیگمنتیشن چیست و چه مزایایی دارد؟ این مقاله خواندنی را هم مطالعه کنید.

5- قابلیت ترمیم

قابلیت ترمیم و تغییر فرم ابروها یکی از مزیتهای هاشور ابروهاست . رنگدانه های هاشور ابرو با روشهای مختلف ماندگاری های متفاوتی دارند یعنی در اصل تا ابد نمی مانند . وقتی برای ترمیم مراجعه می کنید می توانید فرم دلخواه خود را هم داشته باشید.

معایب هاشور ابرو

مزایا و معایب هاشور ابرو

معایب معمولا حاصب سهل انگاری یا کاستی هاست که در این قسمت به برخی از آنها می پردازیم.

1- نیاز به مراقبت

وقتی هاشور ابرو کردید باید بلافاصله از آن مراقبت کنید.  برای مدت ۲۴ ساعت نباید به ابروهای خود دست بزنید. هیچ نوع لوسیون یا پمادی نباید روی آن قرار دهید. بعد از هاشور ابرو نباید ابرو را خیس کنید. تا مدتی نباید عرق کنید و در نتیجه اگر ورزشکار هستید، باید تمرینات خود را متوقف کنید. همچنین در مقابل تابش آفتاب قرار نگیرید.

2- هاشور ابرو دائمی نیست

همانطور که دائمی نبودن یک مزیت محسوب شد می تواند یک عیب هم مطرح شود . در واقع بعد از مدت زمانی هاشور ابرو کمرنگ می شود که نیازمند ترمیم است در غیر اینصورت باز باید به مداد ابرو و لوازم آرایشی نیازمند خواهید شد.

3- نیاز به پیگمنتر

مزایا و معایب هاشور ابرو
مزایا و معایب هاشور ابرو

در قیاس با مداد ابروی که خود می کشید اینکار نیاز به متخصص دارد. اگر خودتان هم پیگمنتر باشید روی ابروی خودتان نمی توانید هاشور ابرو انجام دهید. در واقع برای انجام آن ، در هر صورتی نیاز به یک هاشور کار و هاشور زن حرفه ای خواهید داشت.

اینرا هم بخوان :  10 استیل و سبک معروف تاتو بدن

4- احتمال عفونت و آلرژی

استفاده از وسایل غیراستریل و بی‌کیفیت یکی از مهمترین عوامل ایجاد عفونت است . برای همین توصیه می کنیم که از مراکز معتبر برای انجام هاشور ابرو کمک بگیرید. البته امروزه این بخاطر استفاده از ابزالات یکبار مصرف به حداقل اسیب خود رسیده است.

آلرژی هم مرتبط به رنگدانه ها و جوهر هاشور ابرو است . که ممکن است پوست شما به آنها حساس باشد که در این مورد تست رنگ از پوست شما می تواند راهگشا باشد. ولی در صورت بروز چنین مشکلی حتما به پزشک مراجعه کنید.

برخی سوالات شما

هاشور ابرو با میکروبلدینگ چه فرقی دارد؟

میکروبلیدینگ یکی از تکنیکهای انجام هاشور ابرو هستش که با قلم دستی انجام می شود مانند روش فیبرزو

مزایای هاشور ابرو با میکروپیگمنتیشن چیه ؟

دوام و ماندگاری بیشتر نسبت به روش های دیگر

شماره واسه رزرو می خواستم.

با 09127009256 تماس بگیرید.

هزینه هاشور ابرو چقدر می شه ؟

عکس ابروهاتون را به 09127009256 بفرستید تا قیمت داده شود .

آیا هاشور ابرو نیاز به ترمیم هم دارد ؟

بله یک تا دو جلسه نیاز به ترمیم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشاوره برای ثبت نام در دوره های آموزشگاه کلبه آرزو یا خدمات داری می تونی تماس بگیری 09127009256 و یا این فرم پر کنی در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.